Hk1 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) hei! jeg og en kammerat bygde akkurat opp pc`en min med alt nytt. men når jeg skrudde den på, kommer det ikke noe bilde på skjermen hva kan være galt Endret 28. november 2006 av Hk1 Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Har dere koblet til alle kabler riktig, alle komponentene går sammen o.l? Oppgi informasjon om komponentene, blir lettere å hjelpe deg da:-) Lenke til kommentar
larseman Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 skjekket at 4 pins kontakten er koblet til hovedkortet? Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 ja er ganske sikker på at alt er kobla riktig. hadde en gammal strømforsyning så jeg bruker den. men det er 2 ledninger fra strømforsyninga jeg ikke vet hvor skal hen, begge er 3pin. Lenke til kommentar
cypherbase Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hei!jeg og en kammerat bygde akkurat opp pc`en min med alt nytt. men når jeg skrudde den på, kommer det ikke noe bilde på skjermen hva kan være galt 7379404[/snapback] brodern bygde sammen pc'en sin selv, dvs med alt nytt utstyr, så han fikk noen problemer ved oppstart. Regner med at når du sier du kjøpte alt nytt at det ER nytt, og ikke bare nytt for deg. Menne du kan prøvd å bruke bare en minnebrikke og cleare cmos, deretter velge riktig spenning og hastighet på minnet. Det hjalp på brodern's... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det at det er en gammel PSU hjelper ikke hvis du trenger en 4-pins kabel på HK. Hvilket HK er det? Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 er nok mest sansynlig strømforsyninga som er for gammal, den har bare 3pin og hovedkortet mitt skal ha 4pin får låne en strømforsyning av en kammerat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå