Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OOOOOOOOH! The horror!

Fant nettopp ut at jeg har kjørt igjennom spillet uten at boksen var stillt inn på HDTV.  :cry:

Aktiverte det nå. Det er jo hav av forskjell.

Dette betyr at jeg har kjørt GoW og COD3 uten HD også.  :no:

Enten så har den knotten på komponentkabelen flyttet på seg under transport, eller så har noen jeg bor med tjuvlånt boxen min og brukt den på den vanlige TVen i stuen.  :(

7397521[/snapback]

 

Hahaha! Det må jo være litt av en opptur å finne ut?

GoW i HD er alene god nok grunn til å spille gjennom det en gang til ;)

Lenke til kommentar
fikk tak i R6 Vegas for 312,- inkl frakt på ebay. Gleder meg veldig, har nettopp prøvd demoen og det var skamfett det lille jeg fikk prøvd. Det er sonefritt sant ? sto det overalt hvor jeg leste før jeg bestilte det.

7398026[/snapback]

 

Joda, det er sonefritt. Gled deg. Spillet er helt kanon.

Lenke til kommentar

Da er spillet kjøpt, eller snarere byttet til seg, så her kommer dagens spørsmål:

 

Noen som er med på en lengre MP-session i dag og evt i morra?

Zero cash hos undertegnede, så foruten storkampen Arse**l - Tottenham så har jeg få eller ingen planer.

Hiv dere på, så prøver vi å organisere en tur til Vegas!

 

EDIT: Ser svært gjerne at de som blir med på en session vet å oppføre seg over live. Skriking, soloraids og andre fjortisfakter orker jeg ikke. R6 krever at man sammarbeider, i alle fall visst det ligner på de tidligere spillene.

 

Gamertag: Strangebeer

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Kjente det kriblet litt i VISA-kortet når eg såg det i hylla i dag..dog til den nette sum 629,- .....

7392721[/snapback]

 

Herregud!

 

Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt..

7399058[/snapback]

 

 

Tålmodighet er en dyd.

MÅTTE ha spillet i dag, og selv om EB skuffet meg stort ved å selge det til 649,- så kjøpte jeg det. Eller byttet det for å si det sånn.

 

THP8 bestilles fra play-asia derimot :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjente det kriblet litt i VISA-kortet når eg såg det i hylla i dag..dog til den nette sum 629,- .....

7392721[/snapback]

 

Herregud!

 

Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt..

7399058[/snapback]

 

 

Tålmodighet er en dyd.

MÅTTE ha spillet i dag, og selv om EB skuffet meg stort ved å selge det til 649,- så kjøpte jeg det. Eller byttet det for å si det sånn.

 

THP8 bestilles fra play-asia derimot :thumbup:

7399084[/snapback]

 

Jeg bestilte dermed Splinter Cell + Rainbow six for mindre enn du betalte for Rainbow Six... :ph34r::thumbup:

 

Men ja, skjønner hva du mener. Skulle bare ønske jeg bestilte det tidligere. Men får det vel om en dag og to.

Lenke til kommentar
Kjente det kriblet litt i VISA-kortet når eg såg det i hylla i dag..dog til den nette sum 629,- .....

7392721[/snapback]

 

Herregud!

 

Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt..

7399058[/snapback]

 

 

Tålmodighet er en dyd.

MÅTTE ha spillet i dag, og selv om EB skuffet meg stort ved å selge det til 649,- så kjøpte jeg det. Eller byttet det for å si det sånn.

 

THP8 bestilles fra play-asia derimot :thumbup:

7399084[/snapback]

 

Jeg bestilte dermed Splinter Cell + Rainbow six for mindre enn du betalte for Rainbow Six... :ph34r::thumbup:

 

Men ja, skjønner hva du mener. Skulle bare ønske jeg bestilte det tidligere. Men får det vel om en dag og to.

7399105[/snapback]

 

Hehe! Rub it in, will ya?

Lenke til kommentar

Herregud!

 

Er nå jeg er glad at jeg bestilte fra play-asia... 330 kroner eller noe, inkludert frakt..

7399058[/snapback]

 

Ja er der eg skal ha spillet fra også. 629,- for eit spill er ran for min del. Eg har kjøpt 1 spill i år for fullpris. Det var Shadow Of The Colossus til 499,- Men så var det i gjelngjeld no av det beste eg noen gang har spillt og opplevd, så det var verdt det. :love:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...