Vo0do0 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Fikk mitt eksemplar i går.Personlig synes jeg dette er det beste spillet i år. 7381119[/snapback] Du har spilt GoW og COD3? 7381578[/snapback] Ja, selvfølgelig. Det er nok bare det at jeg foretrekker realisme. Og RSV er by far det mest realistiske skytespillet jeg har spillt. Dessuten storkoser jeg meg når jeg gjennkjenner taktikker jeg har trent i det virkelige liv blir utført på en veldig god måte. Pluss at våpen følelsen er helt enorm. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ser fett ut! Blir vel å skaffe dette også da.. Lurer på om jeg skal prioritere dette eller CoD3 som neste spill. Nesten litt mer lyst på dette nå altså.. Så får jeg heller ta CoD3 etterhvert.. 7381838[/snapback] Absolutt lurt. CoD synes jeg er en bra FPS. RSV er en fantastisk FPS. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Voodoo, har ett spørsmål! Har du fått prøvd MP? Hvis ja, hvor stor effekt har 3 pers. på gameplayet? Blir det mye camping og slikt? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Voodoo, har ett spørsmål! Har du fått prøvd MP? Hvis ja, hvor stor effekt har 3 pers. på gameplayet? Blir det mye camping og slikt? 7382186[/snapback] Beklager, det har jeg ikke. Koser meg i singelplayer forløpig. Leser egentlig til eksamen også, så spillet kom på et veldig dårlig tidspunkt. Endret 29. november 2006 av Vo0do0 Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Den er grei du! Fornuften i meg håper at jeg ikke får spillet før om to uker da alt eksamens maset har lagt seg, men gamern i meg håper jeg får det i morra! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Voodoo, har ett spørsmål! Har du fått prøvd MP? Hvis ja, hvor stor effekt har 3 pers. på gameplayet? Blir det mye camping og slikt? 7382186[/snapback] Har ikke testet så mye MP utenom co op som er drit bra Det nytter ikke bare storme inn, her må det planlegges og sette opp taktikk Nydelig spill Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Pluss at våpen følelsen er helt enorm. 7381978[/snapback] Mener du da feelingen når du treffer, det Counterstrike er så latterlig bra på (nei jeg spiller ikke CS) Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Synes stemningen i spillet er til å ta på. Alt virker som veldig bra laget Dette spillet har overasket meg stort Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fikk også spilt litt co op (alle missions kan spille co op som GoW) med Dr Peedee.Nå har jeg ikke kamera, men det har Dr Peedee. Etter å ha joinet serveren, tok det 1-2 min før ansiktet til Peedee kom frem. Nå kjenner jeg Peedee så jeg vet hvordan han ser ut, og jeg ble nermest sjokkert over hvor likt han så ut i et dataspill! 7380796[/snapback] Et spørsmål: Kan det spilles co-op med andre enn Dr Peedee? 7381329[/snapback] Nei, det tror jeg blir veldig vanskelig. Jeg har betalt ubisoft og leier Xbox live nettverket av microsoft i fjorten dager. Så alle som logger seg inn står i kø for å spille med meg. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nå kjenner jeg Peedee så jeg vet hvordan han ser ut, og jeg ble nermest sjokkert over hvor likt han så ut i et dataspill 7380796[/snapback] Faen ta, Avanore... veit ikke om det var noe kompliment. Riktignok ble resultatet bedre enn jeg trodde, men... for å si det sånn - man kjenner hverandre igjen når man spiller i hvert fall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Haha, nei så giret eg blei no. Men akk, eg har så inni horeteppe med spill til både PS2,GC og 360 som eg MÅ få spillte ihjel før eg kan invistere i meier galskap. Ja så kommer jo Wii ramlende inn dørene snart...så er det jobben. Hade bra da resten av verden Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Etter å ha spit COD3, var jeg sikker på at ikke noe annet FPS shooters ville se så bra ut eller bedre i 2006. Der tok jeg feil, RS:Vegas leverer 7380796[/snapback] CoD3 var veldig middelmådig synes eg. Så eg trur eg avventar litt med Vegas. Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Dette her er et herlig kvalitetsspill. Koser meg faktisk mye mer med dette her enn Gears of War. Førstelevelet føles veldig ut som GRAW, men med en gang man starter i Las Vegas blir det jo helt villt. Det er utrolig fett å skru opp anlegget med mye bass, og bare tømme magasinet mot fiender. Det smeller så godt og heftig, med risting i spaken, at jeg lurer jaggu på om dette er et av spillene som gir mest våpenfølelse for pengene. Og da snakker jeg noensinne. Dette spillet kommer nok til å trone som årets actionspill for min del. Der CoD3 har kjedelig SP, og GoW kort levetid på MP, så mener jeg dette spillet stiller sterkt på begge områder. Selve skytescenene minner om bankranet i Heat, og de som kjenner actionleksa si vet at det betyr: FETT! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Uff... Vel, det blir do-rull nissar til jul til alle venner og kjente. Eg bestillte nett Vegas eg òg..! Litt dumt synes eg, at det kjem såpass mange GODE spel, på så kort tid. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan dere slutte å skryte av dette spillet? Please! Jeg er blakk, men med nok penger til litt mat, samt at jeg har tonnevis av ting å gjøre på jobben. Mer skryt nå så kommer jeg til å gå på en smell, si "fuck it" og heller kjøpe meg spillet. Kan man spise Xbox360 cover? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Slap a 'lil bit ketchup on it Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skal bestille meg dette spillet i løpet av dagen jeg også. Syntes det ser veldig bra ut. Har spilt demoen, og syntes den var underholdende, så når jeg nå hører at spillet er mye bedre enn demoen, så er det et sikkert kjøp... Også er jo coop artig da... Så da må jeg bare vente på at min box kommer tilbake fra tyskland. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 er det co-op muligheter i split screen eller bare over xbox live? Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Så spillet har kommet ut i butikken? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Spillet kommer ikke ut i butikkene i Norge før 01/12 såvidt jeg husker. Har også bestilt det. Og er meget klar for noe multiplayer, når det er mottatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå