Lopus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg vil på wacken! hvis pengene strekker til Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg vil på wacken! hvis pengene strekker til 2000ish for billet + reise tur/retur med scream + 2-3000kr til mat, drikke og stæsj. Trenger ikke mer. Lenke til kommentar
Lopus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg vil på wacken! hvis pengene strekker til 2000ish for billet + reise tur/retur med scream + 2-3000kr til mat, drikke og stæsj. Trenger ikke mer. men det er masse for meg Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 men det er masse for meg Da burde du skaffe deg en jobb! Lenke til kommentar
Lopus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 men det er masse for meg Da burde du skaffe deg en jobb! neh.. orker ikke Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 IN FLAMES De skal jo ikke dit? neh.. orker ikke Da har du deg selv å takke for at du ikke kommer deg ned! Lenke til kommentar
Lopus Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 IN FLAMES De skal jo ikke dit? neh.. orker ikke Da har du deg selv å takke for at du ikke kommer deg ned! Pff! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 IN FLAMES De skal jo ikke dit? neh.. orker ikke Da har du deg selv å takke for at du ikke kommer deg ned! Pff! How mature. Er det 18-års aldersgrense? Lenke til kommentar
Gavolt Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg vil på wacken! hvis pengene strekker til 2000ish for billet + reise tur/retur med scream + 2-3000kr til mat, drikke og stæsj. Trenger ikke mer. Hvor begynner bussen å kjøre? Hvordan kommer man seg på den? Er det god plass? Trenger viktig informasjon! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Begynner å kjøre fra rutebilstasjonen i Oslo (rett ved Oslo S), Du har Ett busssete ca, så de er en koselig tur Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg regner med at de fleste som skriver i denne tråden skal til Wacken, men jeg vurderer å avlyse min tur. Line-upen er så lite attraktiv i forhold til andre år. Eller er det bare meg? Det eneste jeg virkelig vil se er Opeth... Endret 14. februar 2008 av Pétur Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Iron Maiden er noe jeg hadde dratt ned for å se om det så hadde vært det eneste bandet som hadde stilt opp. Gorgoroth blir spennende. Musikken er god, og showet muligens enda bedre. Kreator er en klassiker. Både Sabaton, Lord Belial, Nifleheim og Watain er noen jeg først har hørt etter de kom på listen, men det falt utrolig godt i smak. Det er mange godbiter! Og i tillegg er det en festival i helhet. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Enig! Men de kommer jo også til HITS og Sweden Rock. Hmm hmmm... Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Unearth og Job For A Cowboy bekreftet til Wacken Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bestilt biletter nå , gleder meg til at the gates, children of bodom, opeth, nightwish, sonata arctica og soilwork Synd ikke norther eller in flames er meldt på i år Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Unearth! Knallbooking, blant de bedre og mest overraskende konsertopplevelsene mine hvert fall. Lenke til kommentar
Alsace Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Har lyst til å dra til Wacken i sommer og driver å sjekker litt rundt med tanke på hvordan det er å komme seg dit. Det jeg lurer på er hva som er med i prisen på scream-bussen. Er det billett og buss tur/retur eller bare buss tur/retur? Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå