Etnies Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehey.. Er det noen som ville joine crewet mitt på Splinter cell double agent? Det er på 360 Legg til MSN-addresa deres på forumet, så kan je legge til dere... PÅ xbox live heter jeg dominic Torreto, legg meg tell hvis du ikke gidd på msn Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kunne blitt med, men spiller det veldig veldig lite online. Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Bedre en ingenting :!: Legg til med på Live da Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg kan prøve å bli med Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva er det godt for? Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) At vi spiller i et fast crew, og ikke spiller med tilfeldige spiller Endret 4. januar 2007 av trysilgutt Lenke til kommentar
Etnies Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Da er vi to Spillere da et helt crew Men det er bare og si i fra, hvis det er flere som vil bli. For da kan di som spiller mest bli med i crewer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå