Beyma Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) min recovery cd er ødelagt.. kan jeg laste ned en på windows hjemme sider..? altså en .iso fil.. har jo cd-key en min så det kan el ikke være ulovelig.. Endret 28. november 2006 av crimar Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du kan be produsenten sende deg en nye en Lenke til kommentar
holvik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 -Mulig att PC produsenten er villig til å sende deg en ny cd. Du må regne med å måtte betale for dette. -En annen løsning er å låne en Windows cd av noen du kjenner ,så bruker du din egen cd-key. Du må da mest sannsynlig ringe Microsoft for å få aktivert XP. (dette er en smal sak). Pass på at cd versjonen du låner er den samme som du har selv. (Home,Pro,OEM,retail) Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er ikke mulig å laste ned ISO-filer med Recovery fra Microsoft. Recovery-CD inneholder spesifikke drivere for din maskin i tillegg til Windows. Ta kontakt med butikken der du kjøpte maskinen evt. direkte med produsenten (sjekk hjemmesiden til produsenten for å finne kontaktinfo), det er ikke sikkert de skal ha stort for å sende deg en ny CD (og noen gjør det gratis ). Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Jeg finner ikke en e-mail til Fujitsu Siemens norge.. noen som kan hjelpe meg her?? Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg finner ikke en e-mail til Fujitsu Siemens norge.. noen som kan hjelpe meg her?? 7390530[/snapback] Prøv denne fujitsu-siemens.no Er i vertfall noen telefon nummer du kan bruke om du scroller ned til norge. Ståle Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Jeg finner ikke en e-mail til Fujitsu Siemens norge.. noen som kan hjelpe meg her?? 7390530[/snapback] Prøv denne fujitsu-siemens.no Er i vertfall noen telefon nummer du kan bruke om du scroller ned til norge. Ståle 7391110[/snapback] ja, vet det, men har ikke mobilen med meg.. trenger en e-mail adresse.. Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Finner ikke noe bedre en dette. Feilmedling Ståle Endret 1. desember 2006 av Staal3 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Finner ikke noe bedre en dette. Feilmedling Ståle 7398812[/snapback] har spørt.. de skulle ha 350 kr for.. samma med elkjøp... vurdere å laste ned.. har jo cd-key Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Dette er helt vanlig. Enten må du låne av en kamerat eller betale 350kr. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Dette er helt vanlig. Enten må du låne av en kamerat eller betale 350kr. 7400171[/snapback] kan jeg bruke vem som helst cd?? kan noen gi meg en torrent til home sp2 norsk OEM.. har jo cd-key så det er jo ikke ulovelig.. har jo betalt for det.. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Vet det finnes på *** om du er medlem. ellers har sikkert noen i vennekretsen din en liggende. edit: link slettet. Les siste post i tråden. Endret 1. desember 2006 av macfjott Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Vet det finnes på *** om du er medlem. ellers har sikkert noen i vennekretsen din en liggende. 7400291[/snapback] er du medlem ??? edit: link slettet. Les siste post i tråden Endret 1. desember 2006 av macfjott Lenke til kommentar
Staal3 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Dette er helt vanlig. Enten må du låne av en kamerat eller betale 350kr. 7400171[/snapback] kan jeg bruke vem som helst cd?? kan noen gi meg en torrent til home sp2 norsk OEM.. har jo cd-key så det er jo ikke ulovelig.. har jo betalt for det.. 7400216[/snapback] Prøv denne kanskje **sensurert** edit: link slettet. Se innlegget under Endret 1. desember 2006 av macfjott Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Takk.. den så ut til å funke... Lenke til kommentar
martbo Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Denne tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg