arneost Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hver gang jeg starter PC'n er det en prosess i TM som heter feks. HWE01E.EXE Denne filen ligger i Windows\Temp og når jeg terminerer denne blir den borte derfra. Jeg kan ikke finne noe i registerert under run som tilsier at denne skal starte når jeg booter maskinen. Dette kan ha skjedd etter at jeg hentet en serial fra astalavista... Det som er mystisk, er at denne filen får et nytt navn hver gang jeg skrur på maskinen. 6 bokstaver og/eller tall.exe Terminerer jeg denne, vises den ikke før jeg booter maskinen igjen.... Ingen spyware adware virus scannere finner denne (som jeg har prøvd) Har prøvd (med siste oppdateringer) -Adaware -Spybot Search & Destroy -Win Defender -Trend Micro VirusScan -og andre virusscannere på nett (norman, norton osv,) MEN den finner INGEN feil... Noen som har en løsning? Eller som har (hatt) problemet? PS: Blir grønn i tryne av sånne feil... --------- "FEIL" Funnet: Svar fra Trend-Micro: Hej Arne Det stämmer gott det du skriver om att vi byter namn på denna process. Anledningen är att vi skyddar OfficeScan processen mot de som skriver virus/spyware etc, så att de inte ska kunna lägga in något i sina ondskapsfullaprogram som tar bort vårt AV program. --------- Altså, dette er en prosess som OfficeNT bruker, og ikke noe mer. Endret 4. desember 2006 av arneost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå