Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh, utifra den videoen virket det utrolig rått. Har kun rukket å kjøpe GoW foreløpig, men dette seiler iallefall opp som en brennheit kandidat til å bli neste investering.

 

Noen andre spill som vil ta i bruk facemapping?
Er vel å regne med at dette blir mer og mer utbredt fremover, uten at jeg har hørt noe om det fra offisielt hold.
Lenke til kommentar

Gleder meg som ei bikkje til spillet, men pga. singleplayer, og ikke pga. multiplayer (med unntak av co-op da selvfølgelig). Etter å ha testet multiplayer-demoen et par ganger må jeg si at grafikken er *host* relativt dårlig... Merker dessuten hvor sårt savnet etter roadie-run og muligheten til å "slide" inn i cover fra et par meters avstand er. Urealistisk? Mulig det, men pokker så moro..! :yes:

 

Edit: roadie-run er jo ikke engang urealistisk, hehe...

Endret av Kaiuss
Lenke til kommentar

Syns checkpoints`ene er litt for langt i fra hverandre, spiller på realistic så det kan være det er flere på normal.

Ellers er det et ganske så artig spill :thumbup:

Køpte det kanskje litt for tidlig, kjente jeg ikke var helt ferdig med geow ennå :tease:

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

OOOOOOOOH! The horror!!!

Fant nettopp ut at jeg har kjørt igjennom spillet uten at boksen var stillt inn på HDTV. :cry:

Aktiverte det nå. Det er jo hav av forskjell.

Dette betyr at jeg har kjørt GoW og COD3 uten HD også. :no:

Enten så har den knotten på komponentkabelen flyttet på seg under transport, eller så har noen jeg bor med tjuvlånt boxen min og brukt den på den vanlige TVen i stuen. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...