ocvmelbye Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hei.. har en keeway focus som jeg vil øke hastigheten på.. hva kan jeg gjøre og hvordan? har ikke tengt å bruke særlig mye penger.. ikke noe i det heletatt.. kan noen sende en guide elns?? (A)^^ takker! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hmm, det gjelder og levere litt info om sykkelen. Kan jo ikke forvente at alle har en "Keeway Focus " .. 2takt er eller 4 takter ? er det 4 takter er det minimalt man kan kjøre, hvis man vil bruke lite penger. 2takter kan man gjøre ganske mye for minimalt med penger Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Det er en to takter! Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ta ut plombe o svanen og nytt variator.. Lenke til kommentar
ocvmelbye Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 ta ut plombe o svanen og nytt variator.. 7416465[/snapback] ja, hvordan? er ganske blank?? Lenke til kommentar
Stini Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei Lurer på om noen vett hvordan jeg kan trimme en Viking Eco scooter? Er lissom veldi kjedeli når den når den bare går i 45km/t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå