Tuttebobo Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Skal ta screambussen sammen med en bøling. Vi er vel 10-15 stykker eller no.. er ikke helt sikker Vi er rasshøla fra drammen Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Flere som flyr ned med Norwegian den første august? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Flyr nedover da, men med SAS.. Var faktisk billigere fra Tromsø + at man slipper å hente bagsjen på hver mellomlanding... Så overnatte i Hamburg hos en kjenning før man drar vidre til Wacken torsdagsmorgenen. Noen har sett hvordan været er i området nå? Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Flyr nedover da, men med SAS.. Var faktisk billigere fra Tromsø + at man slipper å hente bagsjen på hver mellomlanding... Så overnatte i Hamburg hos en kjenning før man drar vidre til Wacken torsdagsmorgenen. Noen har sett hvordan været er i området nå? 9158367[/snapback] Japp.. været ser greit nok ut på den "online cammen" på hjemmesida. Jeg skal også by the way ta scream bussen, sammen med 3 kompiser. Hvor mange busser pleier scream å reise med? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Japp.. været ser greit nok ut på den "online cammen" på hjemmesida. Jeg skal også by the way ta scream bussen, sammen med 3 kompiser. Hvor mange busser pleier scream å reise med? 9160473[/snapback] Så vidt jeg har fått med meg, så skaffer de så mange de trenger. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Været ser lovende ut: http://www.yr.no/place/Germany/Schleswig-Holstein/Wacken/ Flyr ned i morra, 2 dager i Hamburg.. så er det ut på camp. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Da flyr jeg ned i morgen. Nå må jeg bare komme meg hjem igjen fra jobb, pakke, sove, komme seg til Gardermoen, for så å fly ned. Gleder meg som en liten unge på juleaften, selv om jeg ikke får drikke. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 For en kongefestival. Jeg bestiller billetter for neste år igjen nesten med en gang. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skal også ned neste år! Se Iron Maiden er største grunnen men Avantasia!!!:D:D Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Skal ned neste år jeg å. Fy faen så bra! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg skal også ned neste år! Se Iron Maiden er største grunnen men Avantasia!:D:D 9221718[/snapback] Maiden? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Wacken har booka ei heil rekkje band allereie. Maiden, Kreator, Lordi er somme av dei eg kjem på no. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Maiden? Hvor har du det fra? Det hang hvertfall en banner der du gikk inn/ut av Party Stage som det sto, så..... ;-) Men ja, konge festival, men begynner å bli litt vel stor. Merka stor forskjell fra i fjor. De bør gjøre visse grep hvis de skal fortsette å vokse neste år. Noe som også var litt synd var at de faktisk var 1 time forsinka på W.E.T. stage på lørdagen, ulikt wacken. Dermed sto jeg en time og venta på 1349 og klarte selvsagt å pådra meg krampe i begge beina så jeg måtte gå etter 2 sanger. Bittert... Endret 6. august 2007 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Ja de trenger å omorganisere seg litt om de skal fortsette og vokse. Ble litt mye kø ståing til tider. Men ellers var det flotters! Selv om jeg klarte å bli skikkelig solbrent, og mesteparten av ansiktshuden driver og flasser av nå.... Så hva var høydepunktene deres? Mine var Dimmu og In Flames. Og Type O Negative var nedturen.... @Shocklez: Maiden er bekreftet til neste år. Var flere bannere og reklame for det i festivalavisen. Endret 7. august 2007 av Gromle Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 nedturen min var eine billetten min som aldri kom i posten:( Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nedturen er at jeg stort sett ikke klarer å få med meg det jeg ønsker og se. I år ble det 10-11 konserter, det var litt mange :-P Oppturen var Immortal, Dimmu Borgir, In Flames, Wacken generelt, samt det kicket jeg alltid får av hele festivalen. Er høy flere uker etter stort sett (og det er ikke fordi jeg har fått i meg noe skit hehe ;-) ) Lenke til kommentar
Tze Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nedturer: Type 0 og Falconer. Men showene til In Flames og Lacuna Coil gjorde mer enn opp for det. Allerede kjøpt billett til neste år Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Immortal, enslaved, cannibal corpse og 1349 hadde de beste konsertene imo Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Dette må jo allerede være en klassiker fra Canibal Corpse konserten: "This is for all you women out there.... FUCKED WITH A KNIFE!!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå