Almadora Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei! Jeg har lest om snø på boks i "Kvakktuelt" sidene i donald bladet denne uka å lurer på om det er fake med dette pulveret som gjør 200g pulver til 7 liter snø... Noen som vet noe om dette? Håper på sider der det står om dette pulveret... Takker for svar! Endret 2. desember 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Ingen som vet om? Dette regnes vel ikke som spam siden det er cirka 4 dager siden forrige post... Men noen som vet noe om denne "snøen"? Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg var i California i fjor, og jeg vet de solgte noe sånt der. Virka visst bra Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg var i California i fjor, og jeg vet de solgte noe sånt der. Virka visst bra 7406178[/snapback] Seriøst? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 snøspray! europris til 10 eller 20 kr Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 snøspray! europris til 10 eller 20 kr 7406460[/snapback] Det var jo ikke det jeg har siktet til i tråden da! Jeg mener sånn liten boks... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hvordan funker dette? Putter du pulveret i vann? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 snøspray! europris til 10 eller 20 kr 7406460[/snapback] det er vel bare slikt kvitt skum på sprayboks som du sprayer på vinduer og slek... Lager dette pulveret elns ekte snø? eller bare fake snø? som ikke er snø, og bare drit? Lenke til kommentar
varmit Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Var litt for tull Nei, den lager bare skum den. Snø er jo enkelt og greit frossent vann, men ikke vet jeg hvordan de lager en boks som krystalliserer snø fra 200g til 7l snø eller hva det var. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det blir vel strengt tatt ikke til snø, men noe som ligner i konsistens og utseende. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Det blir vel strengt tatt ikke til snø, men noe som ligner i konsistens og utseende. 7408292[/snapback] Men det funker til å stå på ski med og lage snøborg bare at man må ha noen esker da... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Det blir vel strengt tatt ikke til snø, men noe som ligner i konsistens og utseende. 7408292[/snapback] Men det funker til å stå på ski med og lage snøborg bare at man må ha noen esker da... 7408725[/snapback] noe så frakt, det vil jeg også ha... Smelter den i plussgrader eller? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Det blir vel strengt tatt ikke til snø, men noe som ligner i konsistens og utseende. 7408292[/snapback] Men det funker til å stå på ski med og lage snøborg bare at man må ha noen esker da... 7408725[/snapback] noe så frakt, det vil jeg også ha... Smelter den i plussgrader eller? 7408839[/snapback] Nei den smelter ikke... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 nice, noen må da vite om dette Kanskje du skal sende en e-post dil donald, og spørre om det er sant, og hvor du får tak i det Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) jeg har en oppskrift på ekte snø Du trenegr: 1stk luft kompressor 1stk høytrykksspyler el. Mange lite vann kuldegrader. noen rør ol. du kobler de to slangene som kommer fra luft kompressoren og høytrykksspyleren i et rør slik at du får to slanger inn i et rør på samme side. fig1. | / \ hvis den tegningen klarna litt opp. så skrur du på luft kompressoren og høytrykksspyleren slik at vann og luft tyter ut fra andre enden av røret. hvis du da klemmer enden på røret flat (ikke så det blir tett) så kan du få en fin spredning hvis du fil dekke større flater men denne snøen smelter når det blir varmt. husk å rett røret skrått mot himmelen slik at vanndråpene får krystallisert seg før den havner på bakken. Endret 2. desember 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Finnes sikkert men, slit å lete. Lei deg en snøkanon og lek deg i snøen :!: Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 er vell i prinsippet det jeg skrev er ja. en snø kanon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå