War Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Vet det er mana w med fl heals,men greater tar lang tid og snart er det jo downranks av + bonus når man downranker og man nå uansett bruke mer kostbare heals for samme heal. Hvis du kun bruker flashheals så gjør du noe galt. Går nesten aldri tom for mana til fl heals, bilde er etter en res med 1 buff. Healer mest i alle raid med bare bruk av forskjellige ranks av flash heals. prøvde med greater heals ble 50% overhealing i de fleste tilfeller. Skal teste greater heals neste raid og sammenligne bruker 70 mana mer på flash enn gr r1 og går 1,1 sek kjappere. Endret 29. november 2006 av War Lenke til kommentar
smultr1ng Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En fyr i guilden har 104 mp5 unbuffa Går sjelden tom for mana han. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 En fyr i guilden har 104 mp5 unbuffa Går sjelden tom for mana han. 7390222[/snapback] kommer helt ann på hvordan man spiller, om jeg vill gå oom så er det gjort på 1min men jeg holder også ut twin emps fighten uten å gå oom om jeg vil det Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Healer mest i alle raid med bare bruk av forskjellige ranks av flash heals.prøvde med greater heals ble 50% overhealing i de fleste tilfeller. Krever litt mer beregning for å kunne bruke gh, du må begynne å caste før "pet'en" din taper helse og så evt avbryte hvis du ser at han har full helse. Prøv deg litt frem i enklere instanser først så ser du helt klart nytta av det. Skal teste greater heals neste raid og sammenligne bruker 70 mana mer på flash enn gr r1 og går 1,1 sek kjappere. Og så healer fh bare for ca 2/3 av helsa, er ikke alltid at det faktisk er nødvendig med kjappe fh's. Dessuten all tid du bruker på å drikke er tapt tid i healing og for raidet ditt. Personlig så downranker jeg mye og bruker varierende heals hele tiden, FH har jeg alltid maxranka fordi den brukes bare i krisetilfeller og da er det dumt å downranke den. Forøvrig tenk over dette: klart du kan pushe ut 1800 healing fordelt over 2 fh's som tar deg til sammen 3.0 sekunder å caste sant? (evt 2.8 med 3 prophecy deler) Eventuellt kan du hive opp en GH som healer for 2000 healing og tar deg 2.5 sekunder å caste. forholdet disse imellom blir naturlig enda mer i forhold til å favorisere gh jo mer + to healing gear du har. Endret 30. november 2006 av Netforce Lenke til kommentar
Såni Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Cleara naxx for litt over 2 mnd siden, og 90% av tiden brukte jeg Greater Heal r1 & 2 og Heal r2 (og renew selvfølgelig). Flash Heal er så ubrukelig at det er vanskelig å beskrive, prøv f.eks Sapphiron kun med Flash Heals, gruppen din ville vært død etter 1 min. Og når det gjelder å satse på int som priest, ikke engang tenk på det. Tror jeg hadde noe sånt som 5,5 - 6k mana ubuffet og hadde aldri problem med at det var for lite base. Alt handler om godt timede heals og den rette ranken for situasjonen. 1. +Healing 2. Mp/5 3. Spirit 4. Stamina 5. Int Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Generell prioritering Healers: 1. + healing 2. Mana regen 3. Stats 7383535[/snapback] Healere som har HoTs, bør gå for + healing, men f.eks. resto-shamaner er mer tjent med mana/5... Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Generell prioritering Healers: 1. + healing 2. Mana regen 3. Stats 7383535[/snapback] Healere som har HoTs, bør gå for + healing, men f.eks. resto-shamaner er mer tjent med mana/5... 7391646[/snapback] HoT's er da mana rett ut av vinduet i de fleste tilfeller. Er det maintank det er snakk om så skal vedkommende ligge med fullt i liv hele tiden uansett. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Generell prioritering Healers: 1. + healing 2. Mana regen 3. Stats 7383535[/snapback] Healere som har HoTs, bør gå for + healing, men f.eks. resto-shamaner er mer tjent med mana/5... 7391646[/snapback] Spiller en paladin i end game og gjort den en stund nå. Regner med at Paladin er ganske lik healer som en Shaman. Men mere +healing så kan du også begynne og downranke dine heals og med endel +mp5 så taper ikke en paladin mana uten den står stille(rank 3 FoL med ca 70mp5). Men så har Shaman's litt dyrere men sterkere heals. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå downranker man + heals også snart da. Blir fine greier Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå downranker man + heals også snart da.Blir fine greier 7392302[/snapback] Skjønte ikke den først men jo. Stemmer det dessverre. Man får mindre tilgode av +healing gear avhengig av på hvilken lvl man får de forsjelige ranksene. Har ennå ikke sett noen tabel for dette dessverre. Men så komemr jo HoT's til og stacke mye bedre også. Om jeg ikke tar feail så stakker det 3 stk renew, rejuvination eller regrowth. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 stacking hots kommer til å endre dette mye ja, så blir det å stå å caste ghr5 og så aborte i siste liten. jaja, om det er sånn blizzard vil ha healing så... meh. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Blir vel kanskje litt mer fokus på mana/5 sec nå. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Blir vel kanskje litt mer fokus på mana/5 sec nå. 7392489[/snapback] I og med at det blir færre heals så tror jeg spirit får mer å si jeg da, nå er mana/5 godly naturlig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå