lazt Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei ! Har bestilt et XFX GeForce 8800GTS, men nå i ettertid har jeg tenkt litt. Jeg ser at det er en 6pin kontakt på skjermkortet (på bilder), men jeg har bare 2*4pin på min MIST 600w PSU. Følger en slik konverter med? Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 den følger ikke med, men dette kan du jo bare bestille for e 50-lapp ellerno fra komplet da. siden du kjøper dette kortet regner jeg med at jeg har sett mindre lommebøker enn din Lenke til kommentar
lazt Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) den følger ikke med, men dette kan du jo bare bestille for e 50-lapp ellerno fra komplet da. siden du kjøper dette kortet regner jeg med at jeg har sett mindre lommebøker enn din 7380332[/snapback] 50 kroner skal vi alltids klare, men det er litt kjipt å måtte bestille en kabel når jeg allerede har bestilt selve kortet Tror du de har sånt på elkjøp? Da slipper jeg og vente Har du link til en slik overgang/kabel? Takk Endret 28. november 2006 av loozet Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hvis du bor i oslo er jo digitalimpuls garatert å ha no da... Lenke til kommentar
lazt Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 hvis du bor i oslo er jo digitalimpuls garatert å ha no da... 7380404[/snapback] Jeg bor i Drammen, og her finnes det jo f*** meg ikke en ordentlig databutikk Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 finn.no ? der ligger det ko alltid mye rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå