Pepsi1981 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Heisann. lurte bare på om noe har filene jeg trenger for aa faa norsk stavekontroll på Office XP. Trenger dem virkelig, er det noen som vet hvor jeg kan finne dem? event, sende de til meg? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du kan kjøpe norsk Office. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Finnes cder du kan kjøpe som setter det språket du vil ha. Office Xp language pack. Tror ikke de er så veldig dyr. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Får kjøpt det på f.eks. Komplett: 08798 - Microsoft Proofing Tools 2002 Alle Språk - Programvare Retail - Må skaffes - 950,- - 879,- Sa man dyrt? :wink: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hehe. Jeg løste det ganske enkelt. Installerte først engelsk office xp, og deretter norsk word 97. Pluteslig hadde jeg norsk ordliste i alle office xp programmene :smile: Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Min løsning er nok mye bedre - jeg har (hadde) office xp på engelsk. Fikk et demo versjon av Norsk xp med et blad (en slik versjon som virker i 30 dager) - installerte først den norske versjonen, og umiddelbart etterpå min engelske versjon - deretter kunne jeg velge language - og da ikke bare på stavekontrollen men på alle menyer. Enkelt og greit, og jeg anser det ikke som tyveri heller i og med at de tross alt kaster de norske cd'ene etter meg, og når en engelsk xp er mye billigere enn en norsk - så fant jeg ut at dette var en billig måte og gjøre det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå