Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etthvert spill som lar meg pimpe en AK er godt i mine øyne:)

 

Edit: Noen som vet om det er realistiske eller tilnærmet realistiske ballistiske utregninger med i spillet (7.62 har større gjennomslagskraft enn 9mm OSV)?

7383853[/snapback]

 

Ja, det regner jeg med. Det virker som de har lagt ned mye arbeid i å ha så realistiske våpen som mulig. MEN, det virker som at ingen av våpnene har så god gjennomslagskraft som de skal ha. 7.62 borer seg jo gjennom hva det skulle være IRL, men nesten alt fungere som cover i spillet.

Lenke til kommentar
Etter å ha spit COD3, var jeg sikker på at ikke noe annet FPS shooters ville se så bra ut eller bedre i 2006. Der tok jeg feil, RS:Vegas leverer :)

7380796[/snapback]

CoD3 var veldig middelmådig synes eg.

Så eg trur eg avventar litt med Vegas.

7382708[/snapback]

 

COD3 har en veldig bra grafikk og spesielt lys og røyk effektene

RS:Vegas er ikke som sp demoen i det heletatt. Her er AA skrudd på, det er flyt og grafikken er drit bra.

 

GoW, COD3 og RS:Vegas er de spillene etter min mening som har best grafikk på X360 i dag

Lenke til kommentar
Kan dere slutte å skryte av dette spillet? Please!

 

Jeg er blakk, men med nok penger til litt mat, samt at jeg har tonnevis av ting å gjøre på jobben.

 

Mer skryt nå så kommer jeg til å gå på en smell, si "fuck it" og heller kjøpe meg spillet.

Kan man spise Xbox360 cover?

7383025[/snapback]

 

Har du EB Games i nærheten, er det bare å bytte inn noen spill du ikke bruker :)

Lenke til kommentar
Kan dere slutte å skryte av dette spillet? Please!

 

Jeg er blakk, men med nok penger til litt mat, samt at jeg har tonnevis av ting å gjøre på jobben.

 

Mer skryt nå så kommer jeg til å gå på en smell, si "fuck it" og heller kjøpe meg spillet.

Kan man spise Xbox360 cover?

7383025[/snapback]

 

Har du EB Games i nærheten, er det bare å bytte inn noen spill du ikke bruker :)

7383936[/snapback]

 

 

Ahh.... Smertelig klar over det, Avanore :)

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har store problemer med å skilles fra mine kjære spill.

 

Men, jeg har jo Ridge Racer 6 liggende.. Større drittspill har jeg knapt prøvd før, og selv achievements er ikke nok motivasjon for å spille det mer.

Top Spin 2 spilles heller ikke stort, så kanskje jeg skal følge tipset ditt likevel :)

 

 

R6: Las Vegas online til helgen, anyone?

Lenke til kommentar
Mest sannsynleg ikkje ein bug, pr definisjon.

Noko liknande skjer òg i Gears of War. Det har nok med data-overføringa frå DVD-romen som er noko begrensa.

7384809[/snapback]

 

Har også lagt merke til det. Ikke 20 sekunder, maks 2-3 sekunder

Kan være at DVD ikke klarte å lese inn textures i tide og derfor får disse grå flatene. Merket det litt i GoW og RS:Vegas

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...