Gå til innhold

Problem etter dual til single display

Taggi

Anbefalte innlegg

Hei, har en stund brukt to skjermer men bruker nå bare en stor, har det problemet at noen programmer som jeg brukte på "skjerm2" starter opp som om jeg bruker to skjermer fremdeles, altså utenfor monitoren jeg bruker nå. Håper det var forståelig og noen har en ide` om hvordan jeg fikser dette. Hvis jeg alt+tab'er så virker det som om vinduet bare maks/minimeres utenfor monitoren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ser programmet på taskbar? Når et vindu er åpent kan du høyreklikke på ikonet i taskbar pg velge 'Move'. Da flytter du hele vinduet med musa, og det burde dukke opp i synsfeltet.

Har dog ingen erfaring med selve problemstillingen, bare tipper at det lar seg løse slik.

Lenke til kommentar
Du ser programmet på taskbar? Når et vindu er åpent kan du høyreklikke på ikonet i taskbar pg velge 'Move'. Da flytter du hele vinduet med musa, og det burde dukke opp i synsfeltet.

Har dog ingen erfaring med selve problemstillingen, bare tipper at det lar seg løse slik.

7378733[/snapback]

Det funket, takk. :blush:

Lenke til kommentar

Liten bump, noen som har en permanent måte å fikse dette på? Jeg kan få program vinduene opp ved å flytte de som hårek forklarte, men de starter fortsatt opp "utenfor" neste gang jeg starter igjen. Jeg jobber med mange vinduer samtidig så veldig annoying at de ikke popper opp som de skal med en gang.

Lenke til kommentar

Det er mulig du kan bruke nVidia sin Desktop Manager, eller ATi sin Hydravision (begge gratis). nVidia sin løsning skal ligge i driverene nå, hvis du kjører nVidia. Adobe Photoshop har blant annet en Window->Workspace-->Reset palette locations som muligens kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...