ATi-Radeon Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Hei, nå har ipoden min streika på en måte. Det som er saken her da er at jeg har sanger innpå den. Noe som jeg som fakta vet veldig godt, og det står på iTunes at jeg har brukt så så mye plass osv.. Men dealen er at de sangene vises ikke innpå ipoden eller itunesen. :O Hva har skjedd? Noen mente jeg har klart å sette ipoden som en slags partisjon, men sånn har jeg ikke peil på. Hvordan retter jeg opp i problemet iafall? takk har ipod nano 2gb forresten;) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Siden jeg ikke har peiling på selve ipoden og dens menyer og funksjoner spør jeg: Kan du formatere den via Itunes eller selve ipoden? Isåfall gjør det Lenke til kommentar
simenn Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei, nå har ipoden min streika på en måte.Det som er saken her da er at jeg har sanger innpå den. Noe som jeg som fakta vet veldig godt, og det står på iTunes at jeg har brukt så så mye plass osv.. Men dealen er at de sangene vises ikke innpå ipoden eller itunesen. :O Hva har skjedd? Noen mente jeg har klart å sette ipoden som en slags partisjon, men sånn har jeg ikke peil på. Hvordan retter jeg opp i problemet iafall? takk har ipod nano 2gb forresten;) 7378735[/snapback] med mindre du veldig gjerne vil ha tilbake sangene dine kan du jo prøve gjenoppbygningsfunksjonen innebygd i itunes, så blir fabrikkinnstillingene gjenopprettet. (thor var før meg. men det er i hvert fall gjenoppbygg-knappen som dukker opp i tunes når du plugger i ipoden.) Endret 28. november 2006 av simenn Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Finner ingen gjenoppbygningsfunksjon :O Kan du forklare litt nermere, hvor den ligger og sånt? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) her kan du se den, omtrent midt på skjermen. at jeg kjører osx-versjon av itunes spiller ikke noen rolle. Endret 28. november 2006 av simenn Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 For å si det sånn, jeg har aldri vært borti noe lignende som du viser meg. Det finnes rett og slett ikke her. Mulig jeg har en gammel itunes versjon? Lenke til kommentar
simenn Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 For å si det sånn, jeg har aldri vært borti noe lignende som du viser meg. Det finnes rett og slett ikke her. Mulig jeg har en gammel itunes versjon? 7378844[/snapback] da må du laste ned en ipod updater, eller bare itunes 7. there you go. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) du må ha den nyeste Itunes for å få den funskjonen. Æsj, simenn var før meg Sempron Endret 28. november 2006 av Sempron Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Takk, kommer med en liten post snart om det ikke funker:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå