Gå til innhold

Wacken Open Air


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at det er mest metalhuer som leser i denne tråden, og jeg vil gi dere et tips. Har dere ikke set Metal: A Headbanger's journy, så se den. Jeg har nettopp sett den. En veldig veldig bra Metal dokumentar. Selv om du ikke liker metal så mye vil denne gi deg litt mer insikt enn bare kirkebrenning og satanisme :tease:

Lenke til kommentar
Jeg regner med at det er mest metalhuer som leser i denne tråden, og jeg vil gi dere et tips. Har dere ikke set Metal: A Headbanger's journy, så se den. Jeg har nettopp sett den. En veldig veldig bra Metal dokumentar. Selv om du ikke liker metal så mye vil denne gi deg litt mer insikt enn bare kirkebrenning og satanisme :tease:

7706263[/snapback]

Jeg har sett den, og synes den var veldig bra. Men jeg ble litt småirritert når de begynner å snakke om norsk black metal. Det eneste de viser er Varg Vikernes og folk som støtter det han gjorde.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at det er mest metalhuer som leser i denne tråden, og jeg vil gi dere et tips. Har dere ikke set Metal: A Headbanger's journy, så se den. Jeg har nettopp sett den. En veldig veldig bra Metal dokumentar. Selv om du ikke liker metal så mye vil denne gi deg litt mer insikt enn bare kirkebrenning og satanisme :tease:

7706263[/snapback]

Jeg har sett den, og synes den var veldig bra. Men jeg ble litt småirritert når de begynner å snakke om norsk black metal. Det eneste de viser er Varg Vikernes og folk som støtter det han gjorde.

7707256[/snapback]

Han sier jo før han reiser til Norge at de folkene i Venom ol. ikke er ekte satanister, og derfor drar han til Norge for å se om de er ekte satanister. Og siden mange av BM bandene i Norge er ekstreme og det er de som er mest kjent i utlandet, så er det jo mest interesangt å intervjue de. Nå skal ikke jeg si dette sikkert, men jeg tror Gorgoroth, Mayhem, Immortal er litt mer kjent blant metalhoder i andre land enn Tömmermenn og Stonegard. Og ( jeg tror ) han vil intervjue de som er litt ekstreme for å få et synspunkt fra de og. Mulig dette ikke var så bra forklart, menmen. Det er tross alt "True Norwegen Black Metal" som er verdenskjent, og ikke norsk heavy metal / metal.

Til Frivulag: Ja dette er en DvD dokumentar om metal sin begynnelse, utvikling og hvorfor folk liker metal. Den er absolutt verdt hver krone :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...