MrGod Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Ufattelig irriterende! Noen steder på brettet hakker det mye.. spill som er mye mer detaljert hakker jo ikke en brøkdel så mye! Tror den konvereringen fraPlaystation2 var ganske BAAD :sad: Lagger ute i kantene på skjermen og.. Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 17:04, skrev MrGod:Ufattelig irriterende!Noen steder på brettet hakker det mye.. spill som er mye mer detaljert hakker jo ikke en brøkdel så mye!Tror den konvereringen fraPlaystation2 var ganske BAAD :sad:Lagger ute i kantene på skjermen og.. Det er ikke en konvertering eller port om du vil. Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Flyter strøkent på høyeste kvalitet på alle valg på min XP2100+ med Ti4200.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Lagger ikke på min p3 800 med gf2 i 800*600 og alt av grafikk på minimum :=) Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 lagger ikke en dritt på mitt gforce 2 ti... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Går strøkent i 1280x1024 med max detaljer her... XP 1800+ ATI Radeon 8500LELE @275:275 Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Her også.. ikke noe lagg.. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Ikke noe lagg her heller! Går helt strøkent, ikke noe lagg! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Btw. så heter det ikke å lagge når det er pc'en din som sliter. Da heter det hakking.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Går strøkent her hos meg også. Og det med Geforce 3 Ti500. :smile: Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Alle må jo si det at dette er dårlig grafikkmotor eller noe.. Spill som er mye mer krevende som NOLF 2 går jo mye glattere!!! Grafikken er jo ikke allverden i NFS .. men det går jo glatt som F når jeg spiller vanlig.. men visst du kjører forbi en foss i 250 km/t lagger d.. Jeg har hørt at spillet er en konvertering fra PS2, at de som har gjort konverteringen har gjort en GROV feil en plass, slik at det ikke går så glatt som det burde ha gjort... Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Er ingen konvertering, nei. PC,GC og Xbox utgaven er laget av ett firma og PS2 utgaven av et annet. PS2 utganven er den beste, men dette skyldes ikke konvertering. Flyter bra hos meg overalt. Det gjorde det før jeg oppgraderte (P3 1Ghz, 256MB RAM) også.. (ikke full grafikk på den maskinen, men nesten Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg opplever også de samme "spike lags"'ene MrGod har. Helt plutselig stopper spillet helt opp, for så å fortsette igjen etter 1 sekund. Dette har ført til mange "Busted!" hos meg... Jeg håper at de i samme EVENTUELLE patch at de mekker til en skikkelig Replay-modus med flere kameravinkler. Uansett: EA er i dette tilfellet kjøpt og betalt av Sony for å lage drittversjoner til PC, Xbox og GC og kun ha den beste versjonen på PS2. Dette har gjort at jeg vil tenke meg lenge om før jeg kommer til å kjøpe et spill fra Electronic Arts igjen. Som jeg nevnte i en tidligere post, ER det etter min mening "Microsoft-nykker" over dem. Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 15:27, skrev EviLEddiE:Jeg opplever også de samme "spike lags"'ene MrGod har. Helt plutselig stopper spillet helt opp, for så å fortsette igjen etter 1 sekund. Dette har ført til mange "Busted!" hos meg... Jeg håper at de i samme EVENTUELLE patch at de mekker til en skikkelig Replay-modus med flere kameravinkler.Uansett: EA er i dette tilfellet kjøpt og betalt av Sony for å lage drittversjoner til PC, Xbox og GC og kun ha den beste versjonen på PS2. Dette har gjort at jeg vil tenke meg lenge om før jeg kommer til å kjøpe et spill fra Electronic Arts igjen. Som jeg nevnte i en tidligere post, ER det etter min mening "Microsoft-nykker" over dem. Jepp!! Akuratt hva jeg mener!! glimrende! endelig en som forstår.. Tror faktisk EA innser at de må gjøre noe med problemet.. og i tillegg få en bedre replay modus.. mangler litt på dette spillet hva NFS 5.. desverre.. men også mange ting er forbedret.. men at spillet står rolig i ett sekund når du braser inn i 4 politibiler og en 2-3 motstandere kjører inn i deg i 300 km/t .. Håper de kan fixe dette! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Bare for å rette opp i denne blemmen før den brer seg: :wink: Lag: forsinkelser/"hakking" pga. treg/ustabil internettoppkobling All annen "hakking" går under diverse andre, mer eller mindre obskøne, betegnelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå