glucchip Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei! Skal ha prosjekt på skolen nå, og jeg tenkte at jeg ville ha om Google, hvorvidt det er mulig å få nok informasjon da. Jeg lurte vel egentlig først og fremst på: Hvordan fungerer systemet deres. Hva slags språk brukes det under programmering. Hvor er "basen" Og hvordan Google oppsto og liknende.. Noen som kan fortelle litt eller gi noen linker ? Takk ! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Om Google Dette hadde du vel klart å finne ut av selv Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Om Google Dette hadde du vel klart å finne ut av selv 7378195[/snapback] jo, har funnet den. men noe utvidet info ? Som kanskje ikke er så åpent ? Det holder ikke til en innlevering Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Står en del om Google her, men vet ikke hvor mye det er relatert til projektet ditt. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Står en del om Google her, men vet ikke hvor mye det er relatert til projektet ditt. 7378284[/snapback] nei. det var ikke akkurat de tjeg siktet til... men ellers takk! Lenke til kommentar
Palmera Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 humor er noe du ikke kan ha forlite av i foredrag, forslag: http://www.break.com/index/google_mistakes.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå