Bytex Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 ZZ Top spilte faktisk på den aller første Donington-festivalen i 1980. Det sier sitt om hvor gamle de er nå. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Synd det aldri kom noen DVD av Athens-showet. Hele konserten er magisk, både publikum og bandets fremførelse. Grekere er klin gærne etter metal av den sorten. 7828583[/snapback] Det ble sluppet en DVD i fjor. Masse klipp på YouTube. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 noken som har tenkt å køyre nedover? vi blir vel 3 biler som køyrer ilag med. kanskje 2 biler til =) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Sier du det? Har ikke sett den noensteds de selger musikk-DVD'r. Må sjekke igjen, tydeligvis. Er ikke det samme å se klipp i bittelite youtube-vindu i dårlig kvalitet. Ja, har du sett! *bestille* Endret 31. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
brynhildr Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 enslaved! cannibal corpse! 1349! vader! kampfar!.. gjett om jeg gleder meg. noen her som reiser med scream-bussen? kjører den helt fra oslo til wacken festivalområdet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Har lyst å dra, men hater å sove i telt. Gjorde det på Wacken'99 og det ga IKKE mersmak. Steikende varmt (40+ inne i teltet på natta), umulig å finne teltet sitt midt på natta i stupmørket osv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hva slags hotell da? Det er jo en liste på 100 hoteller på wacken.com Hvordan kommer man seg frem og tilbake dit uten egen bil? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Taxi? Kan ikke anbefalle noen hoteller, husker ikke hva det vi var på het. Lenke til kommentar
brynhildr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 som sagt, er det noen som har reist med scream-bussen før?? aló? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Brynhild, Denne tråden er ikke veldig aktiv med mindre noen sier "Cradle of Filth er skikkelig blackmetal" e.l. Og med tanke på at gjennomsnittsalderen på forumet er 15 år, tviler jeg på at mange har reist med screambussen. Endret 1. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
CSM Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 som sagt, er det noen som har reist med scream-bussen før?? aló? 7846244[/snapback] Hei, jeg har reist med den... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 vurderte i fjor, men screambussen hadde reist sånn at vi gikk glipp av finntroll.. Lenke til kommentar
brynhildr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Bitex, du trenger ikke å være så nesevis. etter det jeg har lest er det mange her som har vært på wacken, så hvorfor er det så liten mulighet for at noen har reist med den?! hvorfor svarer du meg i det hele tatt hvis du ikke har reist med den? anyhow.. bare lurer på om det er no bra måte å komme seg dit på.. saknet? Lenke til kommentar
CSM Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kommer ann på hvor mye du vektlegger komfort/pris. Hvis du ikke har noe mot å sitte i en buss i x-antall timer med svettelukt/urinlukt fra doen, og til dels slitne/sure festivaldeltakere (på vei tilbake), kan jeg anbefale det. Det er bra stemning (stort sett, ihvertfall på veien NED), det er gode muligheter for å ta med mer alkohol tilbake enn den lovlige kvoten, og det er ganske prisgunstig. Hyppige stopp på veien er det også. Men neste gang jeg drar til Wacken, blir det nok ikke med Scream. Lenke til kommentar
brynhildr Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ok, flott! da.. tror jeg kanskje at jeg skjekker ut flymuligheter. det er bare det at jeg er kjempedårlig på å finne fram til steder. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Hvor mange band er det vanlig å ha på Wacken? Det er lenge siden det kom flere band på listen nå. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 sist gang så garanterte di minst 60 band.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 Det vil da si at vi har 7 band å gå på. Håper at de snart kan få inn noen skikkelig gode band denne gangen også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Det er alltid 50% ukjente tyske metalband på Wacken også. Utrolig mye rart man aldri har hørt om i Norge. F.eks et band som Subway To Sally, som spiller en slags medieval folk-metal med masse rare instrumenter og 15 stk på scenen. De snakker og synger kun på tysk. Var helt fullstappa konsert, og jeg hadde aldri hørt snakk om bandet engang. Sånt som bare er stort i Tyskland og ingen andre steder. Det var tilogmed et par som gifta seg under konserten. Eller powermetal-bandet The Sygnet, der alle så ut som Manowar-statister og hvor vokalisten OG bassisten sang som Michael Kiske i Helloween. Helt sjukt å høre to power-vokalister synge duett konstant. Høres helt ræva kjedelig ut på CD, men dritfett live var det. Det var vel den gladeste glad-metallen jeg har sett. Endret 25. februar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå