Gå til innhold

Speilrefleks for nybegynner

Anbefalte innlegg

Heisann!

Eg har sett over kjøpegaiden som ligg her på forumet. Eg har derimot ikkje funnet eit kamera som passar for meg.

Eg er 15 år gammal, og eg sitt ikkje på ein pengehaug. Gaiden er godt utfylt, men prisnivået er kanskje over min grense.

Kva for eit kamera kan passe for ein nybegynnar på min alder? Eg hadde sett for meg eit brukt kamera, i prisklassa 1000-2000kr.

Det er mange gode moglegheiter til å få kjøpt seg eit kamera, men eg er usikker på kva eg skal gå for. Håpar på hjelp frå kloke fotografar der ute!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var eit kjapt svar, skarsk.

Har du nokre forslag til kvar eg kan få kjøpt eit kamera av den typen? Ingenting på sider som QXl eller Finn.no.

Redigert:

Kva for eit kamera er Nikon F55? Ein kompis foreslo det for meg, og eg fann det på Finn.no for mellom 800,- og 1800,-.

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Redigert:

Kva for eit kamera er Nikon F55? Ein kompis foreslo det for meg, og eg fann det på Finn.no for mellom 800,- og 1800,-.

7377942[/snapback]

F55 er et filmbasert speilrefleks. Jeg regner med at du er ute etter et digitalt, ettersom du har postet i denne kategorien? Uansett må du vel belage deg på å vente og så slå til når et tilbud dukker opp hvis 1000-2000,- er rammen for budsjettet.

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar

Så F55 er analog, ja?

Då er det uaktuelt! Takk for at du sa ifrå, rotekaizer. Eg skal til byen i løpet av morgondagen, og eg skal ta meg ein tur på ei fotosjappe og se kva dei har der. Eg interesserer meg ganske for å ta ordentlege bilder.

På heimesida mi har eg lagt ut eit og anna bilde også. Der kan du se kva slags bilder eg lik å ta.

Lenke til kommentar
Innenfor din prisramme, får du et brukt Nikon D1. En kompis av meg kjøpte et slik og roser det opp i skyene.

Absolutt et kamera å begynne med.

Har du litt flaks, finner du muligens også Fujifilm S1 Pro, har sett et avertert til 1500 kr. Du må riktignok spytte i litt mer for å få optikk (de bruker Nikon-kompatibel optikk), men det gjelder nok uansett...
Lenke til kommentar
Eg tippar at detta er annonsen du sikta til, k-ryeng.

Kva slags optikk må eg kjøpe ved sida av? Og kva vil eg måtte gi for det?

Det var vel den annonsen ja...

Hvis jeg var deg, ville jeg lett etter en brukt Nikon 18-70 f/3.5-4.5 å sette på. Da har du et svært godt objektiv (kit-objektivet til D70s og D80), som dekker de mest brukte brennviddene, og som du utmerket godt kan beholde når du evt. oppgraderer. Selv mange D200-brukere bruker dette objektivet, selv om kamerahuset koster rundt 13000... Ulempen er jo at det koster gjerne fra 1500-2000 kr brukt; fordelen er jo at du får igjen omtrent det samme dersom du selger det. Ellers kan du vurdere Sigma 18-50 f/3.5-5.6 som koster ca 1000 nytt. Det er ikke perfekt, men så vidt jeg har skjønt er det omtrent like bra som 18-55 til Canon og Nikon, og er i det minste et billig alternativ. Men du får utvilsomt mye mer igjen for pengene med den nevnte Nikon 18-70...

Hvis du klarer å skrape sammen 3000 kr til kamerahus og objektiv, er det mulig å få til noe. Du må jo ha minnekort også, men det er mulig å få 256MB til under hundrelappen, på disse kameraene vil det være tilstrekkelig til å begynne med. Så får du heller ønske deg større kort etter hvert. Jpeg-bildene på S1 Pro tar ca 2.45MB, så du får drøyt 100 bilder på ett 256MB-minnekort.

Det kan også være at du finner et Canon EOS 300D-kit til rundt 3000 kr, og kanskje til og med 350D eller Nikon D50, hvis du har litt flaks.

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
Det var vel den annonsen ja...

Hvis jeg var deg, ville jeg lett etter en brukt Nikon 18-70 f/3.5-4.5 å sette på. Da har du et svært godt objektiv (kit-objektivet til D70s og D80), som dekker de mest brukte brennviddene, og som du utmerket godt kan beholde når du evt. oppgraderer. Selv mange D200-brukere bruker dette objektivet, selv om kamerahuset koster rundt 13000... Ulempen er jo at det koster gjerne fra 1500-2000 kr brukt; fordelen er jo at du får igjen omtrent det samme dersom du selger det. Ellers kan du vurdere Sigma 18-50 f/3.5-5.6 som koster ca 1000 nytt. Det er ikke perfekt, men så vidt jeg har skjønt er det omtrent like bra som 18-55 til Canon og Nikon, og er i det minste et billig alternativ. Men du får utvilsomt mye mer igjen for pengene med den nevnte Nikon 18-70...

Eg kunne ha kjøpt eit D50 for augeblikket, sidan eg har pengar igjen etter konfirmasjonen min. Men eg vil ikkje bruke meir enn rundt 2000,- på kamera heller. Eg kan kanskje prate litt med foreldra mine om ein avtale rundt dette! Jule er nær, også. Ein deal skulle vere mogleg der.

Skal sjå kva eg klarer å skrape samen. Om eg ikkje får til 3000,- kan eg alltids gå for eit billigare alternativ.

Hvis du klarer å skrape sammen 3000 kr til kamerahus og objektiv, er det mulig å få til noe. Du må jo ha minnekort også, men det er mulig å få 256MB til under hundrelappen, på disse kameraene vil det være tilstrekkelig til å begynne med. Så får du heller ønske deg større kort etter hvert. Jpeg-bildene på S1 Pro tar ca 2.45MB, så du får drøyt 100 bilder på ett 256MB-minnekort.

Det kan også være at du finner et Canon EOS 300D-kit til rundt 3000 kr, og kanskje til og med 350D eller Nikon D50, hvis du har litt flaks.

Hvor stor minnebrikka er har ikkje all verda å seie for meg. Men minnekort har blitt ganske rimelege i det siste, ja. Eg skal ein tur ned til byen i dag og sjå litt på kamera og snakke med ein fyr eg kjenner der.

--

Takk for veldig utfyllande og nyttig svar, k-ryeng. :)

Ein nybegynnar som meg treng all den hjelpa eg kan få!

Endret av Marius E
Lenke til kommentar

Med kun 2000,- i bakloma har du rett og slett lagt lista for lavt. Du får ikke dSLR og objektiv til den prisen. Så enkelt er det. For 3000,- kan du være heldig å finne en gammel Canon 300d, kanskje med ett eller annet billigobjektiv ala 28-80, som k-ryeng nevner.

Mitt tips: Legg det på is og spar en stund til. Med 4-5000,- har du mye mer å velge mellom.

Lenke til kommentar

Det er det eg seier, ragamuffin. Eg kunne kjøpt meg f.eks eit D-50 nå, men eg vil ikkje bruke all verda på eit kamera. Så etter jul er det mange som kjøper\får nytt kamera, og dermed fleire til sals.

Eg kan rekne med å få omtrent 1000,- hos foreldra mine om eg seier at eg helst vil ha pengar framfor ein anna gåve. Då er eg oppe i 3000,- inkludert dei to tusen eg kan tenke meg å gi for eit kamera nå. Då har eg nok lært meg mykje meir om fotografering, og kan sannsynlegvis bruke eit dyrare kamera betre. Eg ville bere setje meg inn i kva slags kamera som er på marknaden nå.

--

Mogleg at eg slår til på eit brukt som har blitt forslått ovafor her, eller så ventar eg til etter jul. Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...