Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så nettop en gameplay trailer, og en ting var skuffende...

 

Det var ingen bevegelse på aimingen, han som holder våpenet hadde veeeldig stabile hender...

Så det trengst inegn trening i å meste crossair på det spillet?

 

:no:

7402636[/snapback]

 

Da ser ting enklere ut enn det er ja. Visst er karakteren stø på hånda, men med den massive recoilen og antall skudd man må få i kroppen på folk hvis man ikke tar headshot, så er nok dette veldig mye vanskeligere enn du ser for deg. Bare prøv selv, GRAW f.eks er piece of cake sammenlignet (hvis det er noen sammenligning i det hele tatt da)

Lenke til kommentar

Jeg har sett 3 videodagbøker fra Ubisoft sin utvikling av Vegas.

De sier at de nå vender tilbake til franchisens opprinnelige tema.

De bommet stort med lockdown, og er nå tilbake til observer, planlegg og angrip. Altså, man kan ikke lenger buse inn i et rom som Rambo og forvente å overleve.

 

Hvis man i utgangspunktet synes slike spill er bedre på pc enn konsoll, så blir det sikkert samme tilfelle i denne utgivelsen også.

Selv har jeg blit godt vant til slike spill som TPS og FPS på konsoll, og liker det veldig godt.

Og så er det så trygt å vite at på 360-en så flyter det flott med nydelig grafikk.

Vet jo ikke hvordan pc-en min ville taklet det. Den sliter allerede med spill som F.E.A.R.

 

RBS:Vegas har også blitt stilt på linje ved siden av blant annet GeOW.

Det er jo et meget bra spill.

Lenke til kommentar

Jeg fikk Rainbow Six i dag, kjapt levert av Platekompaniet som vanlig. Har funnet ut at man kan bruke headsettet, og gi 'voice commands'. Altså snakke inn de forskjellige kommandoene til teamet ditt. F.eks., 'Regroup', 'Tag'. osv.. Men når jeg skal ha dem til å holde posisjon, funker det ikke så bra. Jeg prøver å rope ut: Hold position, og Hold!, men akkurat den kommandoen ser det ut som de har problemer med. Noen andre med samme erfaring?

Lenke til kommentar
Jeg fikk Rainbow Six i dag, kjapt levert av Platekompaniet som vanlig. Har funnet ut at man kan bruke headsettet, og gi 'voice commands'. Altså snakke inn de forskjellige kommandoene til teamet ditt. F.eks., 'Regroup', 'Tag'. osv.. Men når jeg skal ha dem til å holde posisjon, funker det ikke så bra. Jeg prøver å rope ut: Hold position, og Hold!, men akkurat den kommandoen ser det ut som de har problemer med. Noen andre med samme erfaring?

7408792[/snapback]

Dæven! Det var jeg ikke klar over.. Tøft da! Fant ut at det gikk fint å si bare "hold".. Hadde litt mer problemer med 'team move to door', da må jeg si alt det høyt og tydelig. Noen som veit noe bedre å si? Funker ikke med stack up. :( Også gikk det ikke ann å si open and clear, eller smoke and clear elns.. =/

 

 

Noen som er med på MP i dag da?? Kan hoste jeg hvis det er noe interesse for det..

 

Edit: Det merkelige er at det virker som headsettet mitt funker her da.. :S var jo helt klikk i GoW..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Dæven! Det var jeg ikke klar over.. Tøft da! Fant ut at det gikk fint å si bare "hold".. Hadde litt mer problemer med 'team move to door', da må jeg si alt det høyt og tydelig. Noen som veit noe bedre å si? Funker ikke med stack up.  Også gikk det ikke ann å si open and clear, eller smoke and clear elns..

 

 

Jeg har funnet ut at man som oftest må si det som han fyren selv sier. For å kommandere teamet til et spesielt sted, eller til en dør, sier jeg 'go go go'. For å få dem til å følge etter meg sier jeg 'regroup'. Man kan også gi kommandoer for infiltrate/assault. Jeg sier 'return fire only', for infiltrate, og 'weapons free' for assault mode. Men av en eller annen merkelig grunn funker det ikke å si 'hold' hos meg. Kanskje jeg sier det på feil måte.

Lenke til kommentar

Synes ikke det funket så bra egentlig.. Litt kult med en gang, men bare man kremta så kom det en kommando da.. Ga det opp etterhvert jeg..

 

Edit: Forøvrig sinnsykt artig spill, både SP og MP eier! Har ikke spilt så mye MP da, er litt kjedelig å bare spille med folk som snakker nederlandsk og sånt.. Er ikke så stødig på det. :p Men blir nå litt taktikk for det da.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Synes ikke det funket så bra egentlig.. Litt kult med en gang, men bare man kremta så kom det en kommando da.. Ga det opp etterhvert jeg..

 

Edit: Forøvrig sinnsykt artig spill, både SP og MP eier! Har ikke spilt så mye MP da, er litt kjedelig å bare spille med folk som snakker nederlandsk og sånt.. Er ikke så stødig på det. :p Men blir nå litt taktikk for det da.

7411144[/snapback]

 

Jeg ble faktisk rimelig skuffa over dette spillet jeg. Syns rett og slett cover-funksjonen her blir ganske mye kjedeligere og mer tuklete enn den i GeoW. Og hvor mange ganger kan man egentlig høre "Engaging tango!!", "Reloading!!", "Anybody keeping score?" før det blir kjedelig..? Battle-chatteren er i det hele tatt ikke så bra, og dessuten hører man det i metallisk radiostemme selv om gutta sitter en meter ved siden av deg. For meg ødelegger det en god del av den illusjonen av realisme som utviklerne helt klart har prøvd å lage. AI'en er ikke akkurat heller helt på topp, spesielt ikke på terroristene. I det hele tatt syns jeg spillet virker langt mer stivt og mindre velpolert enn GeoW, og dessverre var GeoW-disken tilbake i 360'n allerede igår kveld (fikk spillet på fredag). Frister faktisk ikke å fullføre single-player'n engang, og det må jeg si er skuffende.

 

Men dette er altså min PERSONLIGE mening - jeg er klar over at mange er uenig med meg, men sånn er det jo... :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...