T-ooT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Så dra uten dem! Du får deg nye venner der uansett Kjedeligt å dra nedover aleine Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ta screambussen! Dritt gøy! Der blir du hvertfall kjent med noen du sikkert kan campe med også Tenk at du kan si til kammeratene dine "Jeg var på wacken, og det var grisebra! Dere skulle dratt!" Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ta Scream bussen indeed. Hva har du egentlig å tape? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vel,hvis jeg jobber den uken også vil jeg tjene rundt 30k i sommerjobb Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Og hvis ikke kommer du til å tjene 25k og ha one hell of a lifetime? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Og hvis ikke kommer du til å tjene 25k og ha one hell of a lifetime? Ja noe sånt Har veldig lyst, tror jeg skal vente litt med å se ann hva slags andre band som kommer Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Gorgoroth kommer til Wacken. Fy faen det blir fett! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gorgoroth kommer til Wacken. Fy faen det blir fett! Tviiiiler at det blir noe av gitt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Tviiiiler at det blir noe av gitt. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fordi Infernus mest sannsynlig kommer til å vinne? Lenke til kommentar
Athesh Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) The Force of Gorgoroth kommer til Wacken 2008, Ikke Gorgoroth. For de som ikke har fått det med seg så har King og Gaahl (sammen med Nick Barker og Teloch) dannet The Force of Gorgoroth fordi de kicka Infernus ut av bandet, Infernus (tror jeg) har opphavsretten på bandnavnet Gorgoroth, han er tross alt mannen som starta bandet. Denne saken kommer kanskje opp i retten senere, hva vet jeg... (Det hører til mer i denne historien, søk det opp om dere har interesse av det...) Uansett, King og Gaahl kan ikke bruke navnet "Gorgoroth" lenger, men vil spille som dem under navnet "The Force of Gorgoroth" på Wacken 2008. edit: typo, og Nick Barker trommelommer på Europa turneen, Hellhammer er permanent trommis. Endret 4. desember 2007 av Athesh Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Da er det bestemt! Jeg skal dit!! Stor grunn er "The force of Gorgoroth"! Lenke til kommentar
s4ndm4n Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ta screambussen! Dritt gøy! Der blir du hvertfall kjent med noen du sikkert kan campe med også Åhen er det man melder seg på screambussen'a? har planer om og ta den men finner ikke hvor jeg skal melde meg på Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ta screambussen! Dritt gøy! Der blir du hvertfall kjent med noen du sikkert kan campe med også Åhen er det man melder seg på screambussen'a? har planer om og ta den men finner ikke hvor jeg skal melde meg på www.screammagazine.com, men er ikke sikkert påmeldinga har starta ennå. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som vet hvor Scream-bussen går fra? Trøndelag by any chance? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Noen som vet hvor Scream-bussen går fra? Trøndelag by any chance? Går nok fra Oslo. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Da var Nightwish annonsert for Wacken Detta blir bare bedre og bedre!! Endret 7. desember 2007 av T-ooT Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm! Nightwish er ikke akkurat favoritten, men vis det ikke er i veien for ett eller annet kommer jeg sikkert til å se dem. Uansett, fikk billettene mine i dag. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm! Nightwish er ikke akkurat favoritten, men vis det ikke er i veien for ett eller annet kommer jeg sikkert til å se dem. Uansett, fikk billettene mine i dag. Venter på screambuss jeg gleder meg som en unge!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå