Soundchaser Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 W:O:A 2007 - 02.08. - 04.08.2007 Uansett, jeg og kameraten min har lyst til å få med oss så mange band som bare mulig. 8124508[/snapback] dere kommer til å bli sliiiiiiiiiiiten! Når jeg var for første gang hadde jeg og mine venner akkurat samme instilling. ble vanvittig mye gåing og vanvittig mye gnagsår. Det ble også mye ståing og venting for vi skulle stå frammerst på mange av konsertene. I år skal jeg heller ta det litt rolig. Fant også fort ut at det er ikke er mye vits i å gå til teltet når man har døtid. ølhagen er nærmere Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 (endret) Er kanskje lurere å legge opp en plan for hva dere virkelig VIL se. Som Svartskog sier, det høres lett ut å holde seg på beina en hel dag, men når man faktisk er der og labber rundt i steikvarmen (det var 30+ hele dagene mens jeg var der i 99), og sandstøv virvler opp i gangstiene, blir man rett og slett utslitt, og ikke i stand til å få meg seg de ordentlig store konsertene. Men du får sikkert sett noen ubrukelige tyske band dere aldri har hørt om. Å gå glipp av headlineren fordi man rett og slett ikke orker å gå rundt mere, har dårlig moral og null viljestyrke, er jo trist. Med litt mere planlegging kan turen bli SÅ mye bedre, trust me on this. Det er lange pauser mellom konsertene på hver scene (minst 45 minutter) så det blir dødsslit å bare stå rett opp og ned og vente. Dere VIL få dritvondt i leggene og beina av å gå så mye og så lenge, uansett hvor mye dere ønsker dere ikke skulle fått det. Endret 11. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg vet det kommer til å bli mye venting, ståing og gnagsår, men dette er tross alt første gang i mitt liv, og det er bare en gang i året. Uansett, band som absolutt må sees. 1349 (kan velges ut om nødvendig) Dimmu Borgir Enslaved Immortal In Flames Kampfar Norther Saxon (kan velges ut) Vader Disse skal sees uansett hva. Jeg håper virkelig at ingen går på den samme tiden. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er lange pauser mellom konsertene på hver scene (minst 45 minutter) så det blir dødsslit å bare stå rett opp og ned og vente. Dere VIL få dritvondt i leggene og beina av å gå så mye og så lenge, uansett hvor mye dere ønsker dere ikke skulle fått det. 8126409[/snapback] Det er jo bare 10-15min mellom hver konsert da, de bytter jo om true og black stage annenhver gang så det går ganske radig om du bare går fram og tilbake mellom disse. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Uansett, band som absolutt må sees. 1349 (kan velges ut om nødvendig) Dimmu Borgir Enslaved Immortal In Flames Kampfar Norther Saxon (kan velges ut) Vader 8126516[/snapback] Legg til: Belphegor Blind guardian Cannibal corpse Falconer Rage Sodom Stormwarrior Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hehe, jeg hadde dratt nedover KUN for å se Saxon, alt det andre ville bare vært fyllstoff. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 ja drar hovedsaklig for Immortal og Rage Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Er det bare jeg som skal se Lordi? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Du står neppe mutters alene foran scenen. Lordi er moroband, folk drar vel for å se et artig show med masse rare effekter, ikke nødvendigvis fordi de er fans av bandet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Da var hotellet i Hamburg reservert. Deilig å få det unnagjort. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Burde vel begynne å se på hotell selv. Jeg skal ikke sove i noe faens telt, jeg fungerer ikke som menneske på den måten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Tenk nå bare på at det er en times tid fra Hamburg til Wacken-området. Men det går vel faste busser ellerno. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 For min egen del så sover jeg i telt når jeg er på festivalområdet. Det blir vel fire netter (1-4), for så å dra til Hamburg i to dager etter Wacken er ferdig. Mener du at du skal bo på hotell i Wacken? Uansett, hvor mange herfra er det som skal ned? Vi må nesten møtes synes jeg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 For min egen del så sover jeg i telt når jeg er på festivalområdet. Det blir vel fire netter (1-4), for så å dra til Hamburg i to dager etter Wacken er ferdig. Mener du at du skal bo på hotell i Wacken? 8131103[/snapback] Nei, i en liten by 10-20min med bil i fra. Dra hjem på natten, god deilig seng, DUSJ, god frokost også bort på festivalen, dra hjem på natten osv. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Tenk nå bare på at det er en times tid fra Hamburg til Wacken-området. Men det går vel faste busser ellerno. 8131090[/snapback] Vi må jo uansett få kommet oss til Hamburg siden flyet vårt går derfra. Anbefales Taxi, eller det svindyrt? Går det også ofte busser? Nei, i en liten by 10-20min med bil i fra. Dra hjem på natten, god deilig seng, DUSJ, god frokost også bort på festivalen, dra hjem på natten osv. 8131136[/snapback] Ah, det høres igrunn veldig godt ut, men denne gangen har jeg lyst til å sove i telt på festivalområdet bare for å få følelsen av det. Også blir det ekstra digg å komme til hotellet i Hamburg den 4 august også. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Halve moroa er jo livet i campen.. Slapt, Jernlov. Slapt! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Det er faktisk ett hotell inne i byen Wacken, men tror det er vanskelig å få plass der. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Halve moroa er jo livet i campen.. Slapt, Jernlov. Slapt! 8131197[/snapback] Moro?? Ikke faen. Jeg er der for musikken, ikke for å sosialisere. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Er det muligheter for å ta seg en dusj der nede uten å leie et hotellrom til formålet? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 Nok et spørsmål, hvordan er det med mat og drikke der? Kjøper man det i festivalområdet eller i byen? Og er det virkelig lurt å ha lommene full av euro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå