lektroluv Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 er det co-op muligheter i split screen eller bare over xbox live? 7383259[/snapback] Samme lurer jeg på. Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 er vel 2 player coop i splitscreen og 4 player coop over live Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Etthvert spill som lar meg pimpe en AK er godt i mine øyne:) Edit: Noen som vet om det er realistiske eller tilnærmet realistiske ballistiske utregninger med i spillet (7.62 har større gjennomslagskraft enn 9mm OSV)? Endret 29. november 2006 av Pellepirat Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Etthvert spill som lar meg pimpe en AK er godt i mine øyne:) Edit: Noen som vet om det er realistiske eller tilnærmet realistiske ballistiske utregninger med i spillet (7.62 har større gjennomslagskraft enn 9mm OSV)? 7383853[/snapback] Ja, det regner jeg med. Det virker som de har lagt ned mye arbeid i å ha så realistiske våpen som mulig. MEN, det virker som at ingen av våpnene har så god gjennomslagskraft som de skal ha. 7.62 borer seg jo gjennom hva det skulle være IRL, men nesten alt fungere som cover i spillet. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Etter å ha spit COD3, var jeg sikker på at ikke noe annet FPS shooters ville se så bra ut eller bedre i 2006. Der tok jeg feil, RS:Vegas leverer 7380796[/snapback] CoD3 var veldig middelmådig synes eg. Så eg trur eg avventar litt med Vegas. 7382708[/snapback] COD3 har en veldig bra grafikk og spesielt lys og røyk effektene RS:Vegas er ikke som sp demoen i det heletatt. Her er AA skrudd på, det er flyt og grafikken er drit bra. GoW, COD3 og RS:Vegas er de spillene etter min mening som har best grafikk på X360 i dag Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Kan dere slutte å skryte av dette spillet? Please! Jeg er blakk, men med nok penger til litt mat, samt at jeg har tonnevis av ting å gjøre på jobben. Mer skryt nå så kommer jeg til å gå på en smell, si "fuck it" og heller kjøpe meg spillet. Kan man spise Xbox360 cover? 7383025[/snapback] Har du EB Games i nærheten, er det bare å bytte inn noen spill du ikke bruker Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan seie meg enig i røyk-effekten på CoD3. Men teksturar og slikt vil eg ikkje påstå er så ufattelig bra. Men ja, grafikken er 'up there' den.. Har bestillt Vegas no. Men tvilar sterkt på at eg sluttar med GoW online endo, fordi det er utruleg bra! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 er det co-op muligheter i split screen eller bare over xbox live? 7383259[/snapback] Det er co op både over Live og splitscreen Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hei er det flere her som har bestil fra absoluttspill.no ? ser at de ikke har fått det inn på lager enda . spillet har jo relase på fredag Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan dere slutte å skryte av dette spillet? Please! Jeg er blakk, men med nok penger til litt mat, samt at jeg har tonnevis av ting å gjøre på jobben. Mer skryt nå så kommer jeg til å gå på en smell, si "fuck it" og heller kjøpe meg spillet. Kan man spise Xbox360 cover? 7383025[/snapback] Har du EB Games i nærheten, er det bare å bytte inn noen spill du ikke bruker 7383936[/snapback] Ahh.... Smertelig klar over det, Avanore Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har store problemer med å skilles fra mine kjære spill. Men, jeg har jo Ridge Racer 6 liggende.. Større drittspill har jeg knapt prøvd før, og selv achievements er ikke nok motivasjon for å spille det mer. Top Spin 2 spilles heller ikke stort, så kanskje jeg skal følge tipset ditt likevel R6: Las Vegas online til helgen, anyone? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg sier ikke nei takk til en tur til Vegas i helgen jeg! Bare posten henger litt i så jeg får det før helgen da.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Selve skytescenene minner om bankranet i Heat, og de som kjenner actionleksa si vet at det betyr: FETT! 7382781[/snapback] Veldig "Heat" over dette spillet ja Lyd effektene fra våpen er noe av det beste jeg har hørt i et spill Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Var innom Spaceworld i dag, de hadde fått det inn. Jeg fikk til og med holde det i hånda, men de nekta å selge det til meg. 579,- der. Blir vel å ta en tur på elkjøp på fredag/ i løpet av helga.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg fikk til og med holde det i hånda, men de nekta å selge det til meg.7384095[/snapback] Det er på grensen til tortur Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Opplevde nettopp en stor bug i spillet. Skulle til å entre noe som heter dantes theatre, da alle teksturene forsvant. Var bare matte, grå flater over alt. Det vedvarte i ca. 20 sec. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Mest sannsynleg ikkje ein bug, pr definisjon. Noko liknande skjer òg i Gears of War. Det har nok med data-overføringa frå DVD-romen som er noko begrensa. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Mest sannsynleg ikkje ein bug, pr definisjon.Noko liknande skjer òg i Gears of War. Det har nok med data-overføringa frå DVD-romen som er noko begrensa. 7384809[/snapback] Har også lagt merke til det. Ikke 20 sekunder, maks 2-3 sekunder Kan være at DVD ikke klarte å lese inn textures i tide og derfor får disse grå flatene. Merket det litt i GoW og RS:Vegas Endret 29. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Den grafikkfeilen der legges svert godt merke til Online,alt ser veldig 96` ut teksturmessig. I GeOW altså. Endret 29. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Vurderer å skaffe X360 kamera for dette her. Noen andre spill som vil ta i bruk facemapping? 499 er jo ikke akkurat billig for å få tryne ditt klistret på skjermen Endret 29. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Var innom Spaceworld i dag, de hadde fått det inn. Jeg fikk til og med holde det i hånda, men de nekta å selge det til meg. 579,- der. Blir vel å ta en tur på elkjøp på fredag/ i løpet av helga.. 7384095[/snapback] Du får godsnakke med dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå