Gå til innhold

G3 - XP; Hva skal jeg prioritere nå!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...vel, det jeg egentlig spør om (kanskje), er vel hvorvidt jeg skal legge "pengene" min i mer styrke, eller hunting..

Har litt lyst på "pick impossible locks", også.. men, vet ikke om det er verdt det..

Noen som vet hvordan "damage" -formelen er.. sånn ca!?

Strength + WeaponDamage = Total.. !? .. eller.. ?

Hvor mye ekstra gir disse "Orc Slayer"-bonusene, f.eks..

Lenke til kommentar

Impossible locks er absolutt ikke verdt det! Hard locks er det på mange MetalChests, og de finnes mange av, så den investeringen av LP er godkjent. Impossible har jeg funnet veldig få av, slik at de få skrollene med OpenLock (?) jeg fant i løpet av karriæren min var nok for å ta alle. I tillegg så finner man ikke noe ekstremt bra i kistene. Metal Chest inneholder som regel bedre ting en Chest, men de tingene er bare dyrere, det er ikke snakk om unike artifacts, eller, for eksempel, en rustning.

Lenke til kommentar

Damage skal teoretisk være avhengig av Strength, Weapon Damage, Armor Resistance og Damage Threshold. Og kanskje andre variabler. AR bare sier at skaden reduseres med noen prosent, Strngt og våpen bare summeres (hvis de ikke har funnet på noe spesielt for Blessed), mens DT er den som er litt mer interessant:

Hvis skaden er 30 og DT er 40, blir man ikke skadet i det hele tatt, mens hvis skaden er 60, tar man 20 poeng i skade (som reduseres videre ved hjelp av AR).

Slik fungerte det i hvert fall i G1 og G2. Nå har jeg hørt veldig mange rykter om at armor ikke gjør noe i G3 pga. bug, så jeg vet ikke hva som er sant her.

Lenke til kommentar

Ble sent svar dette... Men.. jeg lurer på om jeg skal legge resten av XP'n i Strength og Hunting?! og øke de..

Også lurte jeg på hva level-cap'n er i G3!? 60?

Jeg har droppet impossible lockpicking.. men, jeg gikk for å bli en "level 2" -pickpocket'er..

:)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det finnes level-cap. Jeg er på lvl 62 nå, men progresjonen blir jo saktere etterhvert. Og selv om det kanskje ikke finnes noe begrensning på level, men så går spillet rett og slett tom for XP når du har gjort alt og drept alle dyr, mennesker og orcer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Heisann!

Har nå en 60-70 XP .. ca 110k - 120k i gull .. og følgde egenskaper..

gothic32006112814240105iz2.th.jpggothic32006112814240349qu5.th.jpg

Men, er litt usikker på hvor jeg skal bruke XP'ene mine nå.. noen forslag?

7377424[/snapback]

Jeg syns du burde lære deg weakness resistance(fyr i geldern, oppe i et tårn eller noe..)

Kanskje litt hp(jeg er lvl 50 og har 700) eller strength hvis du vil ha regeneration.. du har jo såpass med lp at du kan gjøre masse rart.. og hvor lærer du orc slayer med bue?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...