Tze Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sammenlignet med andre festivaler er det veldig lite bråk, dop og slike ting. De fleste nøyer seg med å drikke øl og gaule til musikk. Har heller aldri hatt noe stort problem med at folk stjeler ting. I fjor stod boomblasteren ofte uvoktet i campen, uten at det var no problem. (Stygge folk i camp som glemmer å sette inn før de løper på konsert :/ ) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 svartskog: Kan ikke folkene der engelsk? 8047400[/snapback] noen kan, men veldig mange av vaktene er bare folk som bor i landsbyen. @Rino_ : skal du dra alene? Kan egentlig forstå at foreldrene dine ikke vil, hvis du planlegger å dra alene. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 svartskog: Kan ikke folkene der engelsk? 8047400[/snapback] noen kan, men veldig mange av vaktene er bare folk som bor i landsbyen. @Rino_ : skal du dra alene? Kan egentlig forstå at foreldrene dine ikke vil, hvis du planlegger å dra alene. 8049189[/snapback] Nei, jeg kommer ikke til å dra alene.. får da i tillfelle med meg 3 venner av meg som også er 17 år. Men vi er ikke en sånn drikke/party gjeng. Vi holder oss unna trøbbel. (nå er det jo ikke sikkert dem får bli med av dems foreldre da, men jeg lever i håpet) Lenke til kommentar
Tze Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Få foreldrene til å sette seg ned sammen og diskutere kriterier for at dere for dra, så får dere se om dere er villige til å godta disse kriteriene. Er null problem å komme seg gjennom Wacken uten å røre en dråpe alkohol Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er 16års grense på øl der nede så ta det med ro, og nei, INGEN snakker Engelsk. Og de gir seg ikke med tysken om de skjønner du ikke kan tysk. De forsetter å forventer at du skal forstå dem! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 En av de få dødsulykkene som har vært på wacken, var faktisk en trafikkulykke som skjedde når noen var på vei hjem fra tyskland. som sagt er folk på denne festivalen der for musikken. Har bare vært på to festivaler, men får intrykk av at Wacken er er spesiell. Det er en stemning som er veldig venlig og layed back. man vet at alle er metalheads, så alle blir behandlet med respekt. man kan sitte seg ned og snakke med en helt random person som om man var gamle venner. folk er også veldig venlige og pratsomme med normenn der nede. Av en eller annen grunn skulle alle skåle med meg og mine venner når di så/hørte vi var norsk. Måtte tilogmed ha et norsk-kurs i øl hagen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er 16års grense på øl der nede så ta det med ro, og nei, INGEN snakker Engelsk. Og de gir seg ikke med tysken om de skjønner du ikke kan tysk. De forsetter å forventer at du skal forstå dem! 8049330[/snapback] Hardt mot hardt.. Eneste dem forstår Husk balltre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Nei, du må lære noen enkle tyske ting. Og huske å si Bitte til slutt. De er veldig pertentlige på det, det er det samme som at engelskmenn sier please på slutten når de spør om ting. Du lærer kjapt ord som "vann uten kullsyre" eller "øl" ved å høre på de foran deg i køen. Hvis du ikke avslutter med Bitte? ser de bare rart på deg. Endret 28. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg snakket norsk til folk jeg Når jeg skulle kjøpe ting forsto folk ofte beer/bier og vater/vasser. Når betalinga skulle skje, fikk jeg aldri med meg hvor mye ting kostet, så jeg ga bare den største seddelen jeg hadde Endret 28. februar 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg snakket norsk til folk jeg Når jeg skulle kjøpe ting forsto folk ofte beer/bier og vater/vasser. Når betalinga skulle skje, fikk jeg aldri med meg hvor mye ting kostet, så jeg ga bare den største seddelen jeg hadde 8049556[/snapback] Haha, opplevde det samme. Jeg bare holdt ut en haug penger og lot han plukke Minna meg veldig om 3 brødre som ikke er brødre når de tuller med det danske språket "I just held out a clomp o' money" Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hadde vært morsomt å dra dit, er det noe jeg virkelig har lyst til å se så er det Kai Hansen, the powermetal god, live(gjest hos "stormwarrior"). Ellers så hadde også immortal vært kos. Tviler på at jeg drar da =/ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Er 16års grense på øl der nede så ta det med ro, og nei, INGEN snakker Engelsk. Og de gir seg ikke med tysken om de skjønner du ikke kan tysk. De forsetter å forventer at du skal forstå dem! 8049330[/snapback] Ah, svarte. Jeg er vant med de tyskerene som er utvekslingsstudenter her i USA, og de er ganske så flinke i engelsk. Jeg får få dem til å lære meg noen ord da. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 jeg har 3 tyske onkler og jeg kan mer engelsk en alle de tilsammen:P Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Så hva syns folket om Vital Remains? Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 aldri hørt om synest de skulle booke Tenacious D Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Så hva syns folket om Vital Remains? 8097530[/snapback] Grom daumetall! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Sånn ca. når på kvelden (den 4.) er Wacken ferdig? Er det et spesielt tidspunkt? Jeg tror vi trenger å vite det, nå som vi planlegger hotell i Hamburg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Siste konsert slutter 3? Du trenger jo ikke å bli der hele tiden faen. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) W:O:A 2007 - 02.08. - 04.08.2007 Hva i alle dager er det som skjer den 4 da? Eller mente du klokken tre? Uansett, jeg og kameraten min har lyst til å få med oss så mange band som bare mulig. Endret 10. mars 2007 av Ustedalen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 W:O:A 2007 - 02.08. - 04.08.2007 Hva i alle dager er det som skjer den 4 da? Eller mente du klokken tre? Uansett, jeg og kameraten min har lyst til å få med oss så mange band som bare mulig. 8124508[/snapback] Klokken tre på natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå