Jernlov Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ah, jeg som hadde trodd det hadde kommet opp i svinhoye priser. Naar er det billett salget startes, og naar er det vanligvis utsolgt? 7385180[/snapback] Billettene er ute til salgs allerede, er noe sånn Christmas bonus for de 10000 første som bestiller nå. Og trur nok du skal få kjøpt der nede og, men ville ikke satse på det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Med Scream-bussen koster det 1850,- det er for buss OG billett som inkluderer teltplass. Så det du trenger i tillegg er da er penger til mat og lommepenger. Synes ikke det er spesielt dyrt, med tanke på at t-skjortene og cd'ene er mye billigere der nede enn her. 7384888[/snapback] Det høres ut som et fæææælt godt tilbud. Hvor går disse bussene fra? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Oslo? Festivalbussen.se har også busser til Wacken Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Oslo? Festivalbussen.se har også busser til Wacken 7386784[/snapback] Nevah evah again! Festivalbussen (som jeg sa før i posten) er en haug med grøthoder Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Pokker, det var det jeg var redd for. Da må jeg vel belage meg på å betale både Norwegian og NSB 700 kroner. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Oslo? Festivalbussen.se har også busser til Wacken 7386784[/snapback] Nevah evah again! Festivalbussen (som jeg sa før i posten) er en haug med grøthoder 7386906[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Oslo? Festivalbussen.se har også busser til Wacken 7386784[/snapback] Nevah evah again! Festivalbussen (som jeg sa før i posten) er en haug med grøthoder 7386906[/snapback] Hvorfor? 7387042[/snapback] Som jeg nevnte på forgie side, var vi plutselig 10-12 mann igjen på stasjonen når de hadde fylt opp 2 busser som de trodde var nok. Det sier meg at de ikke har kontroll over hvor mange biletter de har solgt og hvor mange seter det er på en buss. Og informasjonen fra Wacken og hjem var like dårlig som magekatar. Var vel innom 3-4 busser og snakket med like mange folk før vi fikk beskjed om hvilken buss vi kunne ta tilbake til Gøteborg. Det positive er vel at man kan drikke på bussen. Endret 29. november 2006 av Metalhead Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Med Scream-bussen koster det 1850,- det er for buss OG billett som inkluderer teltplass. Så det du trenger i tillegg er da er penger til mat og lommepenger. Synes ikke det er spesielt dyrt, med tanke på at t-skjortene og cd'ene er mye billigere der nede enn her. 7384888[/snapback] Det høres ut som et fæææælt godt tilbud. Hvor går disse bussene fra? 7386744[/snapback] Går fra bussterminalen i Oslo, rett ved Oslo S. Bra organisert og ikke noe tull. Enkel og billig løsning for de som orker å kjøre buss så langt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Tror dere det vil bli et problem og bestille billetter i juni? Og hvor mye tror dere bensinprisen kommer til aa bli hvis man regner med aa kjore ned dit? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vil det være problematisk å komme seg fra flyplassen i Hamburg til Wacken, nei? Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vil det være problematisk å komme seg fra flyplassen i Hamburg til Wacken, nei? 7401090[/snapback] Hehe problematisk er vel en ting, men det gikk skytelbusser (?) i år til og fra Wacken. Og stappfulle var de. Men det er vel ikke et problem sånn sett Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du kan jo hoppe på de hvite bussene ( ) Lenke til kommentar
Tze Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Tips: Fly ned til Hamburg, buss eller taxi (var faktisk ikke så innmari dyrt) til Wacken. MEN! Tar du taxi, så for guds skyld ikke vent til dagen Wacken starter eller dagen før.. kø i mange kilometer utenfor Wacken, slikt blir gjerne dyrt.. En annen ting jeg kan anbefale er å ta et par netter på Reeperbahn i Hamburg. Et par av stedene betaler man ca 150,- natta. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 tok taxi sist. ble ikke så dyrt. bare ha en avtalt pris uansett hvor langt /lenge turen blir. men vær forberedt; di sjoførene er ofte småfull og tror de er schumacher. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Ser faktisk ut som det blir noe av dette. Vi er naa tre stk som skal dra ned. Sannsynligvis kommer vi til aa fly ned den 1 August, for saa aa ta buss til Wacken (er det langt?). Dessverre gaar det ikke et fly tilbake til Norge foer den 6, sa vi maa tilbringe den 5 dagen i Hamburg. Hva var det du sa om Reeperbahn? Hva er det for noe? Forklar gjerne noe mer. Og hvorfor burde vi ikke dra ut dagen foer? Lenke til kommentar
Tze Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Fordi du risikerer å bli sittende i en taxi i en kø som tar 1-2 timer.. noe som oftest resulterer i en ganske forbanna taxisjåfør Reeperbahn er Hamburgs horestrøk, men det er ikke derfor jeg anbefaler stedet.. Hyggelig atmosfære, og er det etter Wacken så er det nesten som en liten norsk bydel, stappa full av metalheads. Endret 2. desember 2006 av Tze Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Reeperbahn er Hamburgs horestrøk, men det er ikke derfor jeg anbefaler stedet.. Hyggelig atmosfære, og er det etter Wacken så er det nesten som en liten norsk bydel, stappa full av metalheads. 7405617[/snapback] Horestrok sier du? Jeg vet rett aa slett ikke om jeg ville lagt meg inn i et horestrok. Hvor mye koster et hotellrom i Hamburg? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hvordan er prisnivået på wacken mtp mat, øl, vann etc. var på download i sommer, der var det stive priser deluxe. drøyt å skulle betale 2 pund for en halvliter med vann, når det var hetebølge i england i tillegg.. edit: ikke 20, men 2 pund :] Endret 4. desember 2006 av sekt Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 20 pund? Håper ikke det stemmer, det er jo godt over 200 kroner Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har hørt snakk om at man bør bruke en eller annen type spesielle ørepropper på konserter, som demper lyden likt over hele frekvensspekteret. Hvor får man kjøpt slike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå