Misoxeny Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 http://www.blockstatus.com/anonymous-mailer Hvordan kan jeg få det til å fungere? Jeg prøvde å legge inn i notepad og laste opp i SmartFTP, men det funka ikke når jeg endra til php fil. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg fikk den heller ikke til å virke... Jeg har laget et script som lar deg fylle inn et form, for så å sende mailen da, nesten det samme... Link til scriptet Her er koden Vis skjult innhold <?php if ($_POST['submit'] == TRUE) { $receiverMail = stripslashes(strip_tags($_POST['receiver'])); $name = stripslashes(strip_tags($_POST['name'])); $email = stripslashes(strip_tags($_POST['email'])); $msg = stripslashes(strip_tags($_POST['msg'])); $msgformat = "Fra: $name \nEmail: $email\n\n$msg"; if(empty($receiverMail) || empty($email) || empty($msg)) { echo "<h2>Meldingen er ikke sendt</h2><p>Vennligst fyll ut alle de nødvendige feltene</p>"; } elseif(!ereg("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a-z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,3})$", $email)) { echo "<h2>Meldingen er ikke sendt</h2><p>E-mail adressen er ugyldig</p>"; } elseif(mail($receiverMail, $subject, $msgformat, "From: $name <$email>")) { echo "<h2>Meldingen er sendt til $receiverMail!</h2><p>Dette er ditt annsvar, ikke mitt.<br><br><br><br><br><br><br><br></p>"; } else { echo "<h2>Meldingen er ikke sendt</h2><p>Vennligst prøv igjen... Hvis problemet oppstår igjen, er det nok noe galt med serveren.</p>"; } } else { ?> <form method="post" action=""> <p> <label for="name">E-mail adressen du vil sende TIL:</label><br> <input id="receiver" name="receiver" type="text" size="30" maxlength="500" /><br /><br /> <label for="email">E-mail adressen du vil sende FRA:</label><br> <input id="email" name="email" type="text" size="30" maxlength="500" /><br /><br /> <label for="name">Navnet du vil sende FRA:</label><br> <input id="name" name="name" type="text" size="30" maxlength="500" /><br /><br /> <label for="message">Melding:</label><br> <textarea id="message" name="msg" cols="50" rows="6"></textarea><br /> <label for="submit"></label> <input id="submit" class="button" type="submit" name="submit" value="Send" /> </p> </form> <?php } ?> Endret 28. november 2006 av lefsaker Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mottaker kan fremdeles se headerene som ikke er satt. Feks hvilken server mailen kom fra. Så hvis du har sendt en mail med Fra adresse: test@myhome.no og serveren er gmail, så kan man begynne å lure litt Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 lefsaker skrev: Jeg fikk den heller ikke til å virke... Jeg har laget et script som lar deg fylle inn et form, for så å sende mailen da, nesten det samme... Link til scriptet Her er koden Vis skjult innhold <?php if ($_POST['submit'] == TRUE) { $receiverMail = stripslashes(strip_tags($_POST['receiver'])); $name = stripslashes(strip_tags($_POST['name'])); $email = stripslashes(strip_tags($_POST['email'])); $msg = stripslashes(strip_tags($_POST['msg'])); $msgformat = "Fra: $name \nEmail: $email\n\n$msg"; if(empty($receiverMail) || empty($email) || empty($msg)) { echo "<h2>Meldingen er ikke sendt</h2><p>Vennligst fyll ut alle de nødvendige feltene</p>"; } elseif(!ereg("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a-z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,3})$", $email)) { echo "<h2>Meldingen er ikke sendt</h2><p>E-mail adressen er ugyldig</p>"; } elseif(mail($receiverMail, $subject, $msgformat, "From: $name <$email>")) { echo "<h2>Meldingen er sendt til $receiverMail!</h2><p>Dette er ditt annsvar, ikke mitt.<br><br><br><br><br><br><br><br></p>"; } else { echo "<h2>Meldingen er ikke sendt</h2><p>Vennligst prøv igjen... Hvis problemet oppstår igjen, er det nok noe galt med serveren.</p>"; } } else { ?> <form method="post" action=""> <p> <label for="name">E-mail adressen du vil sende TIL:</label><br> <input id="receiver" name="receiver" type="text" size="30" maxlength="500" /><br /><br /> <label for="email">E-mail adressen du vil sende FRA:</label><br> <input id="email" name="email" type="text" size="30" maxlength="500" /><br /><br /> <label for="name">Navnet du vil sende FRA:</label><br> <input id="name" name="name" type="text" size="30" maxlength="500" /><br /><br /> <label for="message">Melding:</label><br> <textarea id="message" name="msg" cols="50" rows="6"></textarea><br /> <label for="submit"></label> <input id="submit" class="button" type="submit" name="submit" value="Send" /> </p> </form> <?php } ?> 7377133[/snapback] Takker, funket fint Hadde du giddet å adde muligheten til å velge emne også? Stale2k skrev: Mottaker kan fremdeles se headerene som ikke er satt. Feks hvilken server mailen kom fra. Så hvis du har sendt en mail med Fra adresse: test@myhome.no og serveren er gmail, så kan man begynne å lure litt 7377873[/snapback] Hehe, jeg så det. Men jeg tviler på de jeg kjenner er smarte nok til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå