Gå til innhold

Wacken Open Air


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reiseplan og reiseplan..

Vi drar ned til Hamburg fra Gardermoen den 1 August. Deretter satser vi paa aa folge denne guiden, men det hadde vaert kjekt aa hatt noen andre som kjente veien. Vi er tross alt bare to guttekvalper paa 18. :p

 

Etter Wacken er over, kommer vi mest sannsynlig til aa dra inn til Hamburg og ta oss inn paa et billig hotell - motell. Etter det skal vi surre rundt i Hamburg den 5 August, og nok en gang legge oss inn paa ett hotell natt til den 6. Deretter blir det aa ta fly hjem.

 

Noen som vil joine oss?

 

EDIT: Og hva mener du med pakker?

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

vel kanskje bare èn pakke:P

wacken billetter

et slags stor tilbud får med alt i en billett.

 

men lurer på om man må være raskt ute, blir d fort fult?

 

tipper min reiseplan blir å ha med meg mad-mye cash å betale meg ut av enhver knipe :p

vet ikke hvem jeg reiser med engang :p

 

 

det du linket til virka litt knotete:P

virka som wacken er mange timer unna Hamburg, kan det stemme?

Endret av Firvulag
Lenke til kommentar

Det er den "pakken" til 99 Euro som vi bestiller ja. Men det er jo bare vanlige billetter, eller hva?

 

Jeg vet ikke om det blir fort utsolgt. Baade Dimmu Borgir og Immortal spiller. Tror det er mange som vil se dem. Men omraadet holder vel ekstremt mange mennesker. 60 000 eller noe! Men ikke spoer meg, siden jeg aldri har vaert der.

 

Jeg har ingen anelse hvor mange timer Wacken ligger unna Hamburg, men tror det er et stykke ja. Men for nordmenn er vel ikke 10 Euro saa mye. Det er jo rundt 80 kroner eller noe.

 

Forresten, jeg har at sporsmaal til dere som har vaert der. Hvordan blir det med verdisaker slik som pass, billetter, og andre ting? Laaser dere det inne?

Lenke til kommentar

Utsolgt blir det ikke. De har mange mange mange flere jorder de kan bruke.

 

Det er trailer med skap du kan låse inn ting i (koster)

 

 

 

I fjor så kjøpte jeg billetter så sent at de ikke turte å sende dem til meg i tilfelle de ikke skulle nå fram i tide, så hentet dem der. Så tidlig ute må man nok ikke være.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Utsolgt blir det ikke. De har mange mange mange flere jorder de kan bruke.

 

Det er trailer med skap du kan låse inn ting i (koster)

 

 

 

I fjor så kjøpte jeg billetter så sent at de ikke turte å sende dem til meg i tilfelle de ikke skulle nå fram i tide, så hentet dem der. Så tidlig ute må man nok ikke være.

7535737[/snapback]

 

Blei det ikke utsolgt i år a? I og med Emperor spillte? :ermm:

Lenke til kommentar

Fra programmet fra i fjor:

1 dag = 4€, og for to dager .50€ mindre, og for 3 dager .50€ mindre enn det igjen osv.

 

Trur det er forskjellige størrelser på de. Skal nok få presset inn en sekk ja.

 

Jeg ble kjørt, hadde bilferie med familien og bodde på ett hotell 20min med bil fra wacken de dagene jeg var på Wacken, og de slapp meg av der og hentet meg på kvelden :p I was alones :ph34r:

Lenke til kommentar
Wacken solgte faktisk ut i år. De rev ned gjerder og sånt inn til et par nye jorder for å gjøre plass til folket :)

 

Wacken ligger 5 mil fra Hamburg.

7536059[/snapback]

Gjorde de det? Jeg hørte at de fikk mer folk enn forventa, men at alle var velkomne. Altså de bare gjorde plass til de ekstra. Att ticketrullen var evig lang.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...