Gå til innhold

Youtube PSP/PS1 emulator Biohazard (Resident Evil)

KongRudi

Anbefalte innlegg

Slik fungerer det altså den nye PSP-firmware emulatoren..

Fint at manualen kommer med..

http://www.youtube.com/watch?v=Kik_5DTtDPo

Så får vi bare håpe om at det er hold i ryktene om firmware-update at vi kan handle via PC før jul, slik at vi europeere slipper å vente til Mars.

Biohazard er absolutt verdt de få dollarene.. :)

Ligger også video av Tekken 2 og Jumping Flash på sidene..

Selv om PS1 ikke hadde allverdens grafikk, blir nok grafikken er nok litt bedre på PSP-skjermen, enn hva disse youtube-videoene gir inntrykk av. :)

Første spillet jeg kommer til å kjøpe blir Biohazard. :)

Noen flere som skal kjøpe PS1 spill til PSP når de får annledning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men den remaken er det ren remake da eller? For eneste FF VII jeg har hørt til PSP er FF VII: Crisis Core(mener det var det)

7378587[/snapback]

Husker ikke om det er ren remake eller ikke, skal kjøpe det før eller siden uansett.

Uansett så tror jeg ikke Square kommer til å slipp to FF VII på PSP iløpet av såpass kort tidsintervall, kommer kanskje litt senere, eller noe.. :-/

Lenke til kommentar
Svært usannsynlig at de to versjonene blir identiske

7378996[/snapback]

Med tanke på hva da?! PSP klarer det fint spør du meg så ikke det som er problemet!

7379099[/snapback]

Selvfølgelig klarer den det! Var ikke det jeg siktet til. Poenget mitt var at FF VII: Crisis Core ikke blir helt identisk med orginalversjonen (som muligens blir tilgjengelig for psp).

Edit: Dette er egentlig gammelt nytt, men sjekk gjerne ut litt ang. FF VII: Crisis Core her

Endret av Matsini
Lenke til kommentar
Square Enix lager helt ny remake av FFVII til PSP, så tviler på at PS1-versjonen av det blir tilgjengelig. :)

7378452[/snapback]

Nei, det kommer ingen remake av FF7 foreløpig. Slutt å gi sånne falske forhåpninger til folk, når du ikke vet noe sikkert eller har noen kilde å vise til.

Lenke til kommentar
Er ikke Crisis-Core en prequel til FF:VII? Med andre ord et annet spill.

7381932[/snapback]

Jo, det er visst det.. :) Jeg tok feil.

Ifølge Matsini's link handler PSP FF VII om Zack, en elite-soldat i Shinra Corporation.

I original FF:VII dukker Zack opp i ett av Clouds flashback, hvor det blir avslørt at Zack har dødd.

Lenke til kommentar
Square Enix lager helt ny remake av FFVII til PSP, så tviler på at PS1-versjonen av det blir tilgjengelig. :)

7378452[/snapback]

Nei, det kommer ingen remake av FF7 foreløpig. Slutt å gi sånne falske forhåpninger til folk, når du ikke vet noe sikkert eller har noen kilde å vise til.

7379822[/snapback]

Dette har vært kjent av de fleste av oss vil jeg tro.. :thumbup:

http://www.gamespot.com/psp/rpg/crisiscore...yvii/index.html

Har du noen kilde som sier noe annet da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...