Croyfer Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Har nå lagt ut bilder av pc-en min, og lurer på hva folk synes... Under er spesifikasjonene på PCen min.. Skriv telbake og si hva dere synes da :-Þ Abit Kg7 RAID AMD XP 1800+ Asus GF4 TI4600 128 MB DDR-ram 768 MB DDR-ram CL2.5 WD 80GB 8MB Cache WD 120GB 8MB Cache Chieftec Dragon DX-01 360W /m/ - sort Plextor PlexWriter 40/12/40A - sort 3,5" Floppy - sort Soundblaster LIVE 5.1 Realtech 10/100 MB nettverkskort /m/wake-on-lan Glaciatech CPU-vifte Papst kabinettvifte 80mm ******** CASE MOD ******** Sidedør /m/ plexiglass og vifte 80mm Dual Kald katode uv-blacklight 30cm /m/ sort bryter i front Dual Kald katode blå 20cm i grillen av kabinettet. /m/ sort bryter i front Antec kabinettvifte /m/ lys /r/b/g/ 80mm Sunbeam kabinettvifte /m/ 3 røde LED-s 80mm /m/ Fanmate viftestyring Sunbeam kabinettvifte /m/ 3 blåe LED-s 80mm /m/ Fanmate viftestyring 2X Selvlysende IDE-kabler 45 cm Selvlysende Floppy-kabel 30x15 cm speil i bunnen av kabinett /m/ AMD XP+ og NVIDA-logo tegnet på med UV-tusj Casebadge - dødningehode - sort Tastaturet er spraya rødt og svart Ha en fin dag :-Þ Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 opops. linken kom ikke ed.. :=) her er den... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Den ble kul den. Med en sånn kabinett vifte med 3 farger hadde den blitt enda kulere :smile: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 har det. den står i grillen, men den blir overlyst av de to katodene. jeg har funnet ut det passer ikke inn å ha den i bakkant... kanskje jeg setter den i styrømforsyninga... har den ikke koblet til til vanlig.. den bråker noe så j****g uten viftestyring, og jeg har ikke en ekstra til den. har bare viftestyring på den røde og den blåe.... Lenke til kommentar
Cool Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 De 2 bryterne dine kunne vert plasert litt bedre, ellers var det bra Edit: fjernet tengningen, da den ble vist så rart. [ Denne Melding var redigert av: Cool på 2002-11-16 19:12 ] Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hehe.. tøff den, men jalla tastatur :razz: Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 bildene kom jo ikke opp??? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 tastaturet, ja.. da jeg fant ut at jeg hadde 27 kroner igjen på konto bestemte jeg meg for å blåse i å kjøpe nytt tastatur. har rett og slett ikke penger til det.. så jeg stakk ned i kjellern og gikk amokk med spraybox! tastaturet er sinnsykt dårlig å skrive på! liker det ikke i det hele tatt, men det er det eneste jeg her. Fant det på kildesorteringsplassen for noen måneder siden.. det har visst tillhørt en Ørjansen - Grevlingveien 30 i drammen. (står en lapp bakpå) Hvis du vil ha tastaturet ditt tilbake, Ørjansen, så er det bare å skrive til meg :=) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 slaktaren: se til venstre. albumet "min pc" ligger der - helt sikkert Du har nok ikke lett GRUNDIG nok... :-Þ Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 fant albumet, men bildene kom ikke fram... Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 bildene kommer ikke fram hos meg heller :smile: bare et stygt kryss :smile: Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 ja....snufs...vil se d...skal gjøre ting med mitt kabbis o... Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hørte jeg A4-mod? Syntes "alle" har Chieftec med Plexi og katode for tiden. Savner folk med nye ideèr.. -- Tommy H. Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 http://hw.metku.net/index.html?sect=view&n...iques/index_eng dette har jeg..koz...heh....men hvorfor funker ikke bildene?? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Helvettes irriterende den popup dingsen men eller så var det helt greit :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 1.Tastaturet var jæ...g stygt :razz: 2.Grillen lyste bra 3.Kunne kanskje funnet noen finere brytere 4.Hvorfor ikke lage en hjemmelaget sidedør 5.Lakka inside? 6.Ble ikke kabinettet tugt med vindu nederst?' 7.Stilige kabler! Bildene var store nok! Mvh, Stian Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Svar til sargent fire :=) 1.Tastaturet var jæ...g stygt <-- les over 2.Grillen lyste bra <-- i know 3.Kunne kanskje funnet noen finere brytere <-- brukte de som fulgte med - fikk de nettop, så har ikke hatt anledning til å bytte de ut ennå... 4.Hvorfor ikke lage en hjemmelaget sidedør <-- er ikke så god til slikt - har 12 tommeltotter 5.Lakka inside? <-- skal gjøre det. skal lakke med UV-lakk eller .no 6.Ble ikke kabinettet tugt med vindu nederst?' <-- ganske tungt ja. veier 18,5 kg nå. Men jeg skal ikke bære rundt på maskinen så mye uasett. Dessuten er det gor mosjon :=) PS: har ikke vindu nederst. Det er speilfliser... 7.Stilige kabler! <-- finner de her :-Þ Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 NEON WIRE!!! i rillende forran på kabinettet! Det er bedre,,,, Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 NEON WIRE!!! i rillende forran på kabinettet! Det er bedre,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå