Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har spilt dette?

Fikk spillet i dag :)

Fått bra anmeldlese hos Teamxbox

Link

7379158[/snapback]

 

Ouch crap! Venter på mitt eksemplar som må komme fra Canada, forhåpentlighis imorgen. Er ment som julagave fra kona men...eska blir nok åpnet når det kommer med posten, dvd`n fjernet og esken pakket inn igjen :!:

 

see you online :whistle:

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar

You lucky bastard! :p Kan ikke vente til det ramler ned i postkassa!

 

Har du fått prøvd det ut? Er det virkelig så bra som anmeldelsene vil ha det til? Og hvordan er MP? Er det slikt makkverk som i lockdown, eller har det gått tilbake til mer Rainbow Six 3 gameplay? Og det viktigste av alt, hvordan funker 3 pers. i MP? Er det mye camping?

 

Det ble noen spørsmål det, men er så gira på dette spillet at det flipper for meg hvis jeg ikke får det snart!

Endret av Fettgnomen
Lenke til kommentar

Hadde ikke så store forventinger til dette, GoW har liksom satt en demper på alt :)

Men etter noen minutter så var jeg totalt hekta.

Liker du Rainbow Six serien, kan si med engang dette er beste i serien.

 

Grafikken er veldig bra. Demoen som kan lastes ned har FPS problemer og spillet ser ikke så veldig bra ut. Glem demoen!

Dette er nydelig. AA er på, flyten er herlig og grafikken er drit bra.

Etter å ha spit COD3, var jeg sikker på at ikke noe annet FPS shooters ville se så bra ut eller bedre i 2006. Der tok jeg feil, RS:Vegas leverer :)

 

Fikk også spilt litt co op (alle missions kan spille co op som GoW) med Dr Peedee.

Nå har jeg ikke kamera, men det har Dr Peedee. Etter å ha joinet serveren, tok det 1-2 min før ansiktet til Peedee kom frem.

Nå kjenner jeg Peedee så jeg vet hvordan han ser ut, og jeg ble nermest sjokkert over hvor likt han så ut i et dataspill

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Venter utålmodig på dette spillet, ble sendt fra Play-Asia torsdag i forrige uke, så det er nok rett rundt hjørnet.

Angående face-mapping: Morsom greie, men jeg frykter for at jeg før eller sener møter noen med sine edlere deler anatomisk ukorrekt plassert  :no:  :!:

7381251[/snapback]

 

 

headshot vil få en helt ny mening ;)

Lenke til kommentar
Fikk også spilt litt co op (alle missions kan spille co op som GoW) med Dr Peedee.

Nå har jeg ikke kamera, men det har Dr Peedee. Etter å ha joinet serveren, tok det 1-2 min før ansiktet til Peedee kom frem.

Nå kjenner jeg Peedee så jeg vet hvordan han ser ut, og jeg ble nermest sjokkert over hvor likt han så ut i et dataspill!

7380796[/snapback]

 

Et spørsmål:

 

Kan det spilles co-op med andre enn Dr Peedee?

 

:!:

 

Jeg bare tuller såklart :D

Lenke til kommentar
Han må da få lov å like visse spill bedre enn andre? Merk ordet "personlig".

7381587[/snapback]

 

Selvfølgelig. Var ikke ment på noe negativt måte. Morsomt at spillet får så gode kritikker og folk roser det opp i skyene

Flere som liker RS:Vegas veldig bra

 

OK hear me out first...man I love GoW, but it was kind of short, however still a very fantastic game...now with Rainbow Six Vegas it just feels more intense, the enemy constantly tries to flank you, and you have to be careful which path you choose and where you decide to send your men...now I'm not saying R6 is better, I am just saying I may end up liking R6 better...a little more my style...regardless with both these games, who the hell can't be happy with their 360. I recommend R6 to all GEARS lovers, the similarities are a real treat, but the differences make for a wonderful experience either way!

 

I didn't really like Gears' multiplayer, but I absolutely love the MP in Vegas. Single player in GoW was great fun through co-op. Single player in RB6:V has been great fun so far. Very intense and a lot of action. Hard as hell for me on Realistic.

 

I love Gears, but right now Rainbow Six is higher up on my list.

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...