DaJev Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) hei! jeg skal kjøpe ICEMAT inear Headset. på icemat.com koster den ca 450 NOK. (uten frakt + VAT) på shg.no koster den 323 NOK (uten frakt) så jeg lurte på om shg.no hadde noen "backdoor" priser. Altså priser som ikke er nevnt men kommer på regninga?? her er link til produktet på shg.no http://shg.no/produkter/infobox.asp?varenr...ation=undefined her er den fra icemats offisielle side http://webfeed.softtrading.info/main.asp?A...ct&productid=80 Endret 28. november 2006 av DaJev Lenke til kommentar
Mott Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Frakten er veldig dyr hos shg Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) takk det visste jeg ikke. jeg bor i oslo, hvor mye blir det ca? Endret 28. november 2006 av DaJev Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 ok da gidder jeg ikke shg og går for komplett. Kun 20-30 kr dyrere, kanskje jeg tom. får sendt den som brevpakke istedenfor. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 SHG har ikke noen skjulte gebyrer, uten muligens litt dyr frakt.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hvorfor ikke kjøpe de fra PS Data til 245 kr? Prisguiden er der for å brukes. Endret 29. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) fordi det er HEADPHONES og ikke HEADSET. HEADSET, følger det med mikrofon også http://www.psdata.no/ps.asp?it=129300 Endret 29. november 2006 av DaJev Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 det er verdt prisen å kjøpe hos SHG.no det er ekstremt rask levering... om dette har noe med posten å gjøre eller komplett.no og SHG.no vet jeg ikke, men dette er mine erfaringer... på komplett har det tatt over 2 uker før ejg har fått pakkene, mens på SHG har jeg bestilt 2 pakker, og begge kom 2 dager etter at bestillingen var sendt Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Over 2 uker hos komplet.no? Hum.. Det er nok mere pga. ein feil, eller noe, enn normal tid hos dem.. Bistilte hos både SHG og Komplett for noen uker siden, å komplett sin pakke kom etter "en" dag, mens SHG etter "to" dager.. (Da SHG sender i fra Danmark..) "en" og "to" dager, pga. at jeg for å etterspor pakkene selv på posten, uten pakke lapp, da jeg bur litt mere på "sistriktet".. Høy frakt? hum.. Kansje det, men iallefall itte så stor at jeg la noe unormal merke til den.. .:CyberMan:. Endret 2. desember 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 jeg går for komplett. Har alltid kjøpt der. Rask levering. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg går for komplett. Har alltid kjøpt der. Rask levering. 7406569[/snapback] Har også stort sett gode erfaringer med Komplett. Men Murphys lov har slått til denne uken. Bestilte et kamera som jeg håpet å ha før helgen på onsdag. Fikk bekreftelse at det var sendt kl 20 ca. Men stemmer dette egentlig? Pakkesporingen viste nemlig at den var innleveringsregistrert først ca kl 15 på torsdag og deretter sendt videre til Oslo ca kl 18. En hel arbeidsdag på å bli innlevert m.a.o. OK fortsatt håp tenker jeg på torsdag siden det vanligvis tar 2-3 dager (tor-fre-lør går ofte akkurat OK). MEN her slår Murphy til - pakkesporing på både fredag og lørdag viser at null og niks har skjedd med pakken - ikke ankommet Oslo eller noenting. Så både Komplett og Posten har sviktet forventningene denne gangen. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg går for komplett. Har alltid kjøpt der. Rask levering. 7406569[/snapback] Jeg går for Netshop. ALLTID rask levereing og SUVEREN service om noe skulle gå galt. Jeg tror 90% av de her på forumet er enig i at Netshop er best. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) jeg går for komplett. Har alltid kjøpt der. Rask levering. 