Gå til innhold

Wacken Open Air


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Ah, jeg som hadde trodd det hadde kommet opp i svinhoye priser.

 

Naar er det billett salget startes, og naar er det vanligvis utsolgt?

7385180[/snapback]

Billettene er ute til salgs allerede, er noe sånn Christmas bonus for de 10000 første som bestiller nå. Og trur nok du skal få kjøpt der nede og, men ville ikke satse på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med Scream-bussen koster det 1850,- det er for buss OG billett som inkluderer teltplass. Så det du trenger i tillegg er da er penger til mat og lommepenger. Synes ikke det er spesielt dyrt, med tanke på at t-skjortene og cd'ene er mye billigere der nede enn her.

7384888[/snapback]

Det høres ut som et fæææælt godt tilbud. Hvor går disse bussene fra?

Lenke til kommentar
Oslo?

 

 

Festivalbussen.se har også busser til Wacken

7386784[/snapback]

Nevah evah again! Festivalbussen (som jeg sa før i posten) er en haug med grøthoder

7386906[/snapback]

Hvorfor?

7387042[/snapback]

Som jeg nevnte på forgie side, var vi plutselig 10-12 mann igjen på stasjonen når de hadde fylt opp 2 busser som de trodde var nok. Det sier meg at de ikke har kontroll over hvor mange biletter de har solgt og hvor mange seter det er på en buss. Og informasjonen fra Wacken og hjem var like dårlig som magekatar. Var vel innom 3-4 busser og snakket med like mange folk før vi fikk beskjed om hvilken buss vi kunne ta tilbake til Gøteborg. Det positive er vel at man kan drikke på bussen.

Endret av Metalhead
Lenke til kommentar
Med Scream-bussen koster det 1850,- det er for buss OG billett som inkluderer teltplass. Så det du trenger i tillegg er da er penger til mat og lommepenger. Synes ikke det er spesielt dyrt, med tanke på at t-skjortene og cd'ene er mye billigere der nede enn her.

7384888[/snapback]

Det høres ut som et fæææælt godt tilbud. Hvor går disse bussene fra?

7386744[/snapback]

Går fra bussterminalen i Oslo, rett ved Oslo S. Bra organisert og ikke noe tull. Enkel og billig løsning for de som orker å kjøre buss så langt. :)

Lenke til kommentar

Tips: Fly ned til Hamburg, buss eller taxi (var faktisk ikke så innmari dyrt) til Wacken.

 

MEN! Tar du taxi, så for guds skyld ikke vent til dagen Wacken starter eller dagen før.. kø i mange kilometer utenfor Wacken, slikt blir gjerne dyrt..

 

En annen ting jeg kan anbefale er å ta et par netter på Reeperbahn i Hamburg. Et par av stedene betaler man ca 150,- natta.

Lenke til kommentar

Ser faktisk ut som det blir noe av dette. Vi er naa tre stk som skal dra ned. Sannsynligvis kommer vi til aa fly ned den 1 August, for saa aa ta buss til Wacken (er det langt?). Dessverre gaar det ikke et fly tilbake til Norge foer den 6, sa vi maa tilbringe den 5 dagen i Hamburg. Hva var det du sa om Reeperbahn? Hva er det for noe? Forklar gjerne noe mer.

 

Og hvorfor burde vi ikke dra ut dagen foer?

Lenke til kommentar

Fordi du risikerer å bli sittende i en taxi i en kø som tar 1-2 timer.. noe som oftest resulterer i en ganske forbanna taxisjåfør ;)

 

Reeperbahn er Hamburgs horestrøk, men det er ikke derfor jeg anbefaler stedet.. Hyggelig atmosfære, og er det etter Wacken så er det nesten som en liten norsk bydel, stappa full av metalheads.

Endret av Tze
Lenke til kommentar
Reeperbahn er Hamburgs horestrøk, men det er ikke derfor jeg anbefaler stedet.. Hyggelig atmosfære, og er det etter Wacken så er det nesten som en liten norsk bydel, stappa full av metalheads.

7405617[/snapback]

 

Horestrok sier du? :hmm:

 

Jeg vet rett aa slett ikke om jeg ville lagt meg inn i et horestrok.

 

Hvor mye koster et hotellrom i Hamburg?

Lenke til kommentar

Hvordan er prisnivået på wacken mtp mat, øl, vann etc.

 

var på download i sommer, der var det stive priser deluxe. drøyt å skulle betale 2 pund for en halvliter med vann, når det var hetebølge i england i tillegg..

 

edit: ikke 20, men 2 pund :]

Endret av sekt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...