Gå til innhold

Wacken Open Air


Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bitex, du trenger ikke å være så nesevis. etter det jeg har lest er det mange her som har vært på wacken, så hvorfor er det så liten mulighet for at noen har reist med den?! hvorfor svarer du meg i det hele tatt hvis du ikke har reist med den? anyhow..

 

bare lurer på om det er no bra måte å komme seg dit på.. saknet?

Lenke til kommentar

Kommer ann på hvor mye du vektlegger komfort/pris. Hvis du ikke har noe mot å sitte i en buss i x-antall timer med svettelukt/urinlukt fra doen, og til dels slitne/sure festivaldeltakere (på vei tilbake), kan jeg anbefale det. Det er bra stemning (stort sett, ihvertfall på veien NED), det er gode muligheter for å ta med mer alkohol tilbake enn den lovlige kvoten, og det er ganske prisgunstig. Hyppige stopp på veien er det også.

 

 

Men neste gang jeg drar til Wacken, blir det nok ikke med Scream.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er alltid 50% ukjente tyske metalband på Wacken også. Utrolig mye rart man aldri har hørt om i Norge.

 

F.eks et band som Subway To Sally, som spiller en slags medieval folk-metal med masse rare instrumenter og 15 stk på scenen. De snakker og synger kun på tysk. Var helt fullstappa konsert, og jeg hadde aldri hørt snakk om bandet engang. Sånt som bare er stort i Tyskland og ingen andre steder. Det var tilogmed et par som gifta seg under konserten.

 

Eller powermetal-bandet The Sygnet, der alle så ut som Manowar-statister og hvor vokalisten OG bassisten sang som Michael Kiske i Helloween. Helt sjukt å høre to power-vokalister synge duett konstant. Høres helt ræva kjedelig ut på CD, men dritfett live var det. Det var vel den gladeste glad-metallen jeg har sett.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...