7406569[/snapback] Jeg går for Netshop. ALLTID rask levereing og SUVEREN service om noe skulle gå galt. Jeg tror 90% av de her på forumet er enig i at Netshop er best. 7410597[/snapback] Var 100% enig med deg for en 6 måneders tid, siden.. Men i det siste, så har web siden demmers blitt utrolig treig.. Å sist jeg bestilte på en søndags kveld, så ble ikke pakken levert inn på postkontoeret før Tirsdags kveld, noe som var for sent for at jeg kunne hente pakken om Onsdagen.. Så er litt mere usikker nå, men håper på at dem bare hadde en "dårlig" dag. .:CyberMan:. Endret 2. desember 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Min erfaring er at det stort sett alltid er posten som er grunn til at det tar tid. Pakkene kan fint ligge 2-3 dager på omlastingsterminaler etc. Nettbutikkene leverer vanligvis pakkene inn samme dag eller dagen etter bestilling. Derfra er det posten som er skyld i forsinkelsene. (så fremt de bruker posten til levering da) Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Shg + ingen online betalingsløsning!? Det er gammeldags, det. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Min erfaring er at det stort sett alltid er posten som er grunn til at det tar tid. Pakkene kan fint ligge 2-3 dager på omlastingsterminaler etc. Nettbutikkene leverer vanligvis pakkene inn samme dag eller dagen etter bestilling. Derfra er det posten som er skyld i forsinkelsene. (så fremt de bruker posten til levering da) 7410667[/snapback] Det stemmer ikke. <nettbutikken sender ut sendingsinformasjon med sendingsnummer når pakken er sendt. Hos Komplett har det tatt fra 1 til 4 dager for min del. Netshop har alltid sendt dagen etter,eller samme dag hvis man bestiller tidlig på dagen. Edit:Innlegg nr 4000 for meg dette. Jeg har lært ENORMT mye siden innlegg nr 1. HW er et suverent forum! Lærer noe nytt hver dag her! Endret 2. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Shg + ingen online betalingsløsning!? Det er gammeldags, det. 7410757[/snapback] Dem har nok det.. (Iallefall så har jeg betalt med mitt Masterkort, begge mine ganger jeg bestilte i fra dem.. ) Men stussa på at dem tok 1 eller 2% i gebur, pga. det.. (Noe som rett å slett brytter med dem avtalene kortlevrandørene har i Norge.. Men spørst om dem tar selve betalingen via Danmark, lel om det er en "Norsk" webside.. ) .:CyberMan:. Endret 2. desember 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 2,15 prosent. Mao ikke aktuelt å handle med dem. Og jeg tror du har rett med det at det ikke er helt riktig fremgangsmåte, da ingen andre "seriøse" webshopper gjør det samme. Men Datorbutikken er enda værre, de tilbyr ikke dette i det hele tatt. Selv om de har en "Norsk" webside. Dette er hva dem svarte på hvorfor dem ikke har det; "Hej Vi tillåter inte utländska kortbetalningar än, det kommer dock snart till Norge och Danmark. MVH Carl Cristian Kundservice datorbutiken.com" Vel, kanskje de får ut fingeren. Sorry, ble litt offtopic det her, tråden skal jo handle om shg. Sorry. Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Min erfaring er at det stort sett alltid er posten som er grunn til at det tar tid. Pakkene kan fint ligge 2-3 dager på omlastingsterminaler etc. Nettbutikkene leverer vanligvis pakkene inn samme dag eller dagen etter bestilling. Derfra er det posten som er skyld i forsinkelsene. (så fremt de bruker posten til levering da) 7410667[/snapback] Det stemmer ikke. <nettbutikken sender ut sendingsinformasjon med sendingsnummer når pakken er sendt. Hos Komplett har det tatt fra 1 til 4 dager for min del. Netshop har alltid sendt dagen etter,eller samme dag hvis man bestiller tidlig på dagen. Min erfaring med komplett er at de sender dagen etter, så da har vi nok forskjellige opplevelser. Men som oftest, uansett hvilken nettbutikk jeg kjøper hos så kan pakken stoppe opp på omlastingsterminaler, enten i oslo eller i bergen, og ligge der en dag eller 2, og det er litt irriterende når en venter på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå