Adriano Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 haha, den er kjip Prøvde demoen for første gang nå isted, og dette virker mer og mer som et "må ha"-spill. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 OOOOOOOOH! The horror!Fant nettopp ut at jeg har kjørt igjennom spillet uten at boksen var stillt inn på HDTV. Aktiverte det nå. Det er jo hav av forskjell. Dette betyr at jeg har kjørt GoW og COD3 uten HD også. Enten så har den knotten på komponentkabelen flyttet på seg under transport, eller så har noen jeg bor med tjuvlånt boxen min og brukt den på den vanlige TVen i stuen. 7397521[/snapback] Hahaha! Det må jo være litt av en opptur å finne ut? GoW i HD er alene god nok grunn til å spille gjennom det en gang til Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 fikk tak i R6 Vegas for 312,- inkl frakt på ebay. Gleder meg veldig, har nettopp prøvd demoen og det var skamfett det lille jeg fikk prøvd. Det er sonefritt sant ? sto det overalt hvor jeg leste før jeg bestilte det. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 fikk tak i R6 Vegas for 312,- inkl frakt på ebay. Gleder meg veldig, har nettopp prøvd demoen og det var skamfett det lille jeg fikk prøvd. Det er sonefritt sant ? sto det overalt hvor jeg leste før jeg bestilte det. 7398026[/snapback] Joda, det er sonefritt. Gled deg. Spillet er helt kanon. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Elkjip Stormarked Stord bør ha Vegas inne idag når eg trør igjennom døyri rundt lunsjtider. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Da er spillet kjøpt, eller snarere byttet til seg, så her kommer dagens spørsmål: Noen som er med på en lengre MP-session i dag og evt i morra? Zero cash hos undertegnede, så foruten storkampen Arse**l - Tottenham så har jeg få eller ingen planer. Hiv dere på, så prøver vi å organisere en tur til Vegas! EDIT: Ser svært gjerne at de som blir med på en session vet å oppføre seg over live. Skriking, soloraids og andre fjortisfakter orker jeg ikke. R6 krever at man sammarbeider, i alle fall visst det ligner på de tidligere spillene. Gamertag: Strangebeer Endret 1. desember 2006 av Gorthaur Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 legg meg inn-unrealeddie Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjente det kriblet litt i VISA-kortet når eg såg det i hylla i dag..dog til den nette sum 629,- ..... 7392721[/snapback] Herregud! Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt.. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjente det kriblet litt i VISA-kortet når eg såg det i hylla i dag..dog til den nette sum 629,- ..... 7392721[/snapback] Herregud! Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt.. 7399058[/snapback] Tålmodighet er en dyd. MÅTTE ha spillet i dag, og selv om EB skuffet meg stort ved å selge det til 649,- så kjøpte jeg det. Eller byttet det for å si det sånn. THP8 bestilles fra play-asia derimot Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjente det kriblet litt i VISA-kortet når eg såg det i hylla i dag..dog til den nette sum 629,- ..... 7392721[/snapback] Herregud! Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt.. 7399058[/snapback] Tålmodighet er en dyd. MÅTTE ha spillet i dag, og selv om EB skuffet meg stort ved å selge det til 649,- så kjøpte jeg det. Eller byttet det for å si det sånn. THP8 bestilles fra play-asia derimot 7399084[/snapback] Jeg bestilte dermed Splinter Cell + Rainbow six for mindre enn du betalte for Rainbow Six... Men ja, skjønner hva du mener. Skulle bare ønske jeg bestilte det tidligere. Men får det vel om en dag og to. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kjente det kriblet litt i VISA-kortet når eg såg det i hylla i dag..dog til den nette sum 629,- ..... 7392721[/snapback] Herregud! Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt.. 7399058[/snapback] Tålmodighet er en dyd. MÅTTE ha spillet i dag, og selv om EB skuffet meg stort ved å selge det til 649,- så kjøpte jeg det. Eller byttet det for å si det sånn. THP8 bestilles fra play-asia derimot 7399084[/snapback] Jeg bestilte dermed Splinter Cell + Rainbow six for mindre enn du betalte for Rainbow Six... Men ja, skjønner hva du mener. Skulle bare ønske jeg bestilte det tidligere. Men får det vel om en dag og to. 7399105[/snapback] Hehe! Rub it in, will ya? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Herregud! Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt.. 7399058[/snapback] Ja er der eg skal ha spillet fra også. 629,- for eit spill er ran for min del. Eg har kjøpt 1 spill i år for fullpris. Det var Shadow Of The Colossus til 499,- Men så var det i gjelngjeld no av det beste eg noen gang har spillt og opplevd, så det var verdt det. Endret 1. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 No sit eg med Vegas i hendene. Tel minutt og sekund til eg er ferdig på jobb Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 No sit eg med Vegas i hendene.Tel minutt og sekund til eg er ferdig på jobb 7399762[/snapback] Klar for en MP-session i kveld, kanskje? Satan så ødeleggende å sitte på jobb nå! Spillet ligger i sekken min og skriker etter å tilfredsstille 360'n min. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har bestillt Vegas no.Men tvilar sterkt på at eg sluttar med GoW online endo, fordi det er utruleg bra! 7383943[/snapback] Har også spilt endel GoW online, men har faktisk spilt RSV MP demoen mer! Spiller kommer i postkassa når som helst nå! *glede seg* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Da var det i hus. 499,- på spaceworld er jo ikke så verst til dem å være.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 det er vel 200 mindre enn det de pleier å ta det :!: Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 råeste spillet på xbox360,knuser Gow og Cod3 så det holder Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 råeste spillet på xbox360,knuser Gow og Cod3 så det holder 7402045[/snapback] Knuser ikke, men dette og COD3 er årets spill for meg Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er RSV Single Player demoen første oppdrag i spillet eller? Er det endret noe grafikkmessig fra demoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå