Straffa Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Noen som har spilt dette? Fikk spillet i dag Fått bra anmeldlese hos Teamxbox Link Endret 28. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Noen som har spilt dette?Fikk spillet i dag Fått bra anmeldlese hos Teamxbox Link 7379158[/snapback] Ouch crap! Venter på mitt eksemplar som må komme fra Canada, forhåpentlighis imorgen. Er ment som julagave fra kona men...eska blir nok åpnet når det kommer med posten, dvd`n fjernet og esken pakket inn igjen :!: see you online Endret 28. november 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) You lucky bastard! Kan ikke vente til det ramler ned i postkassa! Har du fått prøvd det ut? Er det virkelig så bra som anmeldelsene vil ha det til? Og hvordan er MP? Er det slikt makkverk som i lockdown, eller har det gått tilbake til mer Rainbow Six 3 gameplay? Og det viktigste av alt, hvordan funker 3 pers. i MP? Er det mye camping? Det ble noen spørsmål det, men er så gira på dette spillet at det flipper for meg hvis jeg ikke får det snart! Endret 28. november 2006 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Eg velger å spare dette spillet til ein evt. spilltørke (ja for det skjer jo for min del). Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hadde ikke så store forventinger til dette, GoW har liksom satt en demper på alt Men etter noen minutter så var jeg totalt hekta. Liker du Rainbow Six serien, kan si med engang dette er beste i serien. Grafikken er veldig bra. Demoen som kan lastes ned har FPS problemer og spillet ser ikke så veldig bra ut. Glem demoen! Dette er nydelig. AA er på, flyten er herlig og grafikken er drit bra. Etter å ha spit COD3, var jeg sikker på at ikke noe annet FPS shooters ville se så bra ut eller bedre i 2006. Der tok jeg feil, RS:Vegas leverer Fikk også spilt litt co op (alle missions kan spille co op som GoW) med Dr Peedee. Nå har jeg ikke kamera, men det har Dr Peedee. Etter å ha joinet serveren, tok det 1-2 min før ansiktet til Peedee kom frem. Nå kjenner jeg Peedee så jeg vet hvordan han ser ut, og jeg ble nermest sjokkert over hvor likt han så ut i et dataspill Endret 28. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 va er det man kan gjøre med Kamera i dette spillet da? Får det snart etter Xbox Turneringen =) Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Fikk mitt eksemplar i går. Personlig synes jeg dette er det beste spillet i år. Opplever dog enkelte framerate drops. Enkelte ganger når man zoomer maks inn med sniperrifles og når det hender mongo mye på en gang. Men det har ikke plaget meg hittil. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 va er det man kan gjøre med Kamera i dette spillet da? Får det snart etter Xbox Turneringen =) 7380916[/snapback] Spillet har Facemapping. Du kan med et kamera ta bilde og legge det inn i spillet Fant noen eksempler. De er ikke mine bilder, jeg har ikke kamera Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Uff, en i klanen har det, vi kommenterte litt med at vi helst ikke ville se på trynet hans mens vi spilte, men han skulle vist ha bilde av "ei sexy dame" ;p Kan du si noe om co-op? Digger co-op! Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Venter utålmodig på dette spillet, ble sendt fra Play-Asia torsdag i forrige uke, så det er nok rett rundt hjørnet. Angående face-mapping: Morsom greie, men jeg frykter for at jeg før eller sener møter noen med sine edlere deler anatomisk ukorrekt plassert :!: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 va er det man kan gjøre med Kamera i dette spillet da? Får det snart etter Xbox Turneringen =) 7380916[/snapback] Spillet har Facemapping. Du kan med et kamera ta bilde og legge det inn i spillet Fant noen eksempler. De er ikke mine bilder, jeg har ikke kamera 7381122[/snapback] hehe stilig Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Venter utålmodig på dette spillet, ble sendt fra Play-Asia torsdag i forrige uke, så det er nok rett rundt hjørnet.Angående face-mapping: Morsom greie, men jeg frykter for at jeg før eller sener møter noen med sine edlere deler anatomisk ukorrekt plassert :!: 7381251[/snapback] headshot vil få en helt ny mening Lenke til kommentar
Heales Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Fikk også spilt litt co op (alle missions kan spille co op som GoW) med Dr Peedee.Nå har jeg ikke kamera, men det har Dr Peedee. Etter å ha joinet serveren, tok det 1-2 min før ansiktet til Peedee kom frem. Nå kjenner jeg Peedee så jeg vet hvordan han ser ut, og jeg ble nermest sjokkert over hvor likt han så ut i et dataspill! 7380796[/snapback] Et spørsmål: Kan det spilles co-op med andre enn Dr Peedee? :!: Jeg bare tuller såklart Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette ser ganske fett ut, også coop da jeg som elsker coop Hurra for alle utviklere som lager coop-spill Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Fikk mitt eksemplar i går.Personlig synes jeg dette er det beste spillet i år. 7381119[/snapback] Du har spilt GoW og COD3? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Dette ser ganske fett ut, også coop da jeg som elsker coop Hurra for alle utviklere som lager coop-spill 7381341[/snapback] 4 player co op Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Han må da få lov å like visse spill bedre enn andre? Merk ordet "personlig". Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Han må da få lov å like visse spill bedre enn andre? Merk ordet "personlig". 7381587[/snapback] Selvfølgelig. Var ikke ment på noe negativt måte. Morsomt at spillet får så gode kritikker og folk roser det opp i skyene Flere som liker RS:Vegas veldig bra OK hear me out first...man I love GoW, but it was kind of short, however still a very fantastic game...now with Rainbow Six Vegas it just feels more intense, the enemy constantly tries to flank you, and you have to be careful which path you choose and where you decide to send your men...now I'm not saying R6 is better, I am just saying I may end up liking R6 better...a little more my style...regardless with both these games, who the hell can't be happy with their 360. I recommend R6 to all GEARS lovers, the similarities are a real treat, but the differences make for a wonderful experience either way! I didn't really like Gears' multiplayer, but I absolutely love the MP in Vegas. Single player in GoW was great fun through co-op. Single player in RB6:V has been great fun so far. Very intense and a lot of action. Hard as hell for me on Realistic. I love Gears, but right now Rainbow Six is higher up on my list. Endret 28. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen som har spilt dette?Fikk spillet i dag Fått bra anmeldlese hos Teamxbox Link 7379158[/snapback] Har du kjøpt spillet i Norge eller importert? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ser fett ut! Blir vel å skaffe dette også da.. Lurer på om jeg skal prioritere dette eller CoD3 som neste spill. Nesten litt mer lyst på dette nå altså.. Så får jeg heller ta CoD3 etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå