Gå til innhold

Wacken Open Air


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flyr nedover da, men med SAS.. Var faktisk billigere fra Tromsø + at man slipper å hente bagsjen på hver mellomlanding...

Så overnatte i Hamburg hos en kjenning før man drar vidre til Wacken torsdagsmorgenen.

 

Noen har sett hvordan været er i området nå?

9158367[/snapback]

 

 

Japp.. været ser greit nok ut på den "online cammen" på hjemmesida. Jeg skal også by the way ta scream bussen, sammen med 3 kompiser. Hvor mange busser pleier scream å reise med?

Lenke til kommentar
Japp.. været ser greit nok ut på den "online cammen" på hjemmesida.  Jeg skal også by the way ta scream bussen, sammen med 3 kompiser. Hvor mange busser pleier scream å reise med?

9160473[/snapback]

Så vidt jeg har fått med meg, så skaffer de så mange de trenger.

Lenke til kommentar
Maiden? Hvor har du det fra?

 

Det hang hvertfall en banner der du gikk inn/ut av Party Stage som det sto, så..... ;-)

 

 

 

Men ja, konge festival, men begynner å bli litt vel stor. Merka stor forskjell fra i fjor. De bør gjøre visse grep hvis de skal fortsette å vokse neste år. Noe som også var litt synd var at de faktisk var 1 time forsinka på W.E.T. stage på lørdagen, ulikt wacken. Dermed sto jeg en time og venta på 1349 og klarte selvsagt å pådra meg krampe i begge beina så jeg måtte gå etter 2 sanger. Bittert... :cry:

Endret av Elgvenn2
Lenke til kommentar

Ja de trenger å omorganisere seg litt om de skal fortsette og vokse. Ble litt mye kø ståing til tider. Men ellers var det flotters! Selv om jeg klarte å bli skikkelig solbrent, og mesteparten av ansiktshuden driver og flasser av nå....

 

Så hva var høydepunktene deres? Mine var Dimmu og In Flames. Og Type O Negative var nedturen....

 

@Shocklez: Maiden er bekreftet til neste år. Var flere bannere og reklame for det i festivalavisen.

Endret av Gromle
Lenke til kommentar

Nedturen er at jeg stort sett ikke klarer å få med meg det jeg ønsker og se. I år ble det 10-11 konserter, det var litt mange :-P

 

Oppturen var Immortal, Dimmu Borgir, In Flames, Wacken generelt, samt det kicket jeg alltid får av hele festivalen. Er høy flere uker etter stort sett (og det er ikke fordi jeg har fått i meg noe skit hehe ;-) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...