XmasB Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg er på utkikk etter en MP3 spiller som ikke krever programvare. Det skal være mulig å kopiere direkte fra Windows, eller hva man enn bruker, som en vanlig usb-disk. I tillegg skal den selvsagt støtte å få filer fra flere maskiner. Og selvsagt må det være en spiller av god kvalitet. Jeg har en Olympus M-Robe på 5gb i dag, som fungerer veldig fint. Men den krever programvare og kan ikke brukes av flere maskiner samtidig. Det krever nemlig at alt slettes før den synkroniserer mot ny maskin. Jeg har tidligere hatt en 1gb spiller av merket Napa som fylte disse kravene, med unntak av kvalitet. Den døde ganske fort... Noen gode forslag? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Sandisk Sansa e-serien, eller Creative Zen:V ? Funker fint uten programvare på begge. Endret 28. november 2006 av Alex91 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvor mye minne trenger du? Creative Zen V finnes i 1/2/4GB. Dette er en meget god spiller. Hw.no testet den. testen kan du lese her. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvor mye minne trenger du?Creative Zen V finnes i 1/2/4GB. Dette er en meget god spiller. Hw.no testet den. testen kan du lese her. 7377981[/snapback] Den kommer jo også ut i 8gb nå til jul. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjøpte meg en Meizu Miniplayer herfra: http://miniplayer.info/ Super lyd, bra design og bra pris. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjøpte meg en Meizu Miniplayer herfra: http://miniplayer.info/ Super lyd, bra design og bra pris. 7378999[/snapback] denne var da veldig lik Ipod virket kansje noe jalla og. Men jeg vet ikke da Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 denne var da veldig lik Ipod virket kansje noe jalla og. Men jeg vet ikke da 7379117[/snapback] Joda, den likner litt på nano, men det er IKKE ipod, og det er bra I tillegg spiller den ogg og divx filmer + at den har radio... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den så bra ut... Veldig pen Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg vil anbefale spillerne fra Iaudio, tror alle støtter bruk uten programvare. Jeg har kjøpt meg Iaudio F2 og er meget fornøyd med denne. http://www.cowonglobal.com/product/product_F2_feature.php Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Mye bra her. Skal lese gjennom noen tester. Men jeg trodde Creative krever software? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Sorry, glemte det. Creative krever program ja.. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Men jeg trodde Creative krever software? 7420283[/snapback] Trenger ikke software for å legge inn musikk på Zen V ihvertfall. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da beklager jeg igjen Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Iriver krever ikke software, den dukker opp som egen disc under min datamaskin i windows N11 anbefales hvis du vil ha noe smått og bra Jeg har den litt eldre N10 og den fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) denne var da veldig lik Ipod virket kansje noe jalla og. Men jeg vet ikke da 7379117[/snapback] Joda, den likner litt på nano, men det er IKKE ipod, og det er bra I tillegg spiller den ogg og divx filmer + at den har radio... 7379164[/snapback] Den er ikke jalla. Fikk bl.a 8 av 10 i det svenske bladet M3. Det er den første spilleren fra Kina jeg har sett som stråler av kvalitet. Dette er også det mest kjente merke der. Garantert bedre enn iPod. Lydkvaliteten er minst like bra som iRiver og iAUDIO. I tillegg spiller den FLAC formatet Endret 7. desember 2006 av Vostok.no Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 iRiver trenger ingen programvare God lyd, men kanskje litt dyr i forhold til lagringskapasitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå