T-ooT Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er med billett også.. Du får alt for den minimale sum av 2000 kr. Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Kjøpte billett for et par mnd siden, gleder meg! Billetten er også en fancy ting, men det kan være at jeg er den eneste som synes det? Grønnaktig, stor og fancy... Killswitch Engaged og Soilwork, blir fantastisk! Endret 27. februar 2008 av Typhoeus Lenke til kommentar
Alsace Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er med billett også.. Du får alt for den minimale sum av 2000 kr. Høres flott ut. Nå står det mellom to alternativer når det gjelder reise til Wacken. Har fikset fri fra jobb alt og ser fram til mye øl og god metal! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dear Metalheads, we are proud to announce that the reunited death metal band Cynic will play at the W:O:A 2008. Enhver tvil ble med det feid til side, går 100% for Wacken når det er et band som betyr så mye for meg. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir bare bedre und bedre! Lenke til kommentar
probin Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) NEEEI.. billettene er nå utsolgt!!!!.. båt billett har jeg men wacken billett har jeg ikke:S:S:S:S.. er det noen her som har billett å selge?? du kan kontakte meg på mail: [email protected] takk på forhånd! Endret 14. mars 2008 av probin Lenke til kommentar
NorwayBM Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Da drar vi opp denne tråden igjen.... Er det mange som drar nedover i år eller? Om ikke, har dere 2 billetter å selge? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skal nedover! For dere som ikke har fått Wacken billetter, sjekk ut Graspop metal festival. Lenke til kommentar
ITT Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jau. Frister mer med Graspop, så jeg ønsker derfor å selge festivalbilletten, samt flybilletten min. Flyet har følgende reisetider: Utreise: Oslo, Gardermoen - Hamburg 30. jul 2008 kl. 12:30 Retur: Hamburg - Oslo, Gardermoen 4. aug 2008 kl. 14:35 Grunnen til at hjemreisen er 4. august er fordi det ikke går tidligere fly tilbake. Prisen for å endre navn på en flyreise er tydligvis 300kr per strekning. Altså 600kr i dette tilfellet. Pris kan diskuteres på PM, men ønsker ikke gå lavere enn 2500 - 2700kr (Dette er inkludert endrings-gebyret). Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Billetten er betalt, CYNIC NEZTE! Lenke til kommentar
warhart Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hva er den billigste måten å komme seg til wacken? Jeg bor i Kristiansand og tenkte på å ta Danskeferja til Hirtsals, så tog gjennom hele Danmark til Itzehoe. Så buss fra Itzehoe inn til Wacken. Vet ikke hvor mye det vil koste men.. noen andre forslag?? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Send mail til scream og spør om du kan sitte på med screambussen.. er enkelt og billig. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Noen andre enn meg som planlegger å kjøre til Wacken? Vi skal sannsynligvis kjøre fra Stavanger til Wacken via ferja fra Kristiansand til Hirtshals. Gleder meg stort nå, skal 8 uker på sjøen med militæret, og får perm/dimmer rett før Wacken. Wacken blir kjempemessig! Lenke til kommentar
warhart Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 er det egen norway-camp på wacken? Jeg og en kamerat planlegger å være på wacken på formiddagen 30.juni, så hadde det jo vært litt gøy å campe sammen med andre norske Men blir jo litt vanskelig å finne frem der nede vil jeg tro, med flere tusen folk som surrer rundt.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Vi kommer også ned til Hamburg med Norwegian midt på dagen den 30. juli. Forhåpentligvis tar det ikke så enormt lang tid å komme seg til Wacken i år. Vi er uansett en gjeng på 4 stk, som mest sannsynlig kommer til å slå oss sammen ca. 8 andre bekjente. Vi kommer til å "bosette" oss i campingområde "G" (ikke veldig langt unna festivalområdet, men ikke så utrolig nærme heller. Perfekt sted). Har dere lyst til å joine oss, funker sikker det. Nå er det uansett ikke lenge igjen. Og i år kan jeg drikke også (kyssesyken i fjor). Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Gleder meg no jævlig har scream billett Gleder meg til å se Gorgoroth showet, sies at dem skulle ta no spesielt for Wacken blir min første tur nedover Noen som har no link til når band skal spella? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Running Order finner man på siden. Lenke til kommentar
probin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 fy pokker nå gleder jeg meg :O.. drar natt til tirsdag håper jeg brått støter på noen av dere hadde vært kult (er du drita og "dum" i hodet så skrik "PROOBIIIIIN" så kommer jeg ^^) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Om en uke og en dag går jeg glad og fornøyd ut av festivalområdet etter en (forhåpentligvis) forykende aften med Iron Maiden. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Noen som veit om det fortsatt er mulig å komme seg med på Screambussen? I så fall, hvor henvender man seg? Har leita etter noen epost-adresse på Scream-sida i lange tider uten å finne noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå