Tuttebobo Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 I instrumentbutikker. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvordan er prisnivået på wacken mtp mat, øl, vann etc. var på download i sommer, der var det stive priser deluxe. drøyt å skulle betale 2 pund for en halvliter med vann, når det var hetebølge i england i tillegg.. edit: ikke 20, men 2 pund :] 7420881[/snapback] inne på selve festivalområdet er det høvelig stive priser. er et market der, men anbefaler å gå til butikken i byen. der er det litt under norske priser. når det gjelder vann så er det store kjølte tanker med gratis vann ved siden av alle dassene. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Gledelig nyhet! Et av mine favorittband, et band jeg eier alle cdene av, har nettopp bestemt seg for aa vaere paa Wacken. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Får i det minste sett Simen. Håper de skal ha autograf session, skal jeg dra ditt med Arcturus/Borknagar/Lamented Souls stash og gå rett til han Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Snakker du om Simen Hestnæs? Hvorfor faar jeg paa folelsen at du ikke liker Dimmu Borgir? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Er det flere Simen i Dimmu som har deltatt i bandene Borknagar, Arcturus og Lamented Souls? Nei liker dem ikke nei. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Aa, jeg skal aerlig innromme at jeg ikke viste at han har vaert med der. Har hort litt av Borknagar og Arcturus, mens jeg har aldri hort om Lamented Souls. Jeg beklager for missforstaaelsen. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 arcturus \,,/ btw, er simen med i borknagar pr nå? For er jo mr v som er vokalist. Æsj jeg følger ikke mye med. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Simen var vokalist på The Arcaic Course og Quintessence. Forresten digg at Dimmu drar til Wacken, enda en grunn til å dra... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Maa si meg enig der ja. Eneste som mangler naa er at Iron Maiden kommer i tillegg (noe jeg igrunn ikke tror kommer til aa skje). Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 kan ramse opp hundre band jeg heller vil se før både maiden og dimmu, men det er bare smak og beghag... syns immortal og rage gjør turen verdt det Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Tja, selv er jeg ihuga fan av Iron Maiden og Dimmu Borgir. Det er selvsagt mange flere gode band, men disse to har hengt med meg i flere aar. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 sjekka bloggen din og fan fort ut av det Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Simen var vokalist på The Arcaic Course og Quintessence. 7430558[/snapback] Nettopp. Og Lamented Souls er ett doom band. Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har hørt snakk om at man bør bruke en eller annen type spesielle ørepropper på konserter, som demper lyden likt over hele frekvensspekteret. Hvor får man kjøpt slike? 7422363[/snapback] Etter prøving og feiling så har jeg kommet fram til at det å stappe litt papir i ørene er det beste alternativet. Synes lyden blir temmelig jevnt dempet, pluss at det er gratis og i uuttømmelige mengder! Når man er på festival så er det siste man vil å gå og leite etter en ørepropp man har mistet på bakken et sted... Lenke til kommentar
soleil-noir Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sannsynligvis kommer vi til aa fly ned den 1 August, for saa aa ta buss til Wacken (er det langt?). Dessverre gaar det ikke et fly tilbake til Norge foer den 6, sa vi maa tilbringe den 5 dagen i Hamburg. 7405353[/snapback] Jeg var der nå i år, og skal tilbake neste år. UANSETT hvilke band som spiller!! :-) Vet ikke om noen norsk camp, jeg var der med utenlandske venner og campet midt i tysker-land. På godt og vondt. MEN det jeg skal gjøre da, er å planlegge reisen litt bedre. Det var ganske håpløst å stå på Wacken togstasjon søndagen festivalen sluttet, i LANG kø foran en billettmaskin, selvsagt var de betjente lukene stengt på søndag, og etter en time når man kommer fram til automaten, finner man ut at den ikke tar (norske) kredittkort, og ikke kontanter, BARE et spesielt tysk Deutsche Bahn-kort. Jeg måtte bestikke en halvfull tysker bak meg i køa til å betale for min billett til Hamburg. TIL Wacken dro vi i bil, det var veldig greit og lettvint, det var bare hjemreisen som ble litt slitsom pga kaos i det offentlige transportsystemet. Altså: ha orden på transporten, evt. bruk taxi hvis dere er flere, og hvis du tar toget fra flyplassen til Wacken stasjon først, ville jeg kjøpt returbillett for hjemreisen samtidig bare for å slippe automat-køa. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 I instrumentbutikker. 7422532[/snapback] De er det få av her i Brønnøy. Vet du om noen på nettet? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Og ha endel cash, var kanskje 100 mennesker i minibank køen. Jeg og pappa tok og kjørte 5min borti neste by der var det 0 i kø. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 den køen var brutal. kosta meg mange brae konserter. takk allt for smarte tyskere som solgte øl/brus/JD til kø folket. neste år skal jeg ha med så satans med cash og en liten klappstol/krakk er det mulig å ha tregere minibanker?? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Norther til Wacken! Fantastisk nyhet for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå