Metalhead Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skulle ønske jeg hadde en FF-knapp Et par bilder fra Wacken 06 som jeg tok http://img181.imageshack.us/my.php?image=012jw7.jpg http://img181.imageshack.us/my.php?image=014qr6.jpg OBS! Jeg er ikke noe god fotograf Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 den siste scena der må være for "up and coming" band skjønner jeg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Ser ut som noen sitter og øver på en festivaldass. Det er en scene for ukjente band som heter Wet Stage, men jeg tror ikke det var denne. Så et par konserter der i '99 (wet stage) og den var da litt større. Endret 10. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Haha, han sitter på en dass ja. De sto ved siden av og litt bak Metal Stage. Var og noen ved et telt som hadde teipet sammen en haug med tomme dassruller til instrumenter og "spilte" med playback :!: Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Another slot in the billing of Wacken-Opern-Air 2007 is blocked: - 1349 - Don´t miss them! Yours, Wacken Team - 1349 - confirmed for W:O:A 2007 Funker for min del dette. 1349 er langt fra favorittbandet mitt, men jeg har ingenting imot å se dem live. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Another slot in the billing of Wacken-Opern-Air 2007 is blocked: - 1349 - Don´t miss them! Yours, Wacken Team - 1349 - confirmed for W:O:A 2007 Funker for min del dette. 1349 er langt fra favorittbandet mitt, men jeg har ingenting imot å se dem live. 7700722[/snapback] Fett! det klikker da! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Det klikker? Mulig jeg er dum, men jeg skjønte ikke den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg vil dit og høre Blind Guardian ++++ men tør ikke dra alene og HATER å sove i telt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Skal ikke du allerede dra da? Og hvorfor tør du ikke å dra alene? Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Så 1349 på HITS. De er kanon live. Dette blir show Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 1349 blir bra! sykt bra lineup i år Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Gleder meg som en 13-årig prestedatter på vei til sitt første Ten-Sing treff! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Svelg solen på wacken Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det klikker? Mulig jeg er dum, men jeg skjønte ikke den. 7702967[/snapback] Det klikker... Som i WRØÆÆAÆSÆFLGK"! Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 jeg er spent på det andre bandet de annonserte idag/går Chthonic! asiatisk svartmetall? sign me up:D Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg regner med at det er mest metalhuer som leser i denne tråden, og jeg vil gi dere et tips. Har dere ikke set Metal: A Headbanger's journy, så se den. Jeg har nettopp sett den. En veldig veldig bra Metal dokumentar. Selv om du ikke liker metal så mye vil denne gi deg litt mer insikt enn bare kirkebrenning og satanisme Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) har hørt navnet på den men ikke sett. er den på dvd? speaking of metal på tv, dere burde se Metalocalypse! kult om Dethklok hadde kommet til wacken Endret 12. januar 2007 av Firvulag Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg regner med at det er mest metalhuer som leser i denne tråden, og jeg vil gi dere et tips. Har dere ikke set Metal: A Headbanger's journy, så se den. Jeg har nettopp sett den. En veldig veldig bra Metal dokumentar. Selv om du ikke liker metal så mye vil denne gi deg litt mer insikt enn bare kirkebrenning og satanisme 7706263[/snapback] Jeg har sett den, og synes den var veldig bra. Men jeg ble litt småirritert når de begynner å snakke om norsk black metal. Det eneste de viser er Varg Vikernes og folk som støtter det han gjorde. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg regner med at det er mest metalhuer som leser i denne tråden, og jeg vil gi dere et tips. Har dere ikke set Metal: A Headbanger's journy, så se den. Jeg har nettopp sett den. En veldig veldig bra Metal dokumentar. Selv om du ikke liker metal så mye vil denne gi deg litt mer insikt enn bare kirkebrenning og satanisme 7706263[/snapback] Jeg har sett den, og synes den var veldig bra. Men jeg ble litt småirritert når de begynner å snakke om norsk black metal. Det eneste de viser er Varg Vikernes og folk som støtter det han gjorde. 7707256[/snapback] Han sier jo før han reiser til Norge at de folkene i Venom ol. ikke er ekte satanister, og derfor drar han til Norge for å se om de er ekte satanister. Og siden mange av BM bandene i Norge er ekstreme og det er de som er mest kjent i utlandet, så er det jo mest interesangt å intervjue de. Nå skal ikke jeg si dette sikkert, men jeg tror Gorgoroth, Mayhem, Immortal er litt mer kjent blant metalhoder i andre land enn Tömmermenn og Stonegard. Og ( jeg tror ) han vil intervjue de som er litt ekstreme for å få et synspunkt fra de og. Mulig dette ikke var så bra forklart, menmen. Det er tross alt "True Norwegen Black Metal" som er verdenskjent, og ikke norsk heavy metal / metal. Til Frivulag: Ja dette er en DvD dokumentar om metal sin begynnelse, utvikling og hvorfor folk liker metal. Den er absolutt verdt hver krone Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Dere som har vært der før, kanskje dere kan hjelpe oss litt her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå