Ustedalen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 gleder meg som en unge!! Du er ikke alene. At The Gates Gorgoroth Iron Maiden Kreator Lord Belial Obituary Sabaton Kongeband som skal ses! Anbefaler dere som ikke har hørt om Sabaton før, til å sjekke ut videoen. Ganske tøft (selve musikken)! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Skal faenmeg drekke som faen. Elsker wacken. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvis forumfolk skal campe, er noen med på og campe på samme sted? Så man er en stor gjeng eller noe. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Hvorfor ikke? Spleise på en tre, fire partytelt? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Hvorfor ikke? Spleise på en tre, fire partytelt? Heltent på det jeg, blir kjent med nye folk også Lenke til kommentar
JohnMatrix Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Var der i 06 og 07, veldig fornøyd. Skal garantert nedover igjen. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har søkt deltidsjobb hos Kiwi nå, må samle penger til dette. Gorgoroth lover mer show enn i Krakow, når politiet storma scena pga brudd på blasfemiloven eller noe sånt. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da er Lordi og power metal legenden Axel Rudi Pell annonsert Detta blir bedre og bedre!! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Lordi kommer til å klikke! HARD ROCK HALLELUJAH! Fikk ikke sett dem i år Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå som Lordi er bekreftet, må jeg vel nesten forsøke å komme meg nedover neste sommer også. :B Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til Lordi. Nifelheim kommer da! Det blir artig! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ensiferum er nå annonsert. Dette blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Fy faen jeg har lyst til å dra på Wacken. Det ser helt konge ut. Skulle gjerne dratt, men har dessverre ingen kompiser som er intressert i ordentlig metal musikk. Så blir litt trist og vandre der nede alene. Jaja, får håpe jeg finner noen til neste år å dra sammen med Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du kan jo alltids lokke dem med ting som dette, da: Eh? Eh? (; Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som veit om det går ann å kjøpe billett til Scream-bussen uten inngangsbilletten til Wacken? Altså bare betale for bussreisen..? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Opeth er annonsert, for helvete! http://www.wacken.com/en/woa2008/main-news...staetigt-opeth/ Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Blir nok Wacken på meg i år, skal få med meg: At the Gates, Carcass, Exodus, Iron Maiden, Kreator, Obituary, Opeth (som regel dårlig live, men..) og Primordial (er nysgjerrig på det..). Må vel ordne backstage som sist gang Her er et bilde jeg tok i '06 (ved pissoaren) under Orphaned Land: Edit: Så ikke Forbidden på den offisielle lista, hørte at de skulle dit? Endret 19. januar 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Opeth er annonsert, for helvete! http://www.wacken.com/en/woa2008/main-news...staetigt-opeth/ Holy fucking shit! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Åfyfaen i helvete, for en line-up hittil! Er dårlig irritert på at jeg må i bryllup og ikke får dratt på Wacken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå