Tuttebobo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 spess det at dei tok opp folk på scena å gav dei lapdance. kroppene kan ein ikkje klage på 9300843[/snapback] WHAT? Hvorfor i alle dager gikk jeg? 9301486[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Jeg vet ikke om jeg skal ta den frekt opp! Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Strippeshow er uansett oppskrytt synes jeg.. ;-) Vi campa forresten på P-campen tror jeg det het. ca. 15-20 min å gå til sceneområdet. Litt for langt egentlig. Men hva skal man gjøre? Vi ville gjerne campe ved bilene, og da ble det bare sånn. Endret 18. august 2007 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Var jo ett campingområde for biler ganske nært inngangen og sceneområdet. Men mulig at det ikke ble åpnet før helt mot slutten når resten var fullt. Lenke til kommentar
Mad_6Butcher Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Det beste på Wacken 2007 var følgende: Sodom, Sabbat, Destruction Overkill.. Kan ikke sette noen av dem som Nr 1.. alt var like tøft.. Sodom å sabbat leder nok litt. så lenge det var første gangen jeg har sett dem live:) Kreator å Maiden neste år:) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Noen som har bestilt billetter til 08 enda? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Nei, ikke enda. Men jeg skal kjøpe snart. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Regner med at jeg skal kjøpe iløpet av neste uke. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Haha, da jeg stakk ut i går hadde jeg på meg en t-skjorte med tegning av Lemmy, men da jeg kom hjem igjen hadde jeg på meg Abbaths "Wacken 2007 Artist" t-skjorte, han ville absolutt bytte Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Kjenner du Abbath? Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Sånn halvveis, snakker ofte med han ute ihvertfall. Bor i Os ikke så langt fra der han bor, og han er ofte å se på et av utestedene på Os, spesielt om det er rockearrangement med lokale band :-) Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Er det slutt på Armageddon over Wacken DVDene? Finner ikke for i år eller i fjor. Nyeste jeg finner er for 2005. Har litt lyst på en fra i år.... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Det kommer vel en dvd fra i år? De solgte i alle fall en dvd fra 2006 der nede. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hmm.. Hvilke nettsteder selges de i da? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Sjekk metaltix! Nå var forresten Wackenbillettene bestilt. Gleder meg sykt til Maiden Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Obituary kommer, og det gjør jeg å! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Obituary kommer, og det gjør jeg å! Jeg vil også se Obituary, fetere death metal skal man leite lenge etter. Men nå har man jo en annen ting som er i veien.. pengene Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg vil også se Obituary, fetere death metal skal man leite lenge etter. Men nå har man jo en annen ting som er i veien.. pengene Tenk deg om. Billettene koster deg 880 kroner. Kanskje 900 kroner hvis du regner med frakt. Da har du alle konsertene, camping og inngang inkludert! Det eneste du trenger å betale for da er transport ned til Tyskland. Du kan enten ta fly som vil koste deg 800 kroner tur retur, eller du kan få med deg noen venner og kjøre ned (noe som vil bli billigere). Alt i alt så vil det koste nærmere 2000 kroner for 4-5 dager med genial musikk (da ikke medregnet mat og alkohol). Det vil si at du trenger bare å arbeide litt, og du har pengene innen 3 dager (maks). And believe me, it's worth it. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg vil også se Obituary, fetere death metal skal man leite lenge etter. Men nå har man jo en annen ting som er i veien.. pengene Tenk deg om. Billettene koster deg 880 kroner. Kanskje 900 kroner hvis du regner med frakt. Da har du alle konsertene, camping og inngang inkludert! Det eneste du trenger å betale for da er transport ned til Tyskland. Du kan enten ta fly som vil koste deg 800 kroner tur retur, eller du kan få med deg noen venner og kjøre ned (noe som vil bli billigere). Alt i alt så vil det koste nærmere 2000 kroner for 4-5 dager med genial musikk (da ikke medregnet mat og alkohol). Det vil si at du trenger bare å arbeide litt, og du har pengene innen 3 dager (maks). And believe me, it's worth it. Det var jo det med venner også, de fleste av kompisene mine har ikke "tid" til å dra på wacken selvom alle er metalfans. Skjønner dem ikke Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Så dra uten dem! Du får deg nye venner der uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå