Ustedalen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Åfyfaen i helvete, for en line-up hittil! Er dårlig irritert på at jeg må i bryllup og ikke får dratt på Wacken. Skulk bryllupet og få deg en livs opplevelse. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 skal besøke noen jeg kjenner på færøyene i sommerferien. Di skal reise med busse til wacken fra Danmark. Noen som vet om det er noen mulighet for at eg og kan reise derifra? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du får undersøke om det er noen Dansk-organiserte turer nedover, ellers er det ikke lange biten da, bare å toge eller no det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Åfyfaen i helvete, for en line-up hittil! Er dårlig irritert på at jeg må i bryllup og ikke får dratt på Wacken. Skulk bryllupet og få deg en livs opplevelse. Hehe, har nok prøvd meg på den ja, men da tror jeg ikke at jeg blir så veldig populær. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, har nok prøvd meg på den ja, men da tror jeg ikke at jeg blir så veldig populær. Iron Maiden > Populær! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hehe, har nok prøvd meg på den ja, men da tror jeg ikke at jeg blir så veldig populær. Iron Maiden > Populær! Fortsatt totalt enig, men har billetter for å se Iron Maiden to ganger i både Norge og Sverige før Wacken likevel da. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Fortsatt totalt enig, men har billetter for å se Iron Maiden to ganger i både Norge og Sverige før Wacken likevel da. Wacken > (Maiden i Norge + Maiden i Sverige + Bryllup) Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 YES! ska reisa te wacken frå aalborg Mammo fer å betale imåro så får eg satsa på at alt går so da ska Nåken so veit om nåken fleire aktuelle band enn dei so står på wacken.com? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fytterakkern for ei dialekt. Rykter om både Gorgoroth og Taake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Gorgoroth er da vel bekreftet? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jaggu. Det var dem, får se om Taake kommer da, eller om Kreator nekter da også. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Soilwork er vel også annonsert, for de som er interresert. Not my cup of tea, altfor oppskrytt. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Fytterakkern for ei dialekt. Rykter om både Gorgoroth og Taake. haha gleda meg mest te Opeth, Ensiferum og Primordial Hadde vøre fantastisk om My Dying Bride kom, men er vel heller tvilsomt Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 eller om Kreator nekter da også. Hvorfor skal de nekte? Og hvor får du for deg at Taake skal spille? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 eller om Kreator nekter da også. Hvorfor skal de nekte? Og hvor får du for deg at Taake skal spille? Kreator vil visst ikke spille samme sted som Taake pga. det nazigreiene dems. Husker ikke hvor jeg hørte at de kanskje kom jeg. Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nåken so veit kor mange band so ska vera med på wacken når alt e klart? eller e da heilt tilfeldi? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Nåken so veit kor mange band so ska vera med på wacken når alt e klart? eller e da heilt tilfeldi? 70-80 stk sånn ca. 3 Inches of Blood er nettopp lagt til på lista! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Så at Cynic var lagt til, hæ?.. kan det være mulig, trykka på linken. Merkelig logo.. trykka videre.. faen NWOBHM-Cynic Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Så at Cynic var lagt til, hæ?.. kan det være mulig, trykka på linken. Merkelig logo.. trykka videre.. faen NWOBHM-Cynic Stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå