C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hallo der ute, På en eller annen måte har PCen screwa seg opp litt, men tydeligvis selektivt; i HL2 vises ingen AA/AF og fps ligger på litt i underkant av 20 i Lost Coast-testen. Imidlertid ser alt bra ut ellers, tok FPS-testen i CS:source i går og fikk ca 95 med alt på max. Før pleide jeg å få rundt 80 i Lost Coast. Det jeg ikke kan begripe er hvorfor dette bare er i HL2 og HL2:LC. Jeg må ha goofa noe inmari med noen innstillinger eller noe. Er innstillingene på de to synkronisert på en eller annen måte? Hvis det skulle ha noe å si starta forresten prblemene litt ute i kapittelet "Highway 17". Her er spesifikasjoner: -CPU: Intel Pentium D 940 (ikke overklokka) -GPU: XFX GeForce 7900GT 470M (ikke overklokka denne heller) -RAM: Crucial BallistiX 1GB DDR2 887MHz (forrtsatt nada OC) -HDD: Seagate Barracuda 7200.10 320GB 16MB 7200rpm -Mutterbrett: Intel "Bad Axe" i975XBX Divere og BIOS oppdatert. DxDiag fant ikke noe kødd. Skænna med Ad-Aware og AVG, og har defragmentert. Jeg kunne alltids reinnstallere spillet og se, men jeg aner ikke hvor savegamsene er og jeg vil ikke miste dem. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Slettet HL2 via steam, lastet ned på nytt - hva skjedde? Ingenting! Nå blir jeg farlig irritert her. Er det noen som har den fjerneste anelse om hva som er gæli? Nå som jag hadde bltt helt hekta på HL2 MÅTTE det føkke seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå