Sixr Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei har fått ett stor problem med pcen min Problemet er får ikke logget inn på den.. har hatt en del virus tror jeg, og i det siste har dette ( tror jeg) blokkert for internett.. Kommer opp en feilmelding når jeg logger inn på brukerkontoen min( se vedlegg ) og en del av funksjonene som når jeg trykker slå av datamiskinen er borte.. kommer bare opp noen streker der bildet egentlig skulle vært.. Har Windows Xp ( Home Edi. tror jeg..) Håper på hjelp.. Solbakken er Brukerkontoen jeg logger inn på.. Edit: Mere Info, bedre prob.stilling(?) Endret 29. november 2006 av Sixr Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Må jeg Formatere hele pcen eller hvordan kan den reddes? Er åpne for alt.. Endret 29. november 2006 av Sixr Lenke til kommentar
un1337 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Prøv og start opp i sikkerhets modus. Og so tilbakestiller du pcen til nokre dagar før det skjedde Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei. Prøv og logg inn i sikkermodus (Press F8 eller F5 under oppstart) Kjør virus-søk, evt. ta en systemgjennoppretting til ett tidspunkt du vet pc`en funket fint. Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Hei. Prøv og logg inn i sikkermodus (Press F8 eller F5 under oppstart) Kjør virus-søk, evt. ta en systemgjennoppretting til ett tidspunkt du vet pc`en funket fint.Tilbehør -> Systemverktøy -> Systemgjenoppretting. 7395167[/snapback] Takk skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå