Ustedalen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi fikk en oppgave paa skolen i gaar at vi skal lage et propagandabilde fra WW1. Jeg vil selvsagt gjore dette digitalt, siden jeg har Photoshop CS2 og baade meg og parteren min suger i aa tegne. Derfor lurer jeg paa om noen av dere har et tips til et propagandabilde? Hva jeg skal gjore for aa faa det til aa se ut som om det er fra rundt 1917? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Er det motivet du lurer på? Eller hvordan du skal få bildet til å se ut som et gammelt fotografi. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Motivet tror jeg at vi skal klare aa finne ut, men det maa se ut noe lignende som dette: Altsaa, det maa se ut som en gammel tegning. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Prøv å finne fonter som likner. Lån farger fra andre plakater. Finn på en veldig typisk propagandatekst (kort, ikke dyptgående, etc). Finnes mange slike postere på nettet, se gjennom mange for inspirasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå