Straffa Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 RS:Vegas co op video Link Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Oh, utifra den videoen virket det utrolig rått. Har kun rukket å kjøpe GoW foreløpig, men dette seiler iallefall opp som en brennheit kandidat til å bli neste investering. Noen andre spill som vil ta i bruk facemapping?Er vel å regne med at dette blir mer og mer utbredt fremover, uten at jeg har hørt noe om det fra offisielt hold. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dukker vel snart opp ein gydlig grunn til å kalle folk "dickhead" rundt om på de amerikanske serverene Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Samme video som Avanore linker til like ovenfor, dog i HD finner dere HER Lenke til kommentar
Kaiuss Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Gleder meg som ei bikkje til spillet, men pga. singleplayer, og ikke pga. multiplayer (med unntak av co-op da selvfølgelig). Etter å ha testet multiplayer-demoen et par ganger må jeg si at grafikken er *host* relativt dårlig... Merker dessuten hvor sårt savnet etter roadie-run og muligheten til å "slide" inn i cover fra et par meters avstand er. Urealistisk? Mulig det, men pokker så moro..! Edit: roadie-run er jo ikke engang urealistisk, hehe... Endret 30. november 2006 av Kaiuss Lenke til kommentar
AxMataz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Kan man spille 4 player splitscreen? Endret 30. november 2006 av AxMataz Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Med tanke på facemapping kan man ende opp med en "høna eller egget" situasjon, der spillutviklere venter på at kameraet skal bli utbredt før de slenger inn penger i utviklingen, og at spillere sitter på gjerdet inntill det faktisk har støtt i en større masse av spillene, men det er bare mine 0.02$ Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Kan man spille 4 player splitscreen? 7390848[/snapback] Det er 2 player co op split screen og 4 player over nettverk eller online Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Satsar på at Elkjip har spelet imorgon, til ein god lanseringspris (syns eg såg 499,- i avisa) Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 fikk det i dag av absoluttspill.no fikk det etter 1 dag hehe . skal teste det ut snart . Lenke til kommentar
veluci Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hehe.. må vell kanskje kjøpe dette og.. ska snart kjøpe meg xbox.. og begynner og bli en del spill eg vill ha Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjente det kriblet litt i VISA-kortet når eg såg det i hylla i dag..dog til den nette sum 629,- ..... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg skal rote meg til elkjøp i morgen og plukke med meg dette regner jeg med.. Hvor var det de skulle ha 629,- Mala? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Playcom i Odda var det eg såg spillet, billigste 360 spillet her ligger vel på 499,- Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Syns checkpoints`ene er litt for langt i fra hverandre, spiller på realistic så det kan være det er flere på normal. Ellers er det et ganske så artig spill Køpte det kanskje litt for tidlig, kjente jeg ikke var helt ferdig med geow ennå Endret 30. november 2006 av Toreal Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Noen som vet hva forskjellene mellom Xbox360 og PC versjonen vil være? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Toreal: Det er litt langt i begynnelsen. Men det kommer seg etter hver. Helt mot slutten er de ganske nærme hverandre... Rundet spillet nå forresten. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Toreal: Det er litt langt i begynnelsen. Men det kommer seg etter hver. Helt mot slutten er de ganske nærme hverandre...Rundet spillet nå forresten. 7397206[/snapback] Hvor langt er spillet? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vet ikke helt. Har brukt noen timer. Men kjempe langt var det ikke. Litt over 10 timer kanskje? Muligens en del mer, muligens mindre. Tiden flyr når man har det gøy. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 OOOOOOOOH! The horror!!! Fant nettopp ut at jeg har kjørt igjennom spillet uten at boksen var stillt inn på HDTV. Aktiverte det nå. Det er jo hav av forskjell. Dette betyr at jeg har kjørt GoW og COD3 uten HD også. Enten så har den knotten på komponentkabelen flyttet på seg under transport, eller så har noen jeg bor med tjuvlånt boxen min og brukt den på den vanlige TVen i stuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå