Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Ja, vi må få til litt spilling med flere fra forumet så vi kan få til litt skikkelig taktikk! Eneste er at jeg får ikke spilt noe særlig før neste helg da det er en haug med eksamener i tiden fremover.  :thumbdown:

7414810[/snapback]

 

Tell me about it. Rainbow Six og Dead Or Alive 4 er på vei i posten. Har Engelsk tentamen på onsdag, kjemi eksamen på fredag og neste uke har jeg mattetentamen på mandag, fysikktentamen på onsdag og norsktentamen på fredag! :cry:

 

Noen som har funnet en måte å legge til 10 timer eksta i døgnen så si ifra!!

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har x360 kameraet, og har tatt bilde av meg selv i Rainbow Six. Resultatet ble bra, men jeg lurer på om det ikke er mulig å gjøre prossessen mere enn en gang? En kamerat var innom i dag, vi skulle prøve å legge ansiktet hans inn, men fikk det ikke til. Noen som vet hvordan?

Det var forøvrig en merkelig opplevelse å se 'seg selv' kjempe mot terrorister.

Lenke til kommentar
To change your image once you created it: Sign In then go to Multi Player->Xbox Live->Player Info->Service Record->Change Appearance.

 

(Makes no sense to me why they place it under SERVICE RECORD...but oh well.)

 

 

Hentet fra Major Nelson. Det er tydeligvis en mulighet for å endre ansiktet, selv om den er godt gjemt.

Lenke til kommentar

Utrolig skuffet over spillet så langt.. Har bare hatt tid til å teste det noen timer..

 

Men kjenner absolutt ikke noe sug for å sette meg ned med det igjen, men må jo det når jeg har langa ut 500kr for det..

 

Det som skuffer er at de er tilbake til "rambo" modus.. Lagkameratene din kan ikke dø? WTF?

 

På singel player er ofte "checkpoints" utrolig langt bak.. Noe som kan være irriterende.. Man har ikke noe "peak" modus lengre.. Bare "duck and cover".. Man kan ikke åpne dører litt og litt. Bare "rett opp"..

 

Multiplayeren er jo søppel.. Jeg prøvde en del servere.. Sitter på ei 3mbit linje.. Men alikevel så var det utrolig mye lag på servere som viste grønt..

 

Noen maps fikk jeg ikke spilt før vi var ferdige engang..

 

Hmm.. Var lyspunkter også da, AI'en var en kraftig forbedring fra Raven Sheild, men de har helt gått bort fra mange av de taktiske elementene som var å finne i Raven Sheild også..

 

 

SAVNER RAVEN SHEILD!

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har opplevd lagg på matcher med grønne prikker. Har dog opplevd at det hele klikker på slutten av matchen.. Det er surt når du har sitti i 20minutter og eid alle sammen, mister en del poeng der.. Synes det er artig å samle poeng jeg. :p

 

Edit: Også skjønner jeg ikke alle som whiner om checkpointene. Litt klønete plassert enkelte steder kanskje, men synes ikke de er for langt fra hverandre i det hele tatt.. Kunne hele like så godt lagt inn eget savesystem i stedet for flere checkpointer spør du meg.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Rainbow Six har alltid vert ett TFPS "brettspill", ikke slik som nå.. At man får en linje man må følge hele tiden.. Hvor er det taktiske nå?

 

At man kan se gjennomdørsprekken og si ta han, han og han ?

 

 

Alt var bedre før! :tease:

 

Savner kartet, historien, planleggingen, det evig svære arsenalet med våpen..

 

Nei.. Denne serien er offesiellt i dass for min del..

 

Dette er vel 3. eller 4. spill i serien etter Raven Sheild..

 

Rart at det er få som synes det samme som meg.. Serien har jo mistet alt som heter sjel og blåst av seg hodet i prosessen..

 

Minnet mer om ett nytt GRAW enn Rainbow Six..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...