Gå til innhold

Wacken Open Air


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet noen hvor mye dette vil koste?

7382060[/snapback]

 

Alder er ingen problem på Wacken. du blir aldri sjekka om legg noken plass. traff endel 16åringer der også. så det er intet problem =)

 

eg brukte ca 5000 i 2006. flyet var ca 1000 tur retur. så hadde 4000 å rutte med. gikk med nesten 1 liter jeger for dagen.

 

Wacken må oppleves. er livet høgdepunkt. vi var 5 personer i 2006. blir oppimot 15 i år. ligger ann til roadtrip.

 

Du trenger ikkje å ta med deg noke anna enn masse peng, og toalett saker. telt kjøper du der nede^^ og sovemadrass etc. greit å ha med seg noken som kan litt tysk. min var rusten når eg var der nede, og å snakke engelsk med tyskere er vanskelig.. tok fly til hambur. stressa som faen med å ta tog til wacken. noke av bana var stengt, så måtte vi ta andre tog rundt omkring og tok feil tok eitpar ganger. hehe. tok noken timer å komme seg fram. når vi skulle heim, så skrapa vi i hope 120 euro. og tok taxi heile veien til flyplassen. hehehe.stressa som faen og kom fram kl 03. og fikk vite at flyplass åpna kl 6. bummer

Lenke til kommentar
Å kunne snakke tysk er en veeldig god egenskap der nede, siden de fleste nekter å lære seg engelsk. Inne på festivalområdet klarte jeg ikke kjøpe meg annen mat enn is fordi da kunne jeg peke på plakaten. Haha. Triste greier.

7751097[/snapback]

 

med oss gikk det i lamacun mit dônerfleich.. hehe..er ikkje sååå langt å gå til butikken heller.. eg er desverre ikkje en ølmann, så eg sleit med å finne blandesaker. endte opp med C-vitamin jus opplegg. hehehe..huff ^^

eg tok seff en fin munn med absint der nede. og hadde intet anna å skylle ned med enn jeger. vel eg gikk ned i prosent vertfall. heh.

Lenke til kommentar

Ja, det syns jeg var skikkelig rart. Ingen i bodene på festivalområdet snakket engelsk i det hele tatt. Så jeg måtte lære meg alle "mat-ordene" og "vann uten kullsyre" osv. på tysk, ellers fikk jeg aldri handla noenting. På en så internasjonal festival burde de for pokker kunne leie inn noen engelsktalende folk.

Lenke til kommentar
Ja, det syns jeg var skikkelig rart. Ingen i bodene på festivalområdet snakket engelsk i det hele tatt. Så jeg måtte lære meg alle "mat-ordene" og "vann uten kullsyre" osv. på tysk, ellers fikk jeg aldri handla noenting. På en så internasjonal festival burde de for pokker kunne leie inn noen engelsktalende folk.

7751396[/snapback]

 

nei, eg klarte meg greit nok liksom. men vart mykje peiking og dårlig tysk. skal handle masse kle der nede i år også. lurer på om eg skal sette av 120 euro til sånn ringbrynje med oppned kors på som var der i fjor. fint klenodium å ha:D

hadde berre med meg 3000 kr i fjor. eksl billett. men iår satser eg på 5000-6000.. kjøpe masse kult:D

Lenke til kommentar
Ja, det syns jeg var skikkelig rart. Ingen i bodene på festivalområdet snakket engelsk i det hele tatt. Så jeg måtte lære meg alle "mat-ordene" og "vann uten kullsyre" osv. på tysk, ellers fikk jeg aldri handla noenting. På en så internasjonal festival burde de for pokker kunne leie inn noen engelsktalende folk.

7751396[/snapback]

 

nei, eg klarte meg greit nok liksom. men vart mykje peiking og dårlig tysk. skal handle masse kle der nede i år også. lurer på om eg skal sette av 120 euro til sånn ringbrynje med oppned kors på som var der i fjor. fint klenodium å ha:D

hadde berre med meg 3000 kr i fjor. eksl billett. men iår satser eg på 5000-6000.. kjøpe masse kult:D

7751418[/snapback]

 

Pics anyone?

