Ustedalen Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Vi burde prove aa faa med oss en gruppe fra diskusjon.no til aa dele taxiprisen. Hadde ogsaa vaert artig aa mote de andre som skal ned dit. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 5 mil? Har noen av dere tatt fly ned ditt foer? Og skal noen ta fly ned dit til neste aar? 7536564[/snapback] Jeg, sammen med i alle fall to venner, har tenkt å fly med Norwegian til Hamburg. Vi bor langt nord, så det blir Trondheim–Hamburg, med mellomlanding i Oslo. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Flott. Har du vaert der foer og vet du veien? Det hadde vaert litt kjekt aa slaa seg sammen med noen andre nordmenn i tillegg, slik at vi kan dele taxiprisen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har aldri vært der før, men å spleise på taxien går sikkert bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Tok bare en time eller to å kjøre dit fra Hamburg med bil i 1999 hvertfall. Vi kjørte gjennom hele tyskland på 8-9 timer, så overnatta hos en metalfyr i Hamburg og kjørte videre dagen etter. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 1-2 timer i Taxi med norske priser blir jo fort ekstremt mye. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Faktisk ikke. Koster bare 350,- fra Asker-Gardermoen med taxi. Langdistanseturer har ofte en slags fastpris. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tok bare en time eller to å kjøre dit fra Hamburg med bil i 1999 hvertfall.Vi kjørte gjennom hele tyskland på 8-9 timer, så overnatta hos en metalfyr i Hamburg og kjørte videre dagen etter. 7539523[/snapback] 8-9t? Kjørte dere el-car da eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei, mange stopp underveis for å spise og sånt, da. Kjørte fra helt sør i Tyskland. Det er langt, altså. Selv om det er autobahn hele veien. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 hamburg wacken tok i underkant av en time med en full psykotisk taxisjåfør som trodde han var en mellomting av schumacher og François Duval. kjørte gjennom en skog på noe som under tvil kan kalles en traktorvei Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 fått høre at det er rundt 120 euro for hamburg-wacken drosje en vei, men kan jo være annerledes om man avtaler pris. dette fra en som har vært på wacken 7 ganger på rad nå. tipper jeg lar han årne alt av reise så bare følger jeg etter på whatever Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Nei, mange stopp underveis for å spise og sånt, da. Kjørte fra helt sør i Tyskland. Det er langt, altså. Selv om det er autobahn hele veien. 7540832[/snapback] Vi kjørte nemmelig fra sør-tyskland til nor danmark på litt over 5t, det var med bare bensin stopp da. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Inkluderer billettene til Wacken (3-dagers, 99 Euro) tilgang til alle konsertene eller bare camping? Etter aa ha lest litt her fant jeg ikke noe der det sto at den inkluderte konsertene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Når jeg var der i 99 var det bare snakk om 1 billett for hele greia. Ikke separate for konserter+camping. Vi bare leverte billetten vår i en skranke mot et armbånd så kunne vi komme og gå som vi ville. Campinga ligger en liten gåtur unna selve konsertområdet. Og du bør være god på å orientere deg i stupmørket midt på natta når du skal finne teltet ditt. Jeg gikk rundt i styrtregn i 2 timer og lette etter mitt telt. Fant ingen landemerker å gå etter plutselig. Var vel bare flaks at jeg fant det til slutt. Endret 20. desember 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) 3 dagers billett gir deg ett bånd rundt armen som du viser når du skal inn på konsert området. Det er billetten du betaler for, campinga er inkludert. Endret 20. desember 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Og du bør være god på å orientere deg i stupmørket midt på natta når du skal finne teltet ditt. Jeg gikk rundt i styrtregn i 2 timer og lette etter mitt telt. Fant ingen landemerker å gå etter plutselig. Var vel bare flaks at jeg fant det til slutt. 7543652[/snapback] Jeg var så møka full den første kvelden at jeg takker kameraten min for at han fant fra mtil teltene, eller så hadde jeg sovnet på gresset et sted. Men en ting er sikkert. WACKEN IST KRIEG Lenke til kommentar
Orpheus Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg skal helt klart dit! Hovedsaklig pga. Immortal, Dimmu Borgir, Cannibal Corpse, In Flames og Enslaved. Endret 21. desember 2006 av Orpheus Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Noen som har peiling om det gaar ann aa campe paa omraadet der fra 1. August til 2. August? Altsaa komme dagen foer hele greia starter? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er ganske sikker på det ja. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Da var flybilettene og inngangsbilettene bestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå