Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

911 med 170 / 190 hk?

Dr.Me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Du kan så absolutt få 190 hester ut av den motoren, er etter hva jeg vet samme motoren som sitter i den europeiske versjonen (er dog veldig usikker her)

Men som AimAr sier, slike biler skal holdes originale, for tingen med slike 911er er ikke og få de til og yte best mulig, men selve opplevelsen. Hvor fort den går blir nesten uvesentlig... Du kan jo tenke deg følgende scenario:

Du sitter i bilen, nedrullede vinduer, og foran deg har du en åpen landevei. du gir gass og kjenner motoren brøle bak deg...

Jeg kan love deg at du driter i hvor fort bilen går...

Lenke til kommentar
Du kan så absolutt få 190 hester ut av den motoren, er etter hva jeg vet samme motoren som sitter i den europeiske versjonen (er dog veldig usikker her)

Men som AimAr sier, slike biler skal holdes originale, for tingen med slike 911er er ikke og få de til og yte best mulig, men selve opplevelsen. Hvor fort den går blir nesten uvesentlig... Du kan jo tenke deg følgende scenario:

Du sitter i bilen, nedrullede vinduer, og foran deg har du en åpen landevei. du gir gass og kjenner motoren brøle bak deg...

Jeg kan love deg at du driter i hvor fort bilen går...

7442220[/snapback]

Hehe, sa ikke noe om at JEG skulle trimme.

911 er 911, skal ikke tukle med.

Jeg lurte på det fordi jeg leste i en bok at det var orginalt 190 hk, og boken var engelsk. Det sto ikke noe om noen 170 hk modeller. Men så kom jeg over denne på finn, og den hadde "bare" 170 hk. Da begynte jeg å lure litt på om det var byttet motor eller hva det var. Men siden det sto USA importert på den så kunne det være noe der også.

Men enig med alle her å sier som pac-Man:

:cool: Du sitter i bilen, nedrullede vinduer, og foran deg har du en åpen landevei. du gir gass og kjenner motoren brøle bak deg... :cool::love::dribble:

Takk for infoen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...