Moppeken Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 "Innlastning av PS3-spill fra harddisk kan være innenfor rekkevidde. Dette åpner opp for å kunne kjøre sikkerhetskopier av PS3-spill på et ekstremt tidlig tidspunkt. Utvikleren som står bak hevder at bildefilene til PS3-spill er veldig like PSP-spill. Ved å ta utgangspunkt i Dark_Alex sin versjon av Devhook har det blitt mulig å utvikle et verktøy som gjør sikkerhetskopiering mulig." "20. Desember skal programmet slippes ut for allmenheten i følge utviklerens forumpost." Dette åpner for mange nye muligheter Kilde: http://konsollguiden.no/content/view/1114/68/ Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ikke veldig uventet, tenkte meg den ble hacket ganske raskt ja. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, synes bruken av ordleggingen sikkerhetskopi er morsom. Er veldig åpenbart at bortimot ingen av de som vil benytte seg av noe slikt har "lovlige" hensikter. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Det må jeg si meg enig i Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det må jeg si meg enig i Heheheh hiver meg på lasset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå