genser Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 3 dager har gått, artikkelforfatter har vært innom og lest våre oppsummering av artikkel-feilene, men de er fortsatt ikke rettet.Er vel heller regelen enn unntaket at tilbakemelding på direkte faktafeil og dårlige formuleringen ikke taes til følge. Dette hele ligger i hvem som har skrevet feilen, feks skal SiRO har ros for å ta seg tid til å sjekke tilbakemelding. 7403622[/snapback] Ja. Som sagt før, det er en av Amobils klart sterke sider at de leser tilbakemeldinger på innhold og feil i artikler, så aktivt som de gjør. Det er dog liten tvil om at dette var noe de var enda bedre på før, hvor ofte skribente svarte mye mer direkte på hva vi skrev i trådene. Ser vi på artikkelen om N81-ryktene på digi eller dinside eller noe slikt, har de vel fortsatt ikke rettet på alt tullet som sto i den artikkelen. Slikt ville ikke skjedd på amobil, det er vel og bra. Ut ifra andre tråder legger jeg merke til at det er fler enn meg som er skeptiske til korrekturlesingen på artiklene. Faktafeil bør og unngås bedre. Ble litt langt det her til å være en avsvinger .. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Drøye 2 uker og 4 pm senere er nå artikkelen relativt feilfri. Det fortjener en mobil som 6290, og en nettside som Amobil edit: Dvs., når setningen om 2,5 mm utgang omformuleres, noe jeg har blitt fortalt den skal bli snart. Endret 17. desember 2006 av arehei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg