Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Fikk mitt eksemplar i går.

Personlig synes jeg dette er det beste spillet i år.

7381119[/snapback]

 

Du har spilt GoW og COD3?

7381578[/snapback]

 

Ja, selvfølgelig.

Det er nok bare det at jeg foretrekker realisme. Og RSV er by far det mest realistiske skytespillet jeg har spillt.

Dessuten storkoser jeg meg når jeg gjennkjenner taktikker jeg har trent i det virkelige liv blir utført på en veldig god måte. Pluss at våpen følelsen er helt enorm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Voodoo, har ett spørsmål! Har du fått prøvd MP? Hvis ja, hvor stor effekt har 3 pers. på gameplayet? Blir det mye camping og slikt?

7382186[/snapback]

 

Beklager, det har jeg ikke. Koser meg i singelplayer forløpig. :)

 

Leser egentlig til eksamen også, så spillet kom på et veldig dårlig tidspunkt. :(

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar
Voodoo, har ett spørsmål! Har du fått prøvd MP? Hvis ja, hvor stor effekt har 3 pers. på gameplayet? Blir det mye camping og slikt?

7382186[/snapback]

 

Har ikke testet så mye MP utenom co op som er drit bra

Det nytter ikke bare storme inn, her må det planlegges og sette opp taktikk

Nydelig spill

Lenke til kommentar
Fikk også spilt litt co op (alle missions kan spille co op som GoW) med Dr Peedee.

Nå har jeg ikke kamera, men det har Dr Peedee. Etter å ha joinet serveren, tok det 1-2 min før ansiktet til Peedee kom frem.

Nå kjenner jeg Peedee så jeg vet hvordan han ser ut, og jeg ble nermest sjokkert over hvor likt han så ut i et dataspill!

7380796[/snapback]

 

Et spørsmål:

 

Kan det spilles co-op med andre enn Dr Peedee?

 

7381329[/snapback]

 

Nei, det tror jeg blir veldig vanskelig. :D Jeg har betalt ubisoft og leier Xbox live nettverket av microsoft i fjorten dager. Så alle som logger seg inn står i kø for å spille med meg.

Lenke til kommentar
Nå kjenner jeg Peedee så jeg vet hvordan han ser ut, og jeg ble nermest sjokkert over hvor likt han så ut i et dataspill

7380796[/snapback]

 

Faen ta, Avanore... veit ikke om det var noe kompliment. :D

 

Riktignok ble resultatet bedre enn jeg trodde, men... for å si det sånn - man kjenner hverandre igjen når man spiller i hvert fall.

Lenke til kommentar

Dette her er et herlig kvalitetsspill. Koser meg faktisk mye mer med dette her enn Gears of War. Førstelevelet føles veldig ut som GRAW, men med en gang man starter i Las Vegas blir det jo helt villt.

 

Det er utrolig fett å skru opp anlegget med mye bass, og bare tømme magasinet mot fiender. Det smeller så godt og heftig, med risting i spaken, at jeg lurer jaggu på om dette er et av spillene som gir mest våpenfølelse for pengene. Og da snakker jeg noensinne.

 

Dette spillet kommer nok til å trone som årets actionspill for min del. Der CoD3 har kjedelig SP, og GoW kort levetid på MP, så mener jeg dette spillet stiller sterkt på begge områder.

 

Selve skytescenene minner om bankranet i Heat, og de som kjenner actionleksa si vet at det betyr: FETT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...