Lenke til kommentar
Brynje, når skal du få bruk for den da? Eneste er vel å være den kuleste på helgens laiv. Haha

7758195[/snapback]

 

 

Digg å ha hengende på veggen, som souvenir vettu.

7758202[/snapback]

 

Souvenir er det absolutt.

kan finne på masse arti med den^^ skal ikkje gå i detaljer.

en får også kjøpt masse andre rustning deler. var også noken SAFTIGE hansker, til rundt en 130euro. var knall tøffe^^

Lenke til kommentar
Ja, det syns jeg var skikkelig rart. Ingen i bodene på festivalområdet snakket engelsk i det hele tatt. Så jeg måtte lære meg alle "mat-ordene" og "vann uten kullsyre" osv. på tysk, ellers fikk jeg aldri handla noenting. På en så internasjonal festival burde de for pokker kunne leie inn noen engelsktalende folk.

7751396[/snapback]

 

nei, eg klarte meg greit nok liksom. men vart mykje peiking og dårlig tysk. skal handle masse kle der nede i år også. lurer på om eg skal sette av 120 euro til sånn ringbrynje med oppned kors på som var der i fjor. fint klenodium å ha:D

hadde berre med meg 3000 kr i fjor. eksl billett. men iår satser eg på 5000-6000.. kjøpe masse kult:D

7751418[/snapback]

 

Pics anyone?

7757389[/snapback]

 

skal sjå gjennom bildene vi har fra turen om eg finner. trur eine kompisen min tok bilder

Lenke til kommentar

La dem komme. Det er 6-7 andre konserter samtidig, så du MÅ ikke se dem, liksom.

 

Det er forresten en litt slitsom ting. Scenene er plassert ganske nær hverandre, så du vil alltid høre lyden av publikum og band ved siden av også.

Sto og hørte på tysk powermetal samtidig som jeg hørte svartmetall på venstresida.

 

Og tror du faen ikke politiet kom midt på natta (headliner-konserten) og tok strømmen etter 4 låter? Fordi noen sutretryner nede i landsbyen klaget på lydnivået midt på natta.

Så arrangøren måtte ut på scenen og beklage for 30000 fans som sto og bua. Tror ikke det var den letteste jobben han har hatt. Bandet kunne ikke spille mere.

 

Altså. Denne bittelille landsbyen Wacken, 1000-dobler sikkert omsetningen på ALLE sine butikker disse to-tre dagene hvert år i August. Også klarer faen meg ikke innbyggerne å overleve ei natt eller to med musikk? Det er patetisk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
La dem komme. Det er 6-7 andre konserter samtidig, så du MÅ ikke se dem, liksom.

 

Det er forresten en litt slitsom ting. Scenene er plassert ganske nær hverandre, så du vil alltid høre lyden av publikum og band ved siden av også.

Sto og hørte på tysk powermetal samtidig som jeg hørte svartmetall på venstresida.

 

Og tror du faen ikke politiet kom midt på natta (headliner-konserten) og tok strømmen etter 4 låter? Fordi noen sutretryner nede i landsbyen klaget på lydnivået midt på natta.

Så arrangøren måtte ut på scenen og beklage for 30000 fans som sto og bua. Tror ikke det var den letteste jobben han har hatt. Bandet kunne ikke spille mere.

 

Altså. Denne bittelille landsbyen Wacken, 1000-dobler sikkert omsetningen på ALLE sine butikker disse to-tre dagene hvert år i August. Også klarer faen meg ikke innbyggerne å overleve ei natt eller to med musikk? Det er patetisk.

7770600[/snapback]

 

Ingen av oss som var der kjenner seg igjen det du forteller der.

Lenke til kommentar
La dem komme. Det er 6-7 andre konserter samtidig, så du MÅ ikke se dem, liksom.

7770600[/snapback]

Ja, jøss.. men med tanke på at den spøken som gikk mest igjen i camp i fjor, var nettopp at Lordi kom til å headline i år.. :D

 

ps: for trege folk som kanskje misforstår: Jeg påstår ikke at Lordi headliner